AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Kjør 😀 Anonymkode: 3cf90...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjør 😀 Anonymkode: 3cf90...b87 Min favoritt er banan og nougat verste er kokkos og marsipan ts Anonymkode: 3cf90...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Den franske nougaten er den verste. Den beste tror jeg er den møeke sjokoladekaramellen/toffeen. Den som man må tygge skikkelig og så jobbe ut av tennene i en time etterpå. Den er SYKT GOD. Anonymkode: 32270...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Nougat crisp er best! Den verste er den franske nougaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Jeg elsker disse twist-trådene, for jeg er stor fan av twist! Er nok ingen jeg ikke liker, men er glad i nougat, kokos, marsipan og de seige karamellene som sitter fast i tennene 😄 Anonymkode: 2881c...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Har det ikke vært flere tråder om dette i det siste? Men for å svare så er favoritten min BANAN. Den jeg liker minst er DAIM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Lakris er den eneste som er ordentlig god, de andre duger bare om jeg ikke har noe bedre godteri. Banan blir ikke spist. Endret 14 timer siden av Pysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Liker best den med nøtt inni. Den absolutt verste er fransk nougat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demodex Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Nougat crisp er best og lakris er verst. Men twist-posen var bedre før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Kjøpte en boks twist på 1,5 liter de som er igjen er : hard sjokolade karamell lilla papir toffee med sjokolade inni kokkos kafamell( flytende) karamell med blått papir som er sånn medium tyggemotstand lakris og marsipan 😫 Anonymkode: 3cf90...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Banan er best. Marsipan er verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Kom å forsyn dere 🤪🤪🤪 Anonymkode: 3cf90...b87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Alle Twist er gode men Lakris er best ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kom å forsyn dere 🤪🤪🤪 Anonymkode: 3cf90...b87 Takk tok en lakris jeg også god romjul 🎄🎅🕯️🤗 Endret 14 timer siden av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Nougatcrisp er best, vi pleier å ha en skål hvor søpla (altså alt av papir+banantwisten) slenges mens vi angriper skåla 😁 Anonymkode: ae37d...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden Lakris er best og banan liker jeg minst Anonymkode: d9dc0...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kom å forsyn dere 🤪🤪🤪 Anonymkode: 3cf90...b87 Adresse? Kan være der umiddelbart 😁 Anonymkode: 2881c...27a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Cocos liker jeg ikke. Favoritter lakris banan og et eller annet fransk. Endret 14 timer siden av Flintis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lakris er best og banan liker jeg minst Anonymkode: d9dc0...3ef Dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Adresse? Kan være der umiddelbart 😁 Anonymkode: 2881c...27a Haha, hadde faktisk vært hyggelig med besøk 😎 Anonymkode: 3cf90...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå