AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Min ekssamboer og barnefar til mitt barn er en totalt syk idiot. Har har ødelagt livet mitt over flere år nå, og jeg er ferdig med å være snill. Han skulle egentlig ha babyen sin i 4 måneder i pappapermisjon. Han hadde permisjon, drakk bort hele forbanna permisjonen og hadde ikke barnet i 1 minutt av disse fire månedene. Jeg var sykmeldt pga fysiske smerter, og jeg måtte ha barnet alene. Vi flyttet ut før permisjonen hans startet. Kan jeg gi info om dette til nav nå, selv om det er noen år siden? Det er jo svindel mot staten. Eller kommer jeg ingen vei? Anonymkode: ee370...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Hvorfor tillot du at dette skjedde? Dersom du hadde flyttet, hadde han ikke rett på permisjon, 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Hvilken vei vil du komme? Du kan alltids gi informasjonen, men om de bruker den til noe er en annen sak. Anonymkode: 8f4a9...0c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Min ekssamboer og barnefar til mitt barn er en totalt syk idiot. Har har ødelagt livet mitt over flere år nå, og jeg er ferdig med å være snill. Han skulle egentlig ha babyen sin i 4 måneder i pappapermisjon. Han hadde permisjon, drakk bort hele forbanna permisjonen og hadde ikke barnet i 1 minutt av disse fire månedene. Jeg var sykmeldt pga fysiske smerter, og jeg måtte ha barnet alene. Vi flyttet ut før permisjonen hans startet. Kan jeg gi info om dette til nav nå, selv om det er noen år siden? Det er jo svindel mot staten. Eller kommer jeg ingen vei? Anonymkode: ee370...68d La det ligge. Anonymkode: 99785...4f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Det er faktisk ikke lovpålagt å være sammen med barnet selv om man er i foreldrepermisjon og mottar penger for dette. Det er vel heller en sak for barnevernet enn for NAV sånn sett. Anonymkode: cdca4...495 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Brunello skrev (2 minutter siden): Hvorfor tillot du at dette skjedde? Dersom du hadde flyttet, hadde han ikke rett på permisjon, Har ikke fedre rett på permisjon om foreldre ikke bor sammen? Anonymkode: ee370...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden hvorfor fikk du barn med en sånn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Min ekssamboer og barnefar til mitt barn er en totalt syk idiot. Har har ødelagt livet mitt over flere år nå, og jeg er ferdig med å være snill. Han skulle egentlig ha babyen sin i 4 måneder i pappapermisjon. Han hadde permisjon, drakk bort hele forbanna permisjonen og hadde ikke barnet i 1 minutt av disse fire månedene. Jeg var sykmeldt pga fysiske smerter, og jeg måtte ha barnet alene. Vi flyttet ut før permisjonen hans startet. Kan jeg gi info om dette til nav nå, selv om det er noen år siden? Det er jo svindel mot staten. Eller kommer jeg ingen vei? Anonymkode: ee370...68d Sykmeldt pga «fysiske smerter»? Høres ut som svindel. Anonymkode: e55a7...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden monican94 skrev (Akkurat nå): hvorfor fikk du barn med en sånn? Noen viser vell sitt sinne jeg etter at barnet er født og ting i forholdet begynner å få prøvelser?? Anonymkode: ee370...68d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sykmeldt pga «fysiske smerter»? Høres ut som svindel. Anonymkode: e55a7...1da Hva faen? Utdyp dette er du snill Anonymkode: ee370...68d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sykmeldt pga «fysiske smerter»? Høres ut som svindel. Anonymkode: e55a7...1da Får man ikke sykemelding ved fysiske smerter? Er det bare psykiske smerter som teller i 2024? Anonymkode: 87e30...d41 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sykmeldt pga «fysiske smerter»? Høres ut som svindel. Anonymkode: e55a7...1da beleilig å bli sykmeldt når man har skaffa seg barn med en udugelig mann som ikke evner å ta vare på ungen..... Anonymkode: 4c069...bc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Så bra at en slik far ikke var/er alene med barnet. Anonymkode: 87e30...d41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): beleilig å bli sykmeldt når man har skaffa seg barn med en udugelig mann som ikke evner å ta vare på ungen..... Anonymkode: 4c069...bc5 Skjønner ikke at jeg gidder å bruke ett minutt på å svare deg en gang, men. Først av alt- tøft å være tøff som anonym! Jeg har vært kronisk syk i 8 år med sterke smerter, og er det fortsatt- så ikke kom her å si at jeg «lekte» syk i pappapermen for å passe på barnet mitt. Anonymkode: ee370...68d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva faen? Utdyp dette er du snill Anonymkode: ee370...68d Vanligvis er man jo sykmeldt pga en SYKDOM, som gir fysiske smerter. «Sykmeldt grunnet fysiske smerter» høres derfor ut som svindel. Anonymkode: e55a7...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden Drakk han mens du var gravid? Eller begynte han nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanligvis er man jo sykmeldt pga en SYKDOM, som gir fysiske smerter. «Sykmeldt grunnet fysiske smerter» høres derfor ut som svindel. Anonymkode: e55a7...1da Feil skreivet da. Sykdom og kronsik syk som ble skrevet som fysiske smerter. Anonymkode: ee370...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanligvis er man jo sykmeldt pga en SYKDOM, som gir fysiske smerter. «Sykmeldt grunnet fysiske smerter» høres derfor ut som svindel. Anonymkode: e55a7...1da Fysiske smerter kan komme av sykdom... kanskje du bare skal la det ligge side du ikke vet noe om dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden mommyaka skrev (1 minutt siden): Drakk han mens du var gravid? Eller begynte han nå Etterpå, ja. Anonymkode: ee370...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden Men uansett, jeg fikk svar på det jeg spurte om, så da trenger jeg ikke flere påstander om min egen sykehistorikk Det er faktisk ikke lovpålagt å være sammen med barnet selv om man er i foreldrepermisjon og mottar penger for dette. Det er vel heller en sak for barnevernet enn for NAV sånn sett. Anonymkode: ee370...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå