Gå til innhold

Hvor kjøper man pene jobbklær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja som overskriften- hvor kjøper man pene jobbklær? Jeg har fått en ny litt status- jobb i en mannsdominert yrke, er kvinne i midten av 30 årene og har hittil kjøpt det meste på hm og cubus (som jeg på en merkelig måte skjems over?) og litt lindex og match. Jeg har vært i mammaperm, og gått for det meste i joggis siste året, har generelt ikke greie på klær og hvor det er litt finere ting. Har lyst å fremstå litt mer voksen og profesjonell. Det er ikke dress-jobb, folk går for det meste med skjorte/genser og dongeri/casual bukse. Nå er det litt salg, så jeg kunne tenkt meg å fornye garderoben litt. Del tips.. 

Anonymkode: 8bc14...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg jobber som avdelingsleder i en mannsdominert bedrift, jeg bruker mest jeans fra Lois eller sånne myke dressbukser fra Itchi eller Selected Femme.  Har bluser, gensere og cardigans fra alle slags merker egentlig, HM, KappAhl, Selected Femme, Ganni, Mos Mosh og Moss Copenhagen. 

Anonymkode: 78a1d...75f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

VIC, Selected og Høyer og gjerne nisjebutikker som har merker som Inwear, Busnel, Yas, Camilla Phil osv

Anonymkode: 6b29c...431

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Floyd 

Anonymkode: d3120...af6

Floyd er så utrolig kjerring. 

Kjøper heller klær fra COS eller Retro. 

Anonymkode: 22c48...778

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):