rummyking Skrevet onsdag kl 15:34 #61 Del Skrevet onsdag kl 15:34 Pegging. Men da må jeg finne kjærligheten først🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet onsdag kl 17:37 #62 Del Skrevet onsdag kl 17:37 (endret) BerntHulken skrev (6 timer siden): Men nå er hun gift, da. De fleste vil vel se på slike fremstøt som patetiske. Tja... kanskje ikke, selv om hun er gift. Men jeg er ikke i din eller hennes situasjon så jeg bare gjetter. 🙂 Om jeg var middelaldrende kvinne og ble flørtet litt med av en yngre og sjarmerende gutt/mann ville jeg tatt det som et kompliment ❤️ Endret onsdag kl 17:37 av 911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:51 #63 Del Skrevet onsdag kl 18:51 3kant med 2 damer og en man hvor ene dama er gravid og all fokus er på henne. Gravide damer så sykt sexy. Anonymkode: 49ce0...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:54 #64 Del Skrevet onsdag kl 18:54 Har ikke hatt sex siden mai 2023, så lurer på å teste om jeg fortsatt kan det. Anonymkode: 237b5...124 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:53 #65 Del Skrevet torsdag kl 06:53 Å videre utforske veien mot en ekstra mann til trekant med kona 😍 Anonymkode: fb1c2...f34 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:10 #66 Del Skrevet torsdag kl 07:10 Fortsette å swinge og invitere en ekstra mann inn, utforske shibari.. Anonymkode: 5968b...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 07:54 #67 Del Skrevet torsdag kl 07:54 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Fortsette å swinge og invitere en ekstra mann inn, utforske shibari.. Anonymkode: 5968b...578 Hva er shibari? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:04 #68 Del Skrevet torsdag kl 08:04 Irak skrev (10 minutter siden): Hva er shibari? Japanese bondage Anonymkode: 7023e...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:52 #69 Del Skrevet fredag kl 06:52 Håper på mer sex med kona. 1-2 ganger i måneden er alt for lite for en som vil hver dag. Kona på sin side, håper nok at jeg skal få mindre lyst... Anonymkode: 36c8a...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:59 #70 Del Skrevet fredag kl 06:59 Torturere og styre mannen min. Anonymkode: 68430...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:52 #71 Del Skrevet fredag kl 12:52 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Håper på mer sex med kona. 1-2 ganger i måneden er alt for lite for en som vil hver dag. Kona på sin side, håper nok at jeg skal få mindre lyst... Anonymkode: 36c8a...20b Kona di tenner ikke på. Og hun ønsker seg nok helst å bli pult av en mann som kan tilfredstille henne. Anonymkode: 43980...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erok Skrevet 19 timer siden #72 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 19.14): Har lyst til å bli knullet av to menn samtidig, hardt! At de skal ta skikkelig styring over meg, dominere meg. Knulle meg i et rolig tempo til å begynne med, la meg bli vant til følelsen, la det bygge seg opp gradvis i meg, la meg føle at jeg er helt fylt opp. At de skal knulle meg helt til jeg kommer, holde meg fast og tømme seg i meg. Etterpå er det min tur, jeg slikker begge to rene først, før vi avslutter med at de begge to slikker meg etter tur......... Anonymkode: 63bd1...d50 Deilig fantasi håper du får oppleve det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #73 Del Skrevet 19 timer siden Thaidame Anonymkode: 29a6f...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå