AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #21 Del Skrevet 30. desember 2024 Jenta mi, kjære, navnet mitt Anonymkode: ce2a9...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #22 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 12.07): Inspirert av tråden hvor det ble spurt om det var innafor at en mann kalte dama (i den tråden var det vel daten) «vennen»! Hva kaller dere kjæresten eller samboeren/kona? Nysgjerrig singel kvinne 38 som tviler på å noengang bli kalt noe av en mann igjen, derfor lager jeg heller en tråd her🤭😜 Anonymkode: 9c956...681 Slufsa, trompeten, hysa, diggansikt, Smokey licious, Anonymkode: 04b02...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:39 #23 Del Skrevet onsdag kl 11:39 Haha, var mange morsomme navn her, og mange søte/fine. håper nesten det blir litt min tur nå i det nye året til å befinne meg i et forhold med en bra mann, dette ga meg et lite håp, så takk✨ ts Anonymkode: 9c956...681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet onsdag kl 13:05 #24 Del Skrevet onsdag kl 13:05 Babygirl❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:07 #25 Del Skrevet onsdag kl 13:07 Jeg var sammen med en en gang som kalte meg for "Deer Woman", og jeg kalte han for "Three Bear". Kjent hverandre i mange liv, håper det går bra med han. Anonymkode: 8f35d...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:09 #26 Del Skrevet onsdag kl 13:09 Sugar butt Anonymkode: 0e48b...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erixon Skrevet torsdag kl 21:24 #27 Del Skrevet torsdag kl 21:24 Nå er jeg singel men pleide å kalle eksen for Skruttan. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:13 #28 Del Skrevet torsdag kl 23:13 Han jeg bor med kaller meg pus, men må innrømme at jeg ikke liker det spesielt godt. Han er ikke typen til å kalle noen pus… Jeg omtaler han som mannen min når jeg snakker om han, eller etternavnet hans når jeg snakker til han (intern greie siden han har tidenes kjedeligste etternavn). Han kan også bli kalt navnet på en by i Norge rett og slett fordi det ligner på navnet hans og telefonens auto korrektur endrer hans navn til det bynavnet stadig vekk, noe som har gitt noen rare sms iblandt . Anonymkode: b6ac3...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:36 #29 Del Skrevet i går, 09:36 Noen av de han bruker på meg er: vennen, kjære, snackipot, min lille poop, nasjonalskatten (sagt med stor humor og ironi om jeg feks har klart å søle eller grise på meg selv ved uhell), kona mi, bestevenn, soulmaten min, vakre, baby, niffler, stinky, og ja - det var det jeg kom på i farta. Vi bruker aldri fornavnene til hverandre. Anonymkode: 76650...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:54 #30 Del Skrevet i går, 09:54 Han kaller meg Snuppelupp og jeg kaller han snopp eller snoppelopp. Anonymkode: 59147...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå