Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2025

Blått

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nervepirrende fase det der. Jeg synes noen holder igjen for mye og fremstår kalde og det dreper forholdet. Hvis vi ser forbi spenningen ved den initielle "jakten", så er få menn interesserte i blaserte og kalde kvinner. Samtidig er overiver og needyness ganske turnoff deg også. Å være ærlig og vise interesse uten å mase, å være tydelig på sine intensjoner uten å legge press osv..  Samtidig bør du følge med på ham, hvor rett fram og emosjonelt tilgjengelig han er..  Dessverre er det ikke alltid match, men jeg synes det er bra når folk gjør et ærlig forsøk. 

Hva er en date? 

Alt du/dere kaller en date er en date. Det er et engelsk uttrykk som er knyttet til en litt annen kultur enn vi har i Norge. Selv om jo yngre man er jo mer henter man inspirasjon fra USA på dette området. 

Man kan gå på "date" på byen med en man har bodd sammen med i mange år, eller en man nettopp har møtt. Man kan også gå på tur med kaffe på termos. Jeg tror intensjonen har mer betydning enn innholdet. 

Jeg er mann selv og håper for din del at fyren tar litt initiativ. 

Vet ikke hvor gamle dere er. Men jeg ville feks. 

* bedt deg ut på en middag. 

* bedt deg ut på en ny tur. Tatt med kaffe, niste, sitteunderlag osv. 

* sagt at jeg var interessert i å date deg videre. 

* holdt en litt flørtete tone

* satt Tinder på pause og fokusert kun på deg inntil jeg har bestemt meg for å satse (eller ikke) 

* etter hvert bedt deg hjem til meg på en middag jeg har laget. (nei, ikke Toro-mat) 

Anonymkode: 86530...f27

nå fremstår du som drømmemannen her inne ha ha ha.. .sånne menn fins ikke. jeg har aldri møtt noen som er villig til å yte noe stor innsats på å bli kjent. Er det noen jeg har likt så har jeg kjørt på. Men ja man kan bli for ivrig og da går det i dass. det skjer aldri at det er samme interesse begge veier.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne her ønsker å finne en mann og ha et forpliktende forhold. Der vi kan ha det fint med hverandre, skape gode minner, ha god sex og samtidig støtte hverandre når det trengs!🤞🤞🤞  håper jeg klarer å finne han uten å bruke appene (jeg er ikke god på datingapp)

Anonymkode: ac480...7ec

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet ei dame nå i en tre måneders tid, ikke truffet hverandre så ofte som jeg skulle ønske, men vi har begge vårt liv og hun har også hjemmeboende ungdommer som ikke forenkler dette å treffes.

Har innbilt for meg selv at jeg bare er betatt, men dersom jeg kjenner godt etter, er jeg nok litt forelsket. Hadde aldri trodd det skulle være mulig å finne en så kul, morsom, intelligent, vakker, sensuell og seksuelt frigjort dame i min alder. Men det fant jeg 😍

Hatt noen meget heftige dater hvor vi har overnattet hos hverandre, men nå skal vi snart ha en hel helg sammen og det gleder jeg meg noe helt sinnsykt til.

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 10.32):

Kvinne her ønsker å finne en mann og ha et forpliktende forhold. Der vi kan ha det fint med hverandre, skape gode minner, ha god sex og samtidig støtte hverandre når det trengs!🤞🤞🤞  håper jeg klarer å finne han uten å bruke appene (jeg er ikke god på datingapp)

Anonymkode: ac480...7ec

Hvilke arenaer tenker du da er aktuelle? Er du da en av dem som tar første kontakt med menn selv? Selv har jeg begynt i kor i år. Har mer trua på aktiviteter som krever en viss dedikasjon til selve aktiviteten, inkludert at deltakerne må snakke og samarbeide sammen. Har også prøvd andre ting som dansekurs og yogatimer. Blir fort bare hei, hadet, takk for dansen. 

Anonymkode: 0f778...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke arenaer tenker du da er aktuelle? Er du da en av dem som tar første kontakt med menn selv? Selv har jeg begynt i kor i år. Har mer trua på aktiviteter som krever en viss dedikasjon til selve aktiviteten, inkludert at deltakerne må snakke og samarbeide sammen. Har også prøvd andre ting som dansekurs og yogatimer. Blir fort bare hei, hadet, takk for dansen. 

Dans er jo slik. Å ta et kurs over 8 eller 12 uker med f.eks. 60 min en gang i uka er jo lite. Om du derimot blir en del av en forening eller klubb blir det noe annet. Og let`s be real, om du har danset salsa 8 ganger 60 min kan du knapt danse 😉. Så min mening er et dansekurs er ikke dedikasjon. On om det ikke passet for deg er det helt fair. You do you, men som råd syntes jeg å avskrive dans på feil premisser blir et dårlig råd.

Endret av Te- Presten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva sier du til dem for at det skal bli en samtale? Observasjon er en fin måte å finne ting å prate om. Humor rundt det som skjer, å le om noe blir feil, gi et komplement. Litt potesiel sjarm 😊

Anonymkode: 77bd2...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okapi skrev (På 29.1.2025 den 10.17):

Har lagt igjen tannbørste, så nå er det vel blodig alvor. 😮 

Så herlig!🥰❤️❤️ Virkelig glad på dine vegne! Nyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 9.16):

Nervepirrende fase det der. Jeg synes noen holder igjen for mye og fremstår kalde og det dreper forholdet. Hvis vi ser forbi spenningen ved den initielle "jakten", så er få menn interesserte i blaserte og kalde kvinner. Samtidig er overiver og needyness ganske turnoff deg også. Å være ærlig og vise interesse uten å mase, å være tydelig på sine intensjoner uten å legge press osv..  Samtidig bør du følge med på ham, hvor rett fram og emosjonelt tilgjengelig han er..  Dessverre er det ikke alltid match, men jeg synes det er bra når folk gjør et ærlig forsøk. 

Hva er en date? 

Alt du/dere kaller en date er en date. Det er et engelsk uttrykk som er knyttet til en litt annen kultur enn vi har i Norge. Selv om jo yngre man er jo mer henter man inspirasjon fra USA på dette området. 

Man kan gå på "date" på byen med en man har bodd sammen med i mange år, eller en man nettopp har møtt. Man kan også gå på tur med kaffe på termos. Jeg tror intensjonen har mer betydning enn innholdet. 

Jeg er mann selv og håper for din del at fyren tar litt initiativ. 

Vet ikke hvor gamle dere er. Men jeg ville feks. 

* bedt deg ut på en middag. 

* bedt deg ut på en ny tur. Tatt med kaffe, niste, sitteunderlag osv. 

* sagt at jeg var interessert i å date deg videre. 

* holdt en litt flørtete tone

* satt Tinder på pause og fokusert kun på deg inntil jeg har bestemt meg for å satse (eller ikke) 

* etter hvert bedt deg hjem til meg på en middag jeg har laget. (nei, ikke Toro-mat) 

Anonymkode: 86530...f27

Takk, det var fint svar 😄

Han tok initiativ og vi skal møtes i kveld! 

Jeg blir bare så nervøs, prestasjonsangst. Men jeg vil jo treffe han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (3 timer siden):

Så herlig!🥰❤️❤️ Virkelig glad på dine vegne! Nyt!

Nyter det bare sånn delvis, blir egentlig veldig nervøs og rastløs i den fasen. Føler det blir mye blanda signaler. Ikke kan jeg si noe heller, for da er jeg jo usikker, og det er turn off. :P 

Hadde foretrukket å bare hoppe sånn tre måneder inn i forholdet, men det går visst ikke.

Anonymkode: 079ee...526

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nyter det bare sånn delvis, blir egentlig veldig nervøs og rastløs i den fasen. Føler det blir mye blanda signaler. Ikke kan jeg si noe heller, for da er jeg jo usikker, og det er turn off. :P 

Hadde foretrukket å bare hoppe sånn tre måneder inn i forholdet, men det går visst ikke.

Usikkerhet er ikke turn off med rett person. Å snakke sammen er jo viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Usikkerhet er ikke turn off med rett person. Å snakke sammen er jo viktig.

Dette tenker jeg også. Det er ikke farlig å sette ord på de følelsene der, de aller fleste har det sånn når man er interessert i at det skal bli noe mer. Det kan være bedre å si noe om det enn å risikere å bli misforstått.❤️ Jeg ville bare synes at det var fint at du sa noe om det i alle fall, viser jo bare at du bryr deg. Bare unngå store kjærlighetserklæringer, det kan være litt for tidlig. Ellers er det fint å vise at du bryr deg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 29.1.2025 den 10.31):

Mista interessen.. han snakker nå om bare disse penis ringene sine og hvordan han skal slappe av hver kveld.. eneste han er opptatt av. Så da datt interessen min til lik 0.. ha ha ha.. Det kommer frem etterhvert hvem de er.. kan virke så trivelige i utgangspuntket.. ja ja.. 

døra er fortsatt åpen for nye kandidater. he he he.

Hva forventer du når du finner folk på Nakenprat (eller hva det heter)?

Anonymkode: 77a38...965

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møttes i går og skal møtes i dag 🤗

Og han har bedt meg med på en tur neste uke. 

Jeg er litt overrasket over hva som skjer. Har jo gått rundt og sagt til andre at plutselig møter man noen, men jeg var sikker på at det ikke kom til å skje meg.. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calaska skrev (1 time siden):

Møttes i går og skal møtes i dag 🤗

Og han har bedt meg med på en tur neste uke. 

Jeg er litt overrasket over hva som skjer. Har jo gått rundt og sagt til andre at plutselig møter man noen, men jeg var sikker på at det ikke kom til å skje meg.. 

Så hyggelig! Kan jeg spørre hvordan du møtte han i utgangspunktet? Og hvor mye du visste om han?

Lurer på å prøve være like tøff som deg... Har et godt øye til en, men kommer liksom ikke videre. Er bare litt redd for avvisning siden dette er en person jeg må forholde meg til framover også. Og samme om jeg får ja men det viser seg at vi ikke er noen god match likevel...🙈 Kan bli ganske kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...