Gå til innhold

En far som hadde pappaperm- hadde ikke barnet en dag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det bryr ikke NAV seg om, så lenge han ikke jobbet svart mens han hadde permisjon. Du er bare ute etter hevn. Legg det bort. Du skulle stilt krav til ham der og da, men du valgte å ikke gjøre det. Alternativt skulle du ha forlatt ham der og da, da hadde du fått permisjonen, men det gjorde du heller ikke.

Anonymkode: ba305...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser nå at du faktisk flyttet ut før permisjonen startet, good for you - men du skulle meldt fra til NAV, da hadde han ikke fått permisjon. Nå er det for sent. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har ødelagt livet mitt over flere år ETTER samlivsbruddet. Og disse menneskene er verden snilleste med deg før det rakner for de. Så jeg fikk ikke barn med en som ødela livet mitt for meg før jeg ble gravid. 

Anonymkode: ee370...68d

Å ja. Nå skjønner jeg. Du snakker om permisjon som skjedde for flere år siden. Tenkte at det skjedde nå.

Anonymkode: 937ac...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bryr ikke NAV seg om, så lenge han ikke jobbet svart mens han hadde permisjon. Du er bare ute etter hevn. Legg det bort. Du skulle stilt krav til ham der og da, men du valgte å ikke gjøre det. Alternativt skulle du ha forlatt ham der og da, da hadde du fått permisjonen, men det gjorde du heller ikke.

Jeg og barnet flyttet jo ut før pappapermen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilken vei vil du komme? Du kan alltids gi informasjonen, men om de bruker den til noe er en annen sak. 

Anonymkode: 8f4a9...0c8

Han må betale tilbake pengene om det kan dokumenteres da. Tror det er dumt og styrete å begynne med dette nå. 

Anonymkode: 4bafc...452

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser nå at du faktisk flyttet ut før permisjonen startet, good for you - men du skulle meldt fra til NAV, da hadde han ikke fått permisjon. Nå er det for sent. 

Jeg meldte fra til nav om endret bostedadresse for meg og barnet+at jeg søkte om stønader. Ingen informerte meg om at jeg da hadde krav på han sin permisjon. Snakket også med nav flere ganger på tlf om samlivsbruddet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange år siden er det? Vil tro det er foreldet nå, tror grensen er 3 år. Hva er i då fall motivasjon for å gjøre noe med det nå? Hevn?

Anonymkode: 961f0...683

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange år siden er det? Vil tro det er foreldet nå, tror grensen er 3 år. Hva er i då fall motivasjon for å gjøre noe med det nå? Hevn?

Tydeligvis en hevntråd flere år etter, når babyen ikke er baby lenger. 

«Min ekssamboer og barnefar til mitt barn er en totalt syk idiot. Har har ødelagt livet mitt over flere år nå, og jeg er ferdig med å være snill». 

Kleint. På tide å komme seg videre og ta ansvar for eget liv 

Anonymkode: 40538...1e3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen: han har drevet psykisk vold mot meg over flere år, det har vært voldsalarmer, innbrudd, rettsaker, knuste eiendeler, stjålne eiendeler, besøksforbud, kontaktforbud, listen er lang. Nylig startet han en STOR sak. Jeg driter i at han har ødelagt mine år , men at han har «stjålet» energien min som jeg kunne hatt ekstra til datteren min har jeg nå lyst til å gjøre igjen for. Han har ikke lært etter fengselsstraff og bøter, så da gidder jeg ikke å sitte å være snill lengre. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen: han har drevet psykisk vold mot meg over flere år, det har vært voldsalarmer, innbrudd, rettsaker, knuste eiendeler, stjålne eiendeler, besøksforbud, kontaktforbud, listen er lang. Nylig startet han en STOR sak. Jeg driter i at han har ødelagt mine år , men at han har «stjålet» energien min som jeg kunne hatt ekstra til datteren min har jeg nå lyst til å gjøre igjen for. Han har ikke lært etter fengselsstraff og bøter, så da gidder jeg ikke å sitte å være snill lengre. 

Og du vil begynne å røre i den gryta der enda mer?

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

«Min ekssamboer og barnefar til mitt barn er en totalt syk idiot. Har har ødelagt livet mitt over flere år nå, og jeg er ferdig med å være snill». 

Da kan du heller være stille når du påstår dette. Totalt feil!

Han har drevet psykisk vold mot meg over flere år, det har vært voldsalarmer, innbrudd, rettsaker, knuste eiendeler, stjålne eiendeler, besøksforbud, kontaktforbud, listen er lang. Nylig startet han en STOR sak. Jeg driter i at han har ødelagt mine år , men at han har «stjålet» energien min som jeg kunne hatt ekstra til datteren min har jeg nå lyst til å gjøre igjen for. Han har ikke lært etter fengselsstraff og bøter, så da gidder jeg ikke å sitte å være snill lengre. 

Kleint? Mer kleint at du sitter å sier dette som har null peiling. Denne fyren har gått inn for å ødelegge livet mitt og har delvis klart det hver dag over mange år- og har fortsatt ikke tenkt å gi seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Hmm! 
Du bør gå videre. Det trenger datteren din at du gjør. Glem alt. 

Anonymkode: ad2b2...db7

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Hmm! 

Jeg og datteren min har prøvd å gå videre i alle årene. Ikke lett når en person aldri lar oss være i fred. Ikke lett å få bort noen som har gått inn for å ødelegge livet ditt totalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Hmm! 

Men ja, enig i at det jeg skrev i tråden bør glemmes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å få bort noen som har gått inn for å ødelegge livet ditt totalt. 

Ikke terg bjørnen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke terg bjørnen.

Sant. Og har ikke gjort dette på alle år. Men nå har han nok en gang startet en «krig» og jeg er lei. At han aldri skal få noe tilbake. Men du har helt rett, jeg vinner på å heller gi faen. Men det er tøft å ta i mot dritt over flere år og aldri gi tilbake. Men som sagt, jeg bør holde kjeft og la etatene som er inne i bildet gi han det han fortjener i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg og datteren min har prøvd å gå videre i alle årene. Ikke lett når en person aldri lar oss være i fred. Ikke lett å få bort noen som har gått inn for å ødelegge livet ditt totalt. 

Jeg tror likevel ikke dette er løsningen. Du svarer ikke på om det er mer enn 3 år siden, eller om saken er foreldet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...