Gå til innhold

Menn, hva slags kjælenavn/kallenavn har dere på kjæresten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Inspirert av tråden hvor det ble spurt om det var innafor at en mann kalte dama (i den tråden var det vel daten) «vennen»!

Hva kaller dere kjæresten eller samboeren/kona?

Nysgjerrig singel kvinne 38 som tviler på å noengang bli kalt noe av en mann igjen, derfor lager jeg heller en tråd her🤭😜

Anonymkode: 9c956...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det varierer en hel del, jeg sier bare det som faller meg inn. Kjenner henne godt nok til å vite at hun ikke opplever ting som "frøken" eller "lille venn" som nedlatende hvis jeg sier det, så jeg bruker ingen kalorier på å unngå denslags kallenavn, men det er sjelden det jeg ender opp med å si. Ellers går det mest i navnet hennes, dama mi og T-rex. Bruker også etternavnet hennes en del, men det er fordi hun begynte med det til meg, og da alltid i en sånn tilgjort tone fordi det høres kunstig ut. Hun kaller meg jevnlig både dust og (tjukke)bolla, enda jeg har vært sylslank i flere år nå, i tillegg til hyggelige ting. Så det er ikke sånn at jeg kommer med små stikk hele tiden mens hun bare kaller meg "verdens beste mann <3".

De få gangene stemningen er dårlig justerer jeg selvfølgelig tiltaleformen deretter, for det er klart sånne sukkersøte kallenavn mellom mann og kvinne til tider kan ha noen konnotasjoner man ikke egentlig står inne for hvis det blir alvor. Og foran andre bruker vi navn, altså, ikke sånt kliss.

Anonymkode: 9af2c...13d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

!

Om jeg ikke bruker navnet hennes, så kaller jeg henne som oftest «bikkja». (En intern spøk oss i mellom).

Utover det så har vi ingen kallenavn på hverandre. Vi bruker navnene.

Anonymkode: c864c...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dame jeg da. Men min kaller meg kjæresten min, elskling, gullet, skatten. Han er litt klissete ja, når jeg tenker meg om 😂 men jeg liker det.

Anonymkode: ea5fa...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sier mest navnet, men kan si vennen, elskling, mannen, kapteinen, sjefen, skjønningen.

Han sier mest mitt navn, men kan og si kjæresten min

Anonymkode: 54e6c...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Inspirert av tråden hvor det ble spurt om det var innafor at en mann kalte dama (i den tråden var det vel daten) «vennen»!

Nysgjerrig singel kvinne 38 som tviler på å noengang bli kalt noe av en mann igjen, derfor lager jeg heller en tråd her🤭😜

Reima

Anonymkode: e642d...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske mange bruker 'mannen jeg bor med' når dei omtaler typen/mannen sin. Synes det høres litt kjipt ut. 

Anonymkode: de8d0...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Om jeg ikke bruker navnet hennes, så kaller jeg henne som oftest «bikkja». (En intern spøk oss i mellom).

Utover det så har vi ingen kallenavn på hverandre. Vi bruker navnene.

Anonymkode: c864c...1a8

Dere liker dogging?

Anonymkode: cdd93...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...