Nowayback Skrevet 29. desember 2024 #41 Del Skrevet 29. desember 2024 Irak skrev (23 timer siden): Onani er jo bra for helsa di. Var bare det. Sikkert den fysiske helsa, men ikke mentalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #42 Del Skrevet 29. desember 2024 DelvisPresley skrev (3 minutter siden): Sikkert den fysiske helsa, men ikke mentalt. Hvordan er dette ikke bra for den mentale helsa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #43 Del Skrevet 29. desember 2024 Innen rollespill kan gjerne grinchen komme og stjele hele jula mi og romjula med, men det er for sent å bestille kostyme, så vi får vente til desember igjen. Anonymkode: 446b8...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #44 Del Skrevet 29. desember 2024 Finner gjerne en mann som kan ta styringen og dominerer meg. Har lyst til å få til noen trekanter. Helst et par hvor hun er bi og lar mannen leke med andre. Lek hvor alle tre er aktive med hverandre. Anonymkode: edc39...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 29. desember 2024 #45 Del Skrevet 29. desember 2024 Har testa det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 29. desember 2024 #46 Del Skrevet 29. desember 2024 Irak skrev (30 minutter siden): Hvordan er dette ikke bra for den mentale helsa? Skaper savn etter noe annet som jeg ikke får oppleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #47 Del Skrevet 29. desember 2024 DelvisPresley skrev (14 minutter siden): Skaper savn etter noe annet som jeg ikke får oppleve. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #48 Del Skrevet 29. desember 2024 DelvisPresley skrev (50 minutter siden): Sikkert den fysiske helsa, men ikke mentalt. En holdning som dette er langt verre for helsa di. Anonymkode: d1239...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 29. desember 2024 #49 Del Skrevet 29. desember 2024 BerntHulken skrev (2 timer siden): Min ultimate drøm ville vært å møte ei langt eldre dame (slutten av 50-årene eller rundt 60). Aller helst ei spesifikk dame jeg vet om som er 63 neste år. Hun er så stilig og sjarmerende. Virker mye yngre. Hun er dessverre godt gift og har barn som ikke er mye yngre enn meg- som er 38. Hadde ønsket å være eksklusiv med henne, og at vi hadde treff over en lang periode. Å ha sex bare for en gang er ikke spennende. Tanken på å bli kjent og trygge på hverandre er mye mer attraktivt og pirrende for meg. Kunne godt hatt en relasjon utover sex, som kos og intimitet som ikke er sex, middag og film. Bare ikke et forhold. Siden du har ei spesifikk dame i kikkerten kan du gjøre et "framstøt" og flørte litt med henne. Mange damer i denne alderen er ofte sulteforet på sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 29. desember 2024 #50 Del Skrevet 29. desember 2024 Mye på ønskelista og en del av dette handler om utstyr. Feks har Cactus leather cult (https://www.cactuscultleather.co/ ) mye pent. Om det ikke er lov med link av denne typen får moderator enten redigere det eller be meg redigere det ut. En annen ting på lista er en skikkelig høykvalitets bed restraint harness. Laget for hånd av lær. Ikke en sånn pinglete sak man slenger under madrassen og så må hun konsentrere seg om å ikke bevege seg, men en som gjør jobben bra og ser pen ut samtidig. Og en bra blindfold. En blindfold som gjør det mørkt. Ikke en sak som ligner på ei sovemaske på Turkish Airlines 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #51 Del Skrevet 29. desember 2024 Te- Presten skrev (5 minutter siden): Mye på ønskelista og en del av dette handler om utstyr. Feks har Cactus leather cult (https://www.cactuscultleather.co/ ) mye pent. Om det ikke er lov med link av denne typen får moderator enten redigere det eller be meg redigere det ut. En annen ting på lista er en skikkelig høykvalitets bed restraint harness. Laget for hånd av lær. Ikke en sånn pinglete sak man slenger under madrassen og så må hun konsentrere seg om å ikke bevege seg, men en som gjør jobben bra og ser pen ut samtidig. Og en bra blindfold. En blindfold som gjør det mørkt. Ikke en sak som ligner på ei sovemaske på Turkish Airlines 😜 Hva er favoritten da? I forhold til linken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 29. desember 2024 #52 Del Skrevet 29. desember 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Hva er favoritten da? I forhold til linken? Jeg er glad i harness for henne. Og gjerne at de går rundt halsen hennes. Det er sikkert siden jeg liker hofter og rumpe, men knapt husker hvordan puppene til de jeg var stormforelsket i ser ut. Eksempelvis syntes jeg disse er flotte: https://www.cactuscultleather.co/shop/p/bdsm-kink-vegan-leather-garter-bondage-bottom-harness https://www.cactuscultleather.co/shop/p/bdsm-kink-vegan-leather-bra-top-harness Liker sort aller best. Hvit ble litt feil og grønt ble litt uvanlig. Sikkert bare at grønt var litt fremmed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #53 Del Skrevet 29. desember 2024 Te- Presten skrev (2 minutter siden): Jeg er glad i harness for henne. Og gjerne at de går rundt halsen hennes. Det er sikkert siden jeg liker hofter og rumpe, men knapt husker hvordan puppene til de jeg var stormforelsket i ser ut. Eksempelvis syntes jeg disse er flotte: https://www.cactuscultleather.co/shop/p/bdsm-kink-vegan-leather-garter-bondage-bottom-harness https://www.cactuscultleather.co/shop/p/bdsm-kink-vegan-leather-bra-top-harness Liker sort aller best. Hvit ble litt feil og grønt ble litt uvanlig. Sikkert bare at grønt var litt fremmed. Ja de var flotte. Enig i at hvit blir feil. Det var et bredt utvalg. Har ikke sett slikt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 29. desember 2024 #54 Del Skrevet 29. desember 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Ja de var flotte. Enig i at hvit blir feil. Det var et bredt utvalg. Har ikke sett slikt før. Det finnes mye pent innenfor kategori "harness". Flere norske butikker har et helt anstendig utvalg. Selv liker jeg denne https://www.sinful.no/p/cottelli-bondage-harness-sett/1025565 En av av fordelene med slike harness er at stropper og slikt kan tilpasses ulike typer dame. Jeg datet en gang ei høy kjempeflott dame på 1.82 og da kunne hun stille det inn slik at dette satt som støpt på henne. Og uten å ha testet det, antar jeg samme harness kunne passet perfekt på ei som var 1.62 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 29. desember 2024 #55 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Har testet alt det jeg ønsker å teste. Egentlig litt trist. Synes mye med sex var langt mer spennende for mange herrans år siden,da jeg var langt mer uerfaren. Har stor sansen for det,og dyrker det regelmessig,men er ingenting som er veldig spennende lenger. OM noe som fortsatt kunne vært på ønskelisten,så måtte det være sex med damer fra andre verdenshjørner en Asia og vesten. Gjerne fra Sør Amerika,eller Afrika. Endret 29. desember 2024 av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #56 Del Skrevet 29. desember 2024 Te- Presten skrev (3 minutter siden): Det finnes mye pent innenfor kategori "harness". Flere norske butikker har et helt anstendig utvalg. Selv liker jeg denne https://www.sinful.no/p/cottelli-bondage-harness-sett/1025565 En av av fordelene med slike harness er at stropper og slikt kan tilpasses ulike typer dame. Jeg datet en gang ei høy kjempeflott dame på 1.82 og da kunne hun stille det inn slik at dette satt som støpt på henne. Og uten å ha testet det, antar jeg samme harness kunne passet perfekt på ei som var 1.62 også. Fin den. At de kan tilpasses er bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #57 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er en submissive mann som ønsker å inngå en slavekontrakt med en dominant dame som dominerer meg etter modell fra boken Uniquely Rika". Jeg ønsker meg et år hvor jeg ovegir min sjel og min nakne kropp og alle mine eiendeler til en herskerinne og vier mitt liv for at hun skal kunne leve i total luksus. Anonymkode: 32500...d19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet onsdag kl 11:25 #58 Del Skrevet onsdag kl 11:25 911 skrev (På 29.12.2024 den 23.04): Siden du har ei spesifikk dame i kikkerten kan du gjøre et "framstøt" og flørte litt med henne. Mange damer i denne alderen er ofte sulteforet på sex. Men nå er hun gift, da. De fleste vil vel se på slike fremstøt som patetiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet onsdag kl 13:09 #59 Del Skrevet onsdag kl 13:09 (endret) Sex med så ung jente som mulig og så gammel som mulig Endret onsdag kl 16:14 av John McClane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:16 #60 Del Skrevet onsdag kl 15:16 Har lyst å teste sex med fysisk attraktive jenter mellom 16-23 Anonymkode: 43980...099 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå