Fjellmannover190 Skrevet mandag kl 08:13 #21 Del Skrevet mandag kl 08:13 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg sjekker alt og finner ofte ut hvem de er før de har sagt navnet sitt. Folk tror de er anonyme, men litt opplysninger røper mye. Hvis jeg får vite hvor du bor og alder, hvilken skole du har studert ved, hva du jobber med, antall barn, sivil status eller lignende så er det veldig lett. Dessverre må jeg nesten si. Anonymkode: 10ad3...5f0 Enig at dette er veldig lett, og på noen er det overraskende mye informasjon tilgjengelig. Men er uenig i at det er creepy, man henter inn informasjon fra de kilder man har. Hva om man velger å bruke denne informasjonen til å gjøre det creepy er en annen sak. Jeg tror som mann, så slipper vi nok enkelt unna, men man vet jo aldri hvem man møter på. Det er en liten risiko på datingssider og i alt man gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:17 #22 Del Skrevet mandag kl 08:17 Gjør ALLTID enkel bakgrunnsjekk av potensielle dater. Det er bare ren fornuft og smart med alt av svindling og dagens dating app samfunn. En jeg matchet med fikk jeg vite hadde kjønnssykdommer og pulten rundt på alt med vagina da jeg viste han til en venninne. Ble ikke noe møte kan du si😜 De jeg møtte til kaffe og han som ble kjæresten min opplyste jeg om at jeg hadde sjekket dem. De og syntes det var ren fornuft og skjønte ikke damer som IKKE gjorde det med alle de skrekkhistoriene som er. Kjæresten min gjorde det samme med meg, men det var fordi han trodde profilen min var cat fish fordi han syntes jeg virket for "perfekt" 😂 Anonymkode: b2cb9...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:43 #23 Del Skrevet mandag kl 10:43 AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 12.03): Jeg (kvinne) føler meg ofte litt stalkete når jeg gjør det, men lurer på om det er vanlig å gjøre dette, og om det er noe menn også gjør. 😳 Dersom jeg matcher med noen, og vi deler snapp, så får jeg jo opp info om fullt navn til han jeg har matchet med. Da pleier jeg søke opp personen på Facebook for å se litt mer hvem han er og om vi har felles venner. For meg er det liksom litt for å se at han er den han utgir seg for å være. Jeg har i et par tilfeller også søkt opp hvor de bor, men det var vært på menn som har invitert meg til å komme eller spøkt med om jeg ville komme på besøk. (Da seksualisert snakk, søkte opp hvor de bor, men aldri med tanke på å faktisk dra på besøk for sex) Er dette vanlig å gjøre, eller et skikkelig "rødt flagg"? Jeg presiserer at jeg SELVSAGT aldri legger de til å Facebook uten at det er initiativ fra han etterhvert, aldri "kjører forbi" huset deres og slike ting, aldri spionerer eller sjekker Facebook jevnlig for å se om det kommer "ny info" osv. (Info i et forsøk på å komme i forkjøpet av de på KG som alltid nå legge til info eller særheter som ikke var der i utgangspunktet😂 Har helt sikkert glemt noen eventualiteter andre kan komme på) Anonymkode: ec0e1...3f4 Derfor har jeg låst profil der du ikke får sett profilbilde mitt engang, dvs åpnet det. Anonymkode: 1e7ad...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:10 #24 Del Skrevet mandag kl 16:10 Hvis jeg har mulighet til feks Instagram profilen til en jeg har tenkt til å møte så sjekker jeg den. Skulle han hatt hundrevis av «Instagram modeller»med link til onlyfans, og venner med nesten bare damer så lar jeg være å møte han:) Da er det ikke min type mann:) Anonymkode: 58e84...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet tirsdag kl 12:28 #25 Del Skrevet tirsdag kl 12:28 Selvfølgelig sjekker jeg matcher før det er aktuelt å møtes. Har avslørt minst 2 som ikke var single på den måten. Verden er dessverre slik at man ikke kan stole på at alle snakker sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:39 #26 Del Skrevet tirsdag kl 12:39 En liten stund siden jeg var singel og på tinder, men jeg gjorde det samme med de jeg pratet med. Tenker det er sunn fornuft. Anonymkode: f206f...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:04 #27 Del Skrevet tirsdag kl 19:04 Stalker alt og alle. Hadde en mann med meg hjem fra byen for ett kjapt knull en gang, visste bare navnet hans, og hvilken by han bodde i. Etter litt søk på face fant jeg han, nygift og med helt ny baby. Internett leverer! Anonymkode: 8fbac...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå