AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Hei 😊av økonomiske og helsemessige årsaker vil jeg slutte snuse i 2025😊 lurer litt på hva dere har gjort ? slutta brått eller trappet ned med snusen ? Å hvordan gikk det for deg i starten Anonymkode: b09e3...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #2 Del Skrevet 28. desember 2024 Det var røyking jeg sluttet med, men det er jo litt samme greiene - kutte ut nikotin. Jeg trappet ned fra rundt 20 om dagen, til 4-5 stk om dagen den siste uka. Så en dag bare droppet jeg å ta den første røyken om morgenen, og dermed offisielt sluttet. Anonymkode: 63517...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #3 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg har sluttet med både røyking og snus. Jeg bråsluttet, for jeg orket og greide ikke nedtrapping. Opplevde det bare som selvpining og ville heller ha det ille i 1-2 uker enn i 4. Anonymkode: 0e7ae...605 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 28. desember 2024 #4 Del Skrevet 28. desember 2024 For meg funket det best å trappe ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #5 Del Skrevet 28. desember 2024 Prøvde bråslutte en gang å det var jævlig.vurderer litt trappe ned 🙈 Anonymkode: b09e3...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 28. desember 2024 #6 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg bråsluttet. Måtte slutte to ganger før det satt, men nå er det snart 6 år siden siste snus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #7 Del Skrevet 28. desember 2024 For meg fungerte det best å trappe ned. Gikk fra én boks om dagen til 5 snus om dagen, fra 5-3, 3-2 og til slutt bare én på kvelden. Anonymkode: 75ebf...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #8 Del Skrevet 28. desember 2024 For min del er det bare en overgangsperiode med nikotinfri snus som fungerer. Jeg er mest avhengig av å ha noe under leppa, og ikke nikotinen alene. Anonymkode: aa43b...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #9 Del Skrevet 28. desember 2024 Nikotintyggis ble redningen her etter x antall forsøk på snusslutt. Det hjalp meg å kutte vanen, så var det enklere å gå over til mer og mer vanlig tyggis / kutte ned på den! Anonymkode: 0d568...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #10 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg gikk over til nikotintyggis. Tok en hver gang jeg fikk lyst på snus og etterhvert tok jeg bare en halv tyggis før jeg bare sluttet. Anonymkode: 093c7...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #11 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei 😊av økonomiske og helsemessige årsaker vil jeg slutte snuse i 2025😊 lurer litt på hva dere har gjort ? slutta brått eller trappet ned med snusen ? Å hvordan gikk det for deg i starten Anonymkode: b09e3...073 Jeg snuste helt intenst en hel uke, snus etter snus, så ble jeg lei et par dager og gikk rett på å slutte helt. Det var lett den første uka, så kom suget. Da fylte jeg på med mat å la merke til at maten smakte bedre enn før. En uke senere fikk jeg sterk halsbetennelse, da fristet ingenting. Var syk i 3 uker. Så da hadde jeg brått gått uten snus i over en måned. Savner det i blant når man stresser fælt, men bedre uten. Anonymkode: e1a38...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #12 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For min del er det bare en overgangsperiode med nikotinfri snus som fungerer. Jeg er mest avhengig av å ha noe under leppa, og ikke nikotinen alene. Anonymkode: aa43b...b8f Prøvde den jeg og, men syns den smaken var så fæl. Prøvde flere forskjellige. Anonymkode: e1a38...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #13 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg har prøvd begge deler, funka helt klart best å trappe ned. Trappet ned i to mnd. Gikk over til en mildere type snus, så byttet jeg til en type med mintsmak før jeg gradvis innførte nikotinfrisnus med mintsmak. Brukte nikotinfri snus i 8 mnd før jeg også kutta ut den også. Anonymkode: c8b0e...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 29. desember 2024 #14 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg begynte igjen etter 9 måneder. Men nå ble jeg faktisk motivert til å slutte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet 29. desember 2024 #15 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg måtte bråslutte p.ga svangerskap. Hamstra tyggis og brukte det konstant i en uke. Følte at suget ble mye bedre etter en uke. Hardt men veldig deilig å være ferdig med det. Er 7 mnd siden, kan fortsatt få lyst på snus innimellom, men jeg skal aldri begynne igjen. Er så glad jeg måtte slutte😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #16 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg "sluttet" med snus for ett år siden. I virkeligheten trappet jeg ned i perioder men var alltid tilbake på en boks om dagen etter kort tid. For fire dager siden bråstoppet jeg. Første dagene var vonde, savnet snusen, vondt i hodet og irritabel. Men samtidig lettere å holde seg helt unna enn delvis unna. Anonymkode: b3f9c...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #17 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei 😊av økonomiske og helsemessige årsaker vil jeg slutte snuse i 2025😊 lurer litt på hva dere har gjort ? slutta brått eller trappet ned med snusen ? Å hvordan gikk det for deg i starten Anonymkode: b09e3...073 Har du ikke sluttet enda? Legg bort snusboksen når den er tom, og ikke kjøp ny, så enkelt er det. Anonymkode: 5c04c...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå