AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har migrene og fibro og har mye smerter og er utmattet. Jobber bare en liten stamming pga dette . Nå er jeg helt utslitt og trenger egentlig bare å sove eller ligge på sofaen og slappe av . Hente meg inn. Hvordan forklare dette til noen som er frisk og rask og ikke har noe problemer med å gjøre alt. Vil gjerne møte de men kanskje over nyttår . De skal komme hit men dette ble bestemt for veldig lenge siden . Jeg har lyst å fungere på nyttår og i jobb etter nyttår. Uff får alltid så dårlig samvittighet selv om jeg vet at jeg ikke kan noe for det Anonymkode: 5a831...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Jeg måtte utsette å besøke min mor og far i julen pga dette. Jeg skjønner hvordan det er. Du må bare lære deg å svelge den samvitthet og tenke på deg selv Anonymkode: 5487c...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Min erfaring er at de fleste viser forståelse og gjerne tar hensyn, bare man forklarer hva og hvorfor. Jeg pleier også å minne om det når jeg gjør avtaler - at det alltid er en risiko for at jeg må avlyse på kort varsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Samvittigheten vår kan være fin hvis den stopper oss fra å gjøre noe slemt, eller få oss til å rydde opp dersom vi har gjort noe slemt, men det er jo nesten aldri det den gjør. Som oftest hindrer den oss bare i å ta vare på oss selv. Prøv å skill mellom det å være slem og det å bare leve livet ditt på en god og fornuftig måte. Anonymkode: 94158...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har migrene og fibro og har mye smerter og er utmattet. Jobber bare en liten stamming pga dette . Nå er jeg helt utslitt og trenger egentlig bare å sove eller ligge på sofaen og slappe av . Hente meg inn. Hvordan forklare dette til noen som er frisk og rask og ikke har noe problemer med å gjøre alt. Vil gjerne møte de men kanskje over nyttår . De skal komme hit men dette ble bestemt for veldig lenge siden . Jeg har lyst å fungere på nyttår og i jobb etter nyttår. Uff får alltid så dårlig samvittighet selv om jeg vet at jeg ikke kan noe for det Anonymkode: 5a831...9dc Er bare å si det som det er. De reagerer nok helt likt som du ville ha gjort om noen du kjente avlyste noe pga hensyn til sykdom og form. Regner med at du ikke hadde blitt sur på andre for det? Anonymkode: 66b91...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå