rummyking Skrevet 1. januar #61 Del Skrevet 1. januar Pegging. Men da må jeg finne kjærligheten først🙈😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 1. januar #62 Del Skrevet 1. januar (endret) BerntHulken skrev (6 timer siden): Men nå er hun gift, da. De fleste vil vel se på slike fremstøt som patetiske. Tja... kanskje ikke, selv om hun er gift. Men jeg er ikke i din eller hennes situasjon så jeg bare gjetter. 🙂 Om jeg var middelaldrende kvinne og ble flørtet litt med av en yngre og sjarmerende gutt/mann ville jeg tatt det som et kompliment ❤️ Endret 1. januar av 911 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #63 Del Skrevet 1. januar 3kant med 2 damer og en man hvor ene dama er gravid og all fokus er på henne. Gravide damer så sykt sexy. Anonymkode: 49ce0...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #64 Del Skrevet 1. januar Har ikke hatt sex siden mai 2023, så lurer på å teste om jeg fortsatt kan det. Anonymkode: 237b5...124 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #65 Del Skrevet 2. januar Å videre utforske veien mot en ekstra mann til trekant med kona 😍 Anonymkode: fb1c2...f34 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #66 Del Skrevet 2. januar Fortsette å swinge og invitere en ekstra mann inn, utforske shibari.. Anonymkode: 5968b...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. januar #67 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Fortsette å swinge og invitere en ekstra mann inn, utforske shibari.. Anonymkode: 5968b...578 Hva er shibari? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #68 Del Skrevet 2. januar Irak skrev (10 minutter siden): Hva er shibari? Japanese bondage Anonymkode: 7023e...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #69 Del Skrevet 3. januar Håper på mer sex med kona. 1-2 ganger i måneden er alt for lite for en som vil hver dag. Kona på sin side, håper nok at jeg skal få mindre lyst... Anonymkode: 36c8a...20b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #70 Del Skrevet 3. januar Torturere og styre mannen min. Anonymkode: 68430...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #71 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Håper på mer sex med kona. 1-2 ganger i måneden er alt for lite for en som vil hver dag. Kona på sin side, håper nok at jeg skal få mindre lyst... Anonymkode: 36c8a...20b Kona di tenner ikke på. Og hun ønsker seg nok helst å bli pult av en mann som kan tilfredstille henne. Anonymkode: 43980...099 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erok Skrevet 4. januar #72 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 19.14): Har lyst til å bli knullet av to menn samtidig, hardt! At de skal ta skikkelig styring over meg, dominere meg. Knulle meg i et rolig tempo til å begynne med, la meg bli vant til følelsen, la det bygge seg opp gradvis i meg, la meg føle at jeg er helt fylt opp. At de skal knulle meg helt til jeg kommer, holde meg fast og tømme seg i meg. Etterpå er det min tur, jeg slikker begge to rene først, før vi avslutter med at de begge to slikker meg etter tur......... Anonymkode: 63bd1...d50 Deilig fantasi håper du får oppleve det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #73 Del Skrevet 4. januar Thaidame Anonymkode: 29a6f...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_Cuckoldress Skrevet 13. januar #74 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 7.59): Torturere og styre mannen min. Anonymkode: 68430...d25 Dominere og styre han. Piske han mentalt og ydmyke han i enda sterkere grad enn i 2024.....👿 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 13. januar #75 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 19.51): 3kant med 2 damer og en man hvor ene dama er gravid og all fokus er på henne. Gravide damer så sykt sexy. Anonymkode: 49ce0...a14 Bra du har funnet din greie. Jeg sleit med sex under begge svangerskap. Det ble ikke bedre av at hun tullet med barnestemme og sa " Pappa, slutt å dytt!" (med Nordlands- dialekt). Så jeg har problemer med sex og gravide damer. Fint du kan gi dem oppmerksomheten de fortjener 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
copro Skrevet fredag kl 15:02 #76 Del Skrevet fredag kl 15:02 En eller to unge kvinne(r) 18 - 22 år, eller gjerne mor og datter som kunne tenke seg en "pappa/bestefar" 🤩 Og helst noe mer enn engangs greie hvis man "finner tonen". Det ville vært både hyggelig og deilig nå når man har passert 60, og forhåpentligvis for alle involverte 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DinGudinne Skrevet fredag kl 19:55 #77 Del Skrevet fredag kl 19:55 Håper å finne en knullekompis, he he. Eller om en kan finne ny kjæreste, litt uvant etter ørten år med samme mann (som er ute av bildet nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:18 #78 Del Skrevet fredag kl 21:18 copro skrev (6 timer siden): En eller to unge kvinne(r) 18 - 22 år, eller gjerne mor og datter som kunne tenke seg en "pappa/bestefar" 🤩 Og helst noe mer enn engangs greie hvis man "finner tonen". Det ville vært både hyggelig og deilig nå når man har passert 60, og forhåpentligvis for alle involverte 😋 Lykke til med det. Jeg er 53 og synes menn over 60 er for gamle. Anonymkode: ff624...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:54 #79 Del Skrevet lørdag kl 07:54 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lykke til med det. Jeg er 53 og synes menn over 60 er for gamle. Anonymkode: ff624...6b7 Du som kvinne 53 har nok i så mye annet i velge i heller. Du er urelevant for yngre menn med unntak av de som målrettet henvender seg til eldre kvinner fordi det er lettere å få sex hos dere enn hos attraktive unge jenter. Anonymkode: 43980...099 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:05 #80 Del Skrevet lørdag kl 08:05 Bergensmann45 skrev (På 29.12.2024 den 13.39): I 2025 vil jeg følge min nyskjærighet på bisex og ha sex med en mann. Har så lyst å få suge en pikk før jeg lar den trenge inn i guttefitten min. Og alt skjer mens dama sitter å ser på . Så vi får se når det blir men at det blir er garantert 🤤🤤 Slutt å kall det guttefitte. Vi kvinner har ikke kvinnefitte foran og guttefitte bak. Vi har ikke to fitter og et rasshøl er ikke mus. Anonymkode: 5618a...c91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå