GrønnNellik68 Skrevet tirsdag kl 15:52 #81 Del Skrevet tirsdag kl 15:52 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi er kjærester ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Er dere jevn gamle?? Gratulerer hyggelig å høre😊❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet tirsdag kl 15:56 Forfatter #82 Del Skrevet tirsdag kl 15:56 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi er kjærester ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Ååååh! Så koselig... Jeg elsker sånne møtes ut av det blå, ble helt tullerusk etter hverandre historier🙈🥰 det er helt nydelig! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 16:04 #83 Del Skrevet tirsdag kl 16:04 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi er kjærester ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Gratulerer så mye ❤️ Så utrolig koselig 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:04 #84 Del Skrevet tirsdag kl 16:04 GrønnNellik68 skrev (11 minutter siden): Er dere jevn gamle?? Gratulerer hyggelig å høre😊❤️ Tusen takk ❤️ Han er 5 år yngre enn meg. Anonymkode: 4d3e2...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:05 #85 Del Skrevet tirsdag kl 16:05 Blått skrev (7 minutter siden): Ååååh! Så koselig... Jeg elsker sånne møtes ut av det blå, ble helt tullerusk etter hverandre historier🙈🥰 det er helt nydelig! ❤️ Tusen takk ❤️ Kjærlighet har ingen alder, og kan dukke opp når som helst ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:06 #86 Del Skrevet tirsdag kl 16:06 Irak skrev (1 minutt siden): Gratulerer så mye ❤️ Så utrolig koselig 💕 Tusen takk, det er rett og slett fantastisk ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet tirsdag kl 18:35 Forfatter #87 Del Skrevet tirsdag kl 18:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk ❤️ Kjærlighet har ingen alder, og kan dukke opp når som helst ❤️ Anonymkode: 4d3e2...baf Virkelig sant det du sier! 🥰❤️ utrolig hyggelig at du tok deg tid og skrev i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet tirsdag kl 20:04 #88 Del Skrevet tirsdag kl 20:04 Jeg har vert på noen dater her og der, men det er Ingen som fanger interessen min skikkelig. Er ett år siden jeg datet noen seriøst nå, men det går bra. Jeg har fortsatt lyst på en kjæreste, men ikke bare hvem som helst. Jeg og alle de skyhøye kravene mine😅 forblir vel singel i hele 2025 også. Slettet alle gamle matcher som har kokt ut i kålen så er blanke ark på Tinderen også, men så kjenner jeg at jeg ikke har så veldig lyst til å sveipe heller. Er litt trøtt på alle de første datene som aldri blir noe mer for kjemien stemmer bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:55 #89 Del Skrevet tirsdag kl 20:55 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Var på date i går, men når har jeg ekstremt blandede følelser her. Var hun som ba meg ut, og det er ærlig talt evigheter siden sist, og vi hadde det veldig hyggelig. Bekjent av en venn og, så slapp appene for en gangs skyld. Men, det ligger kanskje også litt av problemet. Tenkte ikke egentlig på det der og da, men antok vel på et vis at hun var litt eldre, siden det var hun som viste interesse for meg, men så viser det seg at aldersforskjellen er et par hakk større enn jeg trodde. På sett og vis har jeg lyst til å sende henne en melding, men samtidig føler jeg litt på det gamle grisespøkelset her. Anonymkode: 079ee...526 Hvor stor aldersforskjell? Og hvilken alder er dere i? Jeg har prøvd meg på å invitere ut en som er 11 år eldre, men det er nesten så jeg tror han tenker han er for gammel for meg. Vi er over 40 begge. Anonymkode: 182de...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 21:51 #90 Del Skrevet tirsdag kl 21:51 Trek skrev (1 time siden): Jeg har vert på noen dater her og der, men det er Ingen som fanger interessen min skikkelig. Er ett år siden jeg datet noen seriøst nå, men det går bra. Jeg har fortsatt lyst på en kjæreste, men ikke bare hvem som helst. Jeg og alle de skyhøye kravene mine😅 forblir vel singel i hele 2025 også. Slettet alle gamle matcher som har kokt ut i kålen så er blanke ark på Tinderen også, men så kjenner jeg at jeg ikke har så veldig lyst til å sveipe heller. Er litt trøtt på alle de første datene som aldri blir noe mer for kjemien stemmer bare ikke. Hva slags krav har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:38 #91 Del Skrevet tirsdag kl 22:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor stor aldersforskjell? Og hvilken alder er dere i? Jeg har prøvd meg på å invitere ut en som er 11 år eldre, men det er nesten så jeg tror han tenker han er for gammel for meg. Vi er over 40 begge. Anonymkode: 182de...b1c Jeg er 41, hun er 22. Anonymkode: 079ee...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet i går, 00:03 #92 Del Skrevet i går, 00:03 Tråden er ryddet for avsporinger. Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet i går, 01:53 #93 Del Skrevet i går, 01:53 ajarRun skrev (På 29.12.2024 den 0.03): Straks 34 Straks 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet i går, 06:13 Forfatter #94 Del Skrevet i går, 06:13 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 41, hun er 22. Anonymkode: 079ee...526 Jeg tenker at hun har spurt deg ut, dere hadde en fin date. Om du har lyst til å sende henne en melding så gjør det 🥰 men jeg skjønner veldig godt hva du føler. Om en mann på 22 hadde lagt an på meg, så hadde jeg også følt på det samme 🙈 (og jeg er noen år yngre enn deg😌) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #95 Del Skrevet 23 timer siden Blått skrev (13 timer siden): Jeg tenker at hun har spurt deg ut, dere hadde en fin date. Om du har lyst til å sende henne en melding så gjør det 🥰 men jeg skjønner veldig godt hva du føler. Om en mann på 22 hadde lagt an på meg, så hadde jeg også følt på det samme 🙈 (og jeg er noen år yngre enn deg😌) Skal ei på 22 ikke ha kjæreste i verken 2å årene eller 30 årene? Er dere fullstendig sprø? Nå orker jeg ikke kg lengre, dere er en gjeng med freaks. Stakkars ungjenta. Gammel pung allerede nå, nei. Anonymkode: 77bd2...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 22 timer siden Forfatter #96 Del Skrevet 22 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skal ei på 22 ikke ha kjæreste i verken 2å årene eller 30 årene? Er dere fullstendig sprø? Nå orker jeg ikke kg lengre, dere er en gjeng med freaks. Stakkars ungjenta. Gammel pung allerede nå, nei. Anonymkode: 77bd2...fe1 Det er opp til deg hva du velger å gjøre. Det er ingen som tvinger deg til å være på KG og jeg syns du er veldig nedlatende til den anonymbrukeren som det gjelder. Var kanskje du som kom med de innleggene som ble ryddet i går også? Trykket på rapporteringsknappen igjen jeg Endret 22 timer siden av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #97 Del Skrevet 22 timer siden Jeg har tenkt tanken. Men er så forferdelig usikker. Føler at man i dag må ha absolutt alt på plass og det er ikke rom for at man er "uperfekt". Det vil si, at man har litt å dra på. Bagasjen min er ikke gjeld eller barn, er vel heller dårlige erfaringer som jeg må jobbe sammen med noen om. Og hvilken mann går inn i et forhold hvor han vet det blir noe jobb? Er 29 år, og blir 30 år dette året. Og det gjør meg enda mer usikker. Nå er jeg offisielt ordentlig voksen. Ikke er jeg så pen lenger heller, selv om jeg ikke synes jeg har vært pen i det hele tatt. Jeg har heller ikke utdanning, og må før eller siden få det i boks. Vil ikke ha barn, og tenker at menn i slutten av 30-årene er sikre i sin sak ang. om de vil ha barn eller ikke, så om jeg møter en som ikke vil ha barn er jo det fantastisk. For meg er det dessverre uaktuelt med barn fra tidligere forhold. Vil bare ha en "sjelevenn" som jeg kan dele livet med. For meg virker det som om mange menn tror det er noe alvorlig galt med kvinner på min alder som er single. Men jeg tror ikke det er noe mer galt med meg enn det er med de jeg kjenner som er i et forhold. Jeg er veldig reservert, introvert og forsiktig i relasjoner. Får se hva jeg finner ut. Anonymkode: 922dc...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 20 timer siden #98 Del Skrevet 20 timer siden Serafin skrev (20 timer siden): Straks 36 Oo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #99 Del Skrevet 5 timer siden Vi har det bare så fint 😍 Å selv om vi bare har vært oss ganske kort tid så føles det som om det alltid har vært oss. Så naturlig å lett. Prater om alt. Det eneste er at han har en sykdom (ikke smittsomt eller noe nei) som freaker meg litt ut. Men det gjør meg selvsagt ikke noe, men jeg blir jo bekymret for han ❤️ Funderer litt på det med å offentliggjøre ting når man har mange felles og nære venner. Dukker man bare plutselig opp sammen på noe ? Tenker at noen kanskje sperrer opp øya litt (en ex feks 😅) men jeg synes det er så vanskelig å holde det hemmelig, har lyst til å rope det ut til hele verden. Anonymkode: 3f57d...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå