Gå til innhold

Hvor kjøper man pene jobbklær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja som overskriften- hvor kjøper man pene jobbklær? Jeg har fått en ny litt status- jobb i en mannsdominert yrke, er kvinne i midten av 30 årene og har hittil kjøpt det meste på hm og cubus (som jeg på en merkelig måte skjems over?) og litt lindex og match. Jeg har vært i mammaperm, og gått for det meste i joggis siste året, har generelt ikke greie på klær og hvor det er litt finere ting. Har lyst å fremstå litt mer voksen og profesjonell. Det er ikke dress-jobb, folk går for det meste med skjorte/genser og dongeri/casual bukse. Nå er det litt salg, så jeg kunne tenkt meg å fornye garderoben litt. Del tips.. 

Anonymkode: 8bc14...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg jobber som avdelingsleder i en mannsdominert bedrift, jeg bruker mest jeans fra Lois eller sånne myke dressbukser fra Itchi eller Selected Femme.  Har bluser, gensere og cardigans fra alle slags merker egentlig, HM, KappAhl, Selected Femme, Ganni, Mos Mosh og Moss Copenhagen. 

Anonymkode: 78a1d...75f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

VIC, Selected og Høyer og gjerne nisjebutikker som har merker som Inwear, Busnel, Yas, Camilla Phil osv

Anonymkode: 6b29c...431

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Floyd 

Anonymkode: d3120...af6

Floyd er så utrolig kjerring. 

Kjøper heller klær fra COS eller Retro. 

Anonymkode: 22c48...778

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja som overskriften- hvor kjøper man pene jobbklær? Jeg har fått en ny litt status- jobb i en mannsdominert yrke, er kvinne i midten av 30 årene og har hittil kjøpt det meste på hm og cubus (som jeg på en merkelig måte skjems over?) og litt lindex og match. Jeg har vært i mammaperm, og gått for det meste i joggis siste året, har generelt ikke greie på klær og hvor det er litt finere ting. Har lyst å fremstå litt mer voksen og profesjonell. Det er ikke dress-jobb, folk går for det meste med skjorte/genser og dongeri/casual bukse. Nå er det litt salg, så jeg kunne tenkt meg å fornye garderoben litt. Del tips.. 

Anonymkode: 8bc14...2c4

Lindex har noen dressbukser i ullblanding som jeg liker veldig godt da de er litt varmere enn de fleste. Anbefaler deg å ta en titt på de. Kan kombineres med alle mulige bluser og jakker. 

Anonymkode: 7d07e...9f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tiger of Sweden, Samsøe, Filippa K, Massimo Dutti, Cos, Ralph Lauren.. Er blant mine favoritter.

Hæler fra Michael Kors er klassiske og behaglige. 

Har også invistert i noen klassiske vesker og ullkåper, som går til det meste. 

Anonymkode: 3ed0e...40f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville satset på noen få plagg av god kvalitet.  Merker som Toteme, Stylein, Gant, Samsøe Samsøe, Munthe, Karen By Simonsen, Selected Femme, Filippa K, Bruuns Bazaar, By Malina, Riccovero, Sandro, Maje, Inwear, Ted Baker, Malene Birger,  osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste merker har dressbukser eller "dressbukser" for kvinner, så du trenger ikke tenke så mye på merke. Cubus og Lindex har litt dårlig utvalg, så jeg ville heller vært skeptisk av den grunn. Selv kjøpte jeg akkurat en dressbukse på Bik Bok til bare 249 kr. Ellers kjøper jeg en del hos Vero Moda, syns de har blitt veldig bra de siste årene. 

Anonymkode: 2c726...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...