AnonymBruker Skrevet 31. januar #41 Del Skrevet 31. januar Hest Anonymkode: fc947...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #42 Del Skrevet 31. januar Ut i naturen. Verden forsvinner, jeg er bare tilstede. Anonymkode: 34018...96a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bluey Skrevet 31. januar #43 Del Skrevet 31. januar Grønnsakshagen ☺️ Ingenting gir mer ro enn å se noe spire og gro. Et pluss at man får litt frisk luft på sommeren 🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 31. januar #44 Del Skrevet 31. januar Ut i naturen her også, og lytte til musikk, og drive med håndarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LuriAnnie Skrevet 31. januar #45 Del Skrevet 31. januar Jeg pleier å gå turer. Gjerne i skogen. Da har man mer enn nok med å tenke på hvor man setter bena, det har hjulpet meg en del, med å rømme mitt fra alt som er strevsomt. Legg igjen tlf hjemme. Man MÅ ikke poste bilder av tur og mark 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #46 Del Skrevet 31. januar Jeg har gjort noen endringer siste årene. Har begynt å lære å spille et strykeinstrument, har begynt å dyrke litt grønnsaker. Begge deler gir ro. Men også utvikling, for lærer hele tiden noe nytt. Tror kunsten er å akseptere at begge deler er ting som tar tid å lære seg. Finner mest ro i naturen, men også med å lese. I perioder håndarbeid, oftest strikking. Lager blomsterkranser innimellom, at materialer jeg finner i naturen. Anonymkode: 4c33d...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå