Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2025

Blått

Anbefalte innlegg

GrønnNellik68 skrev (På 17.1.2025 den 6.56):

hei hvordan gikk det i går??? 

Tror det gikk bra, men det vet man jo aldri før det har gått en stund. Får se hva hun sier i kveld.

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okapi skrev (2 timer siden):

Tror det gikk bra, men det vet man jo aldri før det har gått en stund. Får se hva hun sier i kveld.

Så fint å høre ja det er alltid tiden etter første møte at man vet om det blir noe mer eller ikke.. der og da .. en må ha litt tid på å fordøye det og føle på ting.  Håper ho tar mer kontakt.. heier på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper jeg finner noen i år når kjærlighetssorgtåken har lagt seg. ❤️

Anonymkode: ac480...7ec

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (På 18.1.2025 den 10.26):

🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en skilsmisse har man vært singel i 6 år. Må nok beregne meg på å være singel til jeg dør. Men jeg har hørt de kommer med roboter nå:). Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker ikke å angre på ting jeg har gjort å det er en mening med alt osv. Men akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke tok «mot» til meg å satsa på han her tidligere. Men men, livet er fantastisk om dagen ❤️ Det er kjærlighet ❤️ (det er 11 mnd siden jeg møtte han første gang, å vi har vært oss i 1 1/2 mnd nå.)

Anonymkode: 3f57d...2bf

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har crusha på noen her inne som bor et stykke unna😱

Anonymkode: 3c4c7...919

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (På 29.12.2024 den 7.03):

Er ikke singel, men anbefale at alle dere som er singel her på KG lager ett singeltreff. Dans, musikk og en liten fest. Hva om dere drar på vårsleppen på Dokka. Utrolig mye fin dansemusikk dere kan nyte. Er i Mai

Øh, ang dansemusikk er nok bygdefest i Dokka noe av det aller minst attraktive jeg kan tenke meg ;) Personlig blir det heller en tur på Klubb 37+ i mars. Da blir det garantert dansing 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xpress skrev (10 timer siden):

Etter en skilsmisse har man vært singel i 6 år. Må nok beregne meg på å være singel til jeg dør. Men jeg har hørt de kommer med roboter nå:). Haha

Hva er det som er grunnen til at du tenker dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (4 timer siden):

Hva er det som er grunnen til at du tenker dette? 

Lurer jeg og på som er single på 16 året😂
Jeg snakket med en hyggelig svenske på Skype i går jeg traff på nakentid av alle steder. Hadde ikke regna med å finne noen normalt oppegående der men han likte jeg. Lett å prate med og😊. Og han syntes det samme tilbake. Han er vel en 8-9 år yngre enn meg da. 
Så han er jeg spent på veien videre med. Spe start men ett sted må en starte.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (21 timer siden):

Jeg snakket med en hyggelig svenske på Skype i går jeg traff på nakentid av alle steder. Hadde ikke regna med å finne noen normalt oppegående der men han likte jeg. Lett å prate med og😊. Og han syntes det samme tilbake. Han er vel en 8-9 år yngre enn meg da. 

Har du gitt opp han andre du drev og møtte her?

-jk- skrev (På 23.1.2025 den 9.06):

Øh, ang dansemusikk er nok bygdefest i Dokka noe av det aller minst attraktive jeg kan tenke meg ;) Personlig blir det heller en tur på Klubb 37+ i mars. Da blir det garantert dansing 

Hver sin smak, men enig med deg.😅 Selv som voksen kvinne i slutten av 40 årene som er glad i å danse pardans så orker jeg ikke en hel kveld med danseband. Ikke en hel time heller... Og jeg har faktisk vokst opp med det der. Men for de som liker det så er det jo et supert sted for å finne noen tenker jeg. Det er jo lurt å finne steder med likesinnede.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (4 timer siden):

Har du gitt opp han andre du drev og møtte her?

Hver sin smak, men enig med deg.😅 Selv som voksen kvinne i slutten av 40 årene som er glad i å danse pardans så orker jeg ikke en hel kveld med danseband. Ikke en hel time heller... Og jeg har faktisk vokst opp med det der. Men for de som liker det så er det jo et supert sted for å finne noen tenker jeg. Det er jo lurt å finne steder med likesinnede.

Ja mer eller mindre, han er ikke interessert så da må jeg jo bare gå videre. Han skriver i hvertfall aldri men svarer alltid hvis jeg sier hei. men that s it.. så da ga jeg opp 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 24.1.2025 den 15.40):

Ja mer eller mindre, han er ikke interessert så da må jeg jo bare gå videre. Han skriver i hvertfall aldri men svarer alltid hvis jeg sier hei. men that s it.. så da ga jeg opp 

Så kjedelig. Men ja, da er det bare å gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det siste har jeg faktisk vært åpen for å finne meg noen. Kommer i kontakt med kvinner og vi har det gøy sammen, finner på ting og vi har det koselig😄 

Problemet er bare at alle frem til nå kommer med en eller annen rar grunn til hvorfor de ikke kan være i et forhold. Men de samme personene finner seg en annen veldig kort tid etterpå. Det er noe de ikke liker ved meg, hva det er, aner jeg faktisk ikke. Har økonomi i orden, jobb, venner, hobbyer, et hjem og vi har det gøy sammen. Jeg gir opp

Anonymkode: 270bc...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 23.1.2025 den 13.27):

Mista interessen.. han snakker nå om bare disse penis ringene sine og hvordan han skal slappe av hver kveld.. eneste han er opptatt av. Så da datt interessen min til lik 0.. ha ha ha.. Det kommer frem etterhvert hvem de er.. kan virke så trivelige i utgangspuntket.. ja ja.. 

døra er fortsatt åpen for nye kandidater. he he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Okapi skrev (16 minutter siden):

Har lagt igjen tannbørste, så nå er det vel blodig alvor. 😮 

nei så hyggelig. Gratulerer :strix: Dette unner jeg det virkelig. Er spennende dager hos deg nå da. Får du mer energi en vanlig? jeg blir sånn hvis det er noen man liker godt og man har en god tone.. jeg får sånn overskudd av energi.. da kan jeg gå på kilometervis hvis jeg finner på at jeg må ut å få ut litt energi.

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (10 timer siden):

Har lagt igjen tannbørste, så nå er det vel blodig alvor. 😮 

AWWWW ❤️ :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig en date? 

🙈🤔

Jeg tok initiativ og spurte en mann om å gå en tur forrige uke. Han sa ja med en gang og sa han var glad jeg spurte da vi møttes. 

Men. Hvordan går det videre? Hehe umulig å svare på, derfor er denne tiden så nervepirrende. Og jeg vil helst ha svar. Men at han sa at han vil treffes igjen og at han skal be med meg neste gang er jo lovende. Jeg må bare finne på noe i mellomtiden, og ikke pepre han med snap. 

Det er i allefall sånn jeg tror jeg må prøve på. 

Jeg kjente den der fjollete følelsen faktisk, overrasket over hvor godt jeg likte han. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...