AnonymBruker Skrevet i går, 11:03 #1 Del Skrevet i går, 11:03 Jeg (kvinne) føler meg ofte litt stalkete når jeg gjør det, men lurer på om det er vanlig å gjøre dette, og om det er noe menn også gjør. 😳 Dersom jeg matcher med noen, og vi deler snapp, så får jeg jo opp info om fullt navn til han jeg har matchet med. Da pleier jeg søke opp personen på Facebook for å se litt mer hvem han er og om vi har felles venner. For meg er det liksom litt for å se at han er den han utgir seg for å være. Jeg har i et par tilfeller også søkt opp hvor de bor, men det var vært på menn som har invitert meg til å komme eller spøkt med om jeg ville komme på besøk. (Da seksualisert snakk, søkte opp hvor de bor, men aldri med tanke på å faktisk dra på besøk for sex) Er dette vanlig å gjøre, eller et skikkelig "rødt flagg"? Jeg presiserer at jeg SELVSAGT aldri legger de til å Facebook uten at det er initiativ fra han etterhvert, aldri "kjører forbi" huset deres og slike ting, aldri spionerer eller sjekker Facebook jevnlig for å se om det kommer "ny info" osv. (Info i et forsøk på å komme i forkjøpet av de på KG som alltid nå legge til info eller særheter som ikke var der i utgangspunktet😂 Har helt sikkert glemt noen eventualiteter andre kan komme på) Anonymkode: ec0e1...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:07 #2 Del Skrevet i går, 11:07 Jeg gjør det samme 😅 Prøver ofte å finne de på fb FØR vi har prata for lenge, finner ofte ut mye ved å studere profilen litt 🫣 Anonymkode: 8e5d8...c35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #3 Del Skrevet i går, 11:08 Jeg gjør det hele tiden, er M26. Anonymkode: a841b...e31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:10 #4 Del Skrevet i går, 11:10 Gjør alltid dette, mine venninner også. Anonymkode: edb33...2ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:16 #5 Del Skrevet i går, 11:16 Alle jeg kjenner gjør det, unntatt ei venninne. Hun møtte en fyr hun kjente fra mange år tilbake, de var allerede venner på Facebook, men hun er virkelig ikke den nysgjerrig typen sånn sett. De datet noen ganger, hadde sex, det viser seg at han er gift, det sto helt åpent på Facebook profilen hans. Hun trodde de hadde noe på gang, han trodde hun visste han var gift og at hun var elskerinnen. Uansett lesson learned, jeg stalker alt jeg kan. Anonymkode: 10b60...1a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:20 #6 Del Skrevet i går, 11:20 Ekstremt sjelden jeg har gjort. Og skulle noen prøve det på meg, så finner de heldigvis ikke stort mer enn profilbildet Anonymkode: 8aa07...301 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #7 Del Skrevet i går, 12:41 Nei. Ingen under 40 sjekker noe som helst på facebook. Anonymkode: ebb12...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:32 #8 Del Skrevet i går, 15:32 Jeg lot det gå sport i å finne kvinnene på sosiale medier, før jeg i det hele tatt ga noen en like. Veldig ofte finner du noe som gjør at du mister lysten. Anonymkode: dde44...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:36 #9 Del Skrevet i går, 15:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Ingen under 40 sjekker noe som helst på facebook. Anonymkode: ebb12...958 Jeg gjør. Er 30. bruker ikke fb til annett omtrent. Stalke folk 🙊 Anonymkode: 0122d...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet i går, 15:53 #10 Del Skrevet i går, 15:53 Skjønner godt at kvinner gjør det. Mye rart der ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #11 Del Skrevet i går, 17:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lot det gå sport i å finne kvinnene på sosiale medier, før jeg i det hele tatt ga noen en like. Veldig ofte finner du noe som gjør at du mister lysten. Anonymkode: dde44...e57 Er glad jeg ikke har tinder for Facebook'en min er unhinged. Den er bare fyllt med rare innlegg fra vgs, etter det er det bare bursdags gratulasjoner. Og få av dem, som er litt flaut men vel fortjent for sier bare gratulerer til familie. Ingen bilde heller. Anonymkode: 8b98f...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Selvfølgelig. Tenker at det er dumt å la være? Du skal møte en totalt fremmed, skulle vel bare mangle at man ikke prøvde å gjøre den researchen man kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå