Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2025

Blått

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi har det bare så fint 😍 Å selv om vi bare har vært oss ganske kort tid så føles det som om det alltid har vært oss. Så naturlig å lett. Prater om alt. Det eneste er at han har en sykdom (ikke smittsomt eller noe nei) som freaker meg litt ut. Men det gjør meg selvsagt ikke noe, men jeg blir jo bekymret for han ❤️ Funderer litt på det med å offentliggjøre ting når man har mange felles og nære venner. Dukker man bare plutselig opp sammen på noe ? Tenker at noen kanskje sperrer opp øya litt (en ex feks 😅) men jeg synes det er så vanskelig å holde det hemmelig, har lyst til å rope det ut til hele verden. 

Anonymkode: 3f57d...2bf

Jeg ville bare latt det skje naturlig. Ville i alle fall droppet FB-offentliggjøring, det er virkelig kleint, spesielt om det ikke skulle vare. Kjenner mange som har offentliggjort det for alle og enhver, og så er det over før det har gått et par mnd...

Dra sammen på ting når det passer seg sånn, nevn det i en passende anledning når dere er sammen med venner osv. Hva andre tenker eller synes om dere har jo ingen betydning, det eneste som betyr noe er at dere har det bra.🙂

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sparkling_Pink skrev (På 1.1.2025 den 1.06):

Når vi bikker 2025 innser jeg at det er minst ett menneske som er i den formeninga at jeg er i forhold med vedkommende. Og jeg er ikke ening! Så har jeg en løselig avtale om å treffes med en - følelser er involvert - blir nok ikke et kjæresteforhold, en som skall inn i vennesonen og bidra til kaoset for det blir høy grad av nærhet og regelmessighet om vi får det til, en jeg har kontakt med og er forelsket i - initiativet ligger hos han og signalene hans er blandete og så en gammel flørt som har gjennopptatt kontakten med meg.

Har jeg ingen eller for mange kandidater? Men nettdating frister ikke!

Her om dagen spurte jeg meg selv hva disse folkene jeg har kontakt med har til felles. “At de ikke er tilgjengelige for meg slik jeg ønsker», ble svaret. Første døgnet var det befriende å ha satt ord på det. Andre døgnet begynte sorgen å gjøre seg gjeldende. Det effektive i denne situasjonen for å finne seg kjæreste hadde vært å avslutte kontrakten med alle disse. Det gjør jeg ikke akkurat nå. Jeg prioriterer livet mitt, å få livet mitt til å gå i den retninga jeg ønsker. Det er tildels krevende nok, nye venner, nye kontakter, nytt sted å bo, gjeninnføre kontakt med slekt, komme ut i arbeid, kommunikasjonstreninga jeg tar på meg selv, planlegging og avgjørelser med uforutsigbare fremtidige størrelser. 

Så det er trolig siste oppdatering i denne tråden fra meg, for jeg har gitt opp i den forstand at jeg ikke søker, ikke gjør fornuftige ting og ikke prioriterer kjæresterier. Helt til livet mitt er i en ny stabilitet - det oppnår jeg før eller siden, kanskje allerede i løpet av året, beholder jeg gjengen med løselige flørter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling_Pink skrev (13 timer siden):

Her om dagen spurte jeg meg selv hva disse folkene jeg har kontakt med har til felles. “At de ikke er tilgjengelige for meg slik jeg ønsker», ble svaret. Første døgnet var det befriende å ha satt ord på det. Andre døgnet begynte sorgen å gjøre seg gjeldende. Det effektive i denne situasjonen for å finne seg kjæreste hadde vært å avslutte kontrakten med alle disse. Det gjør jeg ikke akkurat nå. Jeg prioriterer livet mitt, å få livet mitt til å gå i den retninga jeg ønsker. Det er tildels krevende nok, nye venner, nye kontakter, nytt sted å bo, gjeninnføre kontakt med slekt, komme ut i arbeid, kommunikasjonstreninga jeg tar på meg selv, planlegging og avgjørelser med uforutsigbare fremtidige størrelser. 

Så det er trolig siste oppdatering i denne tråden fra meg, for jeg har gitt opp i den forstand at jeg ikke søker, ikke gjør fornuftige ting og ikke prioriterer kjæresterier. Helt til livet mitt er i en ny stabilitet - det oppnår jeg før eller siden, kanskje allerede i løpet av året, beholder jeg gjengen med løselige flørter.

Jeg ønsker deg masse lykke til med å finne det du søker ❤️ det er utrolig krevende når livet går i en ny vei og man endrer seg.   

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 21.17):

For meg virker det som om mange menn tror det er noe alvorlig galt med kvinner på min alder som er single. Men jeg tror ikke det er noe mer galt med meg enn det er med de jeg kjenner som er i et forhold.

Anonymkode: 922dc...214

Dette. Sterkt enig, har tenkt det samme og det er nok realiteten om vi skal være ærlige. Og slik kvinner tenker om menn i en viss alder også, om vi ikke for lengst er blitt usynlige. 

Den siste setningen er svært viktig for oss single å huske, spesielt om selvfølelsen har en tendens til å dale innimellom noe som er helt naturlig om man er singel og prøver å slutte å være singel. 

Anonymkode: 92761...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et ganske teit spørsmål, men hva gjør dere på date? Ikke første Tinderdate med helt ukjent altså, men en dere kjenner sånn delvis fra før. Det er så lenge siden at jeg er helt rådvill, men erfaringsmessig kan det være farlig, som mann, å ikke ha en slags plan. :P 

Anonymkode: 079ee...526

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sikkert et ganske teit spørsmål, men hva gjør dere på date? Ikke første Tinderdate med helt ukjent altså, men en dere kjenner sånn delvis fra før. Det er så lenge siden at jeg er helt rådvill, men erfaringsmessig kan det være farlig, som mann, å ikke ha en slags plan. :P 

Anonymkode: 079ee...526

Gåtur, skitur (gjerne med matpakke/kakao), båltur, ta en kaffe, shuffleboard, lage mat sammen, kino, klatring (på klatresenter). Det er vel bare interesser og fantasi som setter begrensninger. Bare ramset opp diverse jeg har gjort på date i tidlige faser. Man kan selvfølgelig også invitere på middag, dra på bar, konsert osv.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det 1 mnd siden vi møttes alene første gang ❤️ 

Anonymkode: 3f57d...2bf

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det date på torsdag, første siden ca. tidenes morgen. Kommer til å dåne av prestasjonsangst 😳

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (5 minutter siden):

Da blir det date på torsdag, første siden ca. tidenes morgen. Kommer til å dåne av prestasjonsangst 😳

Prestasjonsangst på date? hva må du prestere der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (5 minutter siden):

Prestasjonsangst på date? hva må du prestere der da?

Er alltid en fare for å fremstå som en komplett fjomp! Må jo få ordnet opp kåken litt og, finne noe å servere, og be kattene oppføre seg, så er mange steder å snuble her.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg i fra deg telefonen. Slutt å ta råd fra folk her inne. Kom deg ut å treff nye folk. 

Anonymkode: 1b3cb...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (25 minutter siden):

Maaaaaaasse lykke til og kos deg masse! 🥰🫶 har troen på deg! Sett deg her i mange år og du virker som en utrolig fin fyr! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (14 minutter siden):

Er alltid en fare for å fremstå som en komplett fjomp! Må jo få ordnet opp kåken litt og, finne noe å servere, og be kattene oppføre seg, så er mange steder å snuble her.

Virker som du har helt naturlige tanker 🥰 jeg hadde litt av samme tankegangen til første skoledag 😝 ny klasse, nye mennesker, nye lærere.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okapi skrev (1 time siden):

så første date er hjemmedate?

ho er tøff 

hadde jeg ikke turt.. men har jo lest nok at jeg skjønner at du ikke er sånn som presser på for sex på første sjanse du får.... så detta går nok bra. 

heier på deg. 

Endret av GrønnNellik68
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (11 timer siden):

så første date er hjemmedate?

ho er tøff 

hadde jeg ikke turt.. men har jo lest nok at jeg skjønner at du ikke er sånn som presser på for sex på første sjanse du får.... så detta går nok bra. 

heier på deg. 

Det er ikke Tinder-date altså, møtt henne mange ganger før, bare ikke på den måten. Var hun som inviterte seg selv hit, siden jeg har kattunger i hus. :P 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (15 minutter siden):

Det er ikke Tinder-date altså, møtt henne mange ganger før, bare ikke på den måten. Var hun som inviterte seg selv hit, siden jeg har kattunger i hus. :P 

Ooo.... Så hun fant en unnskyldning for å komme på besøk? Da er hun nok interessert ja😁

Det går nok kjempebra, bare vær deg selv. Og om du blir nervøs og kløner det til, så bare si akkurat det, at du er litt nervøs fordi du vil det skal bli en hyggelig kveld. Vi kvinner lar oss sjarmere av sånt😉 Heier på deg! Og forventer oppdatering i etterkant!😉

:duskedame:

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Okapi skrev (På 14.1.2025 den 20.26):

Hvordan gikk det i dag??

Anonymkode: bd0a4...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv møtt en helt fantastisk mann. Dvs jeg har ikke møtt han enda, men vi har snakket sammen i lang tid. Visste jo godt hvem han var før vi begynte å snakke litt mer, men har nå snakket i et par måneder og det bare er så fint. Storkoser meg, samtidig som jeg har helt angst for å møte han. Så redd det blir rart.

Har bare vært på et par dater siden jeg ble singel, og selvom de har vært bra, så var det ikke noe mer der. Her derimot er det bare fyr og flamme, super god kjemi og jeg lurer på hvor det lurer noe rart. 
Ingen tanker enda om noe videre, men liker den daglige kontakten vi har. Han har foreslått flere ganger å møtes, men vi bor med litt avstand så det har dessverre ikke vært mulig. Håper vi snart får til!

Anonymkode: bd0a4...b9f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (På 14.1.2025 den 20.26):

hei hvordan gikk det i går??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...