Gå til innhold

Hvilken hobby gir deg avkobling og ro ?❤️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 😊❤️jeg sliter med mye uro og tyr for ofte til telefonen.

trenger litt tips til hvilke hobbyer som kan gi ro og avkobling i hodet 

Anonymkode: d0c88...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei 😊❤️jeg sliter med mye uro og tyr for ofte til telefonen.

trenger litt tips til hvilke hobbyer som kan gi ro og avkobling i hodet 

Lese Krim, notere/skrive i notatbøkene mine.

Anonymkode: 36b65...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syr bunadssøm. Smøyg, hardangersøm, perler belter og bringeduk osv. Selger det på Finn etterpå ☺️

Anonymkode: 8161a...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ultimate er en ridetur.

Ellers liker jeg lesing, baking, fargelegging (gjerne med lydbok eller podkast på øret), gaming. Har veldig lyst til å prøve Lego, mange av blomstene er faktisk litt fine

Anonymkode: 53936...0ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips 😊Lego tankte jeg ikke på det er jo veldig gøy.

åsså drev jeg med ridning i ungdommen .kanskje jeg skal prøve de igjen 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotografering. Det trener tilstedeværelse, tålmodighet, og får meg ut døra . Det lar meg være kreativ, og krever ikke noe annet ustyr, eller planlegging, enn mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perle ( m nabbiperler ), strikking: spesielt mønsterstrikk med mange forskjellige farger, høre på musikk,se på sjakk, skisport, naturpodcaster, være ute i naturen, lese en god bok, tegning, fargelegging, worduko ,ordleker, rebuser brettspill, redesign, lære et nytt språk, dansing, spille et instrument osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med telefonen for min del er at jeg blir avhengig så raskt, jeg havner inn i en loop, og så blir jeg engstelig når jeg IKKE er på den. Så for meg har jeg perioder der jeg må kutte den helt ut, hvis ikke blir jeg gal. Jeg skulle ønske jeg levde i en verden uten smarte dingser. 

Men aktivitetene som gir meg ro, når jeg ikke kjenner det enorme suget mot telefonen, er å lese bøker, selvutvikling og prosa, og litt fiksjon, f.eks fantasy. Får mest ro av lettbeint prosa om diverse temaer jeg liker. Sovner til det hver kveld. 

Ellers brodering, diamond painting, ting som krever litt detaljfokus og konsentrasjon for å treffe riktig. 

Anonymkode: 38ddf...a20

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brevskriving for hånd ♥️ Har drevet på med det i over 20 år ♥️ Har ingen planer om å slutte med det heller 😊

- Tid med min 14 år gamle hund ♥️ Jeg vet ikke hvor lenge jeg får beholde han, så jeg nyter hver dag ♥️

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarie, ikke skaff deg dyr om du ikke tar det seriøst da, mener ikke noe sånt. Men å drive med akvarie og dyrke planter er min hobby. Gir meg fullstendig ro 😊

Anonymkode: 94f42...69a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...