Gå til innhold

Det beste med jobben din

Airam.

Anbefalte innlegg

Lønnen. Får veldig høy lønn for middelmådig innsats. Kommer aldri til å slutte, med mindre jeg blir permittert pga AI som en dag vil ta over arbeidsoppgavene mine.

Anonymkode: 2dd2d...6db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lønna er grei, de fleste kollegaene er koselige, arbeidsoppgavene er stort sett ok. Vi har ganske gode ordninger med mulighet for hjemmekontor og sånt. 

Anonymkode: e8502...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de nydelige barna ❤️ De er grunnen til at jeg holder ut et yrke som svært få holder ut i veldig lenge.

Anonymkode: a072f...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de plagsomme pasientene dør og vi blir kvitt vanskelige pårørende. Desverre erstattes de med andre nek.

Anonymkode: b6d8f...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kontakten med mennesker, hjelpe de og kanskje kunne gjøre dagen deres bittelitt bedre i en vanskelig situasjon. 

Anonymkode: cd533...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønn, fleksibilitet og hjemmekontor - slik at jeg slipper å se den totalt ubrukelige lederen vi har.

Anonymkode: 4bd6f...6e3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlege. Jeg liker pasientene, og at det er pasienter i alle aldersgrupper og variasjon. Jeg har hyggelige og dyktige kollegaer. Jeg er også glad for at jeg stort sett kan legge fra meg jobben når jeg er ferdig for dagen, ingen e-poster eller andre ting som må sjekkes og besvares på fritiden eller i ferier.

Anonymkode: 1494a...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleksitid og mulighet for hjemmekontor. Lite ansvar (i hvert fall sammenlignet med andre lignende jobber).

Anonymkode: da7fb...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleksibel arbeidstid (kan egentlig komme og gå veldig fritt, trener i arbeidstiden, må aldri be om fri til legetime osv), hjemmekontor, gode kolleger. Frihet.

Anonymkode: 9f335...aab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste bra er fleksitiden jeg kan benytte meg av når jeg blir altfor lei. 

Anonymkode: b56a8...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får ufortjent godt betalt for å sitte i fred og ro og høre på musikk eller lydbok. Mange muligheter for lukurative ekstravakter. Går mest på automatikk, så slipper å slite ut kropp og sinn. Får sjeldent bruk for hjerne eller muskelkraft på jobb.

Er sjåfør i kollektivtrafikk.

Anonymkode: 7c902...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratis parkering i p-hus (som jeg også kan bruke i helger og ferier), greit betalt, stor frihet, fleksitid, ingen helgejobbing, interessante oppgaver, gode kolllegaer og hovedsakelig fornøyde brukere, god pensjonsordning (offentlig). 

Anonymkode: b0412...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hjemmekontor så jobber i praksis tredagers uker, god lønn, åtte uker ferie. 

Jobber i it 

Anonymkode: e7359...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...