Gå til innhold

Menn, hva slags kjælenavn/kallenavn har dere på kjæresten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 12.07):

Inspirert av tråden hvor det ble spurt om det var innafor at en mann kalte dama (i den tråden var det vel daten) «vennen»!

Hva kaller dere kjæresten eller samboeren/kona?

Nysgjerrig singel kvinne 38 som tviler på å noengang bli kalt noe av en mann igjen, derfor lager jeg heller en tråd her🤭😜

Anonymkode: 9c956...681

Slufsa, trompeten, hysa, diggansikt, Smokey licious, 

Anonymkode: 04b02...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, var mange morsomme navn her, og mange søte/fine.

håper nesten det blir litt min tur nå i det nye året til å befinne meg i et forhold med en bra mann, dette ga meg et lite håp, så takk

ts 

Anonymkode: 9c956...681

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en en gang som kalte meg for "Deer Woman", og jeg kalte han for "Three Bear". Kjent hverandre i mange liv, håper det går bra med han. 

Anonymkode: 8f35d...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han jeg bor med kaller meg pus, men må innrømme at jeg ikke liker det spesielt godt. Han er ikke typen til å kalle noen pus…

Jeg omtaler han som mannen min når jeg snakker om han, eller etternavnet hans når jeg snakker til han (intern greie siden han har tidenes kjedeligste etternavn). Han kan også bli kalt navnet på en by i Norge rett og slett fordi det ligner på navnet hans og telefonens auto korrektur endrer hans navn til det bynavnet stadig vekk, noe som har gitt noen rare sms iblandt .

Anonymkode: b6ac3...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen av de han bruker på meg er: vennen, kjære, snackipot, min lille poop, nasjonalskatten (sagt med stor humor og ironi om jeg feks har klart å søle eller grise på meg selv ved uhell), kona mi, bestevenn, soulmaten min, vakre, baby, niffler, stinky, og ja - det var det jeg kom på i farta.

Vi bruker aldri fornavnene til hverandre. 

Anonymkode: 76650...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han kaller meg Snuppelupp og jeg kaller han snopp eller snoppelopp.

Anonymkode: 59147...2ea

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...