AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #101 Del Skrevet 16 timer siden Drømmen er å få meg kjærest og sexslave i samme. Dessverre har mange submissive mannfolk fått så rare ideer om sex. De vil ofte helt spesifikke og kjedelige saker som å låses ned, bare gi oralsex, edges, kun motta smerte og sånn. Så målet i 2025 er å prate noe høyere om hvordan jeg vil ha det. Jeg vil ha pikk! Jeg ønsker å pules sanseløs av min submissive kjærest. K - midt i 40 årene Anonymkode: 944d7...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #102 Del Skrevet 15 timer siden Ung kvinne på 16-17 hadde vært digg. Lovlig, men tabu siden jeg er i slutten av 30-årene. Anonymkode: b9365...e0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 14 timer siden #103 Del Skrevet 14 timer siden Finne meg en velutstyrt mann å utforske med, gjerne med flere på soverommet🫢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #104 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er nesten utømmelig med menn som ikke kan velge hvem de har sex med og tar det de kan få. Anonymkode: 43980...099 Overraskende mange veltrente kjekke menn og. Jeg synes selv jeg er heller ordinær og lubben. Men jeg har tydeligvis fortsatt draget på kjekke menn Anonymkode: ff624...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå