AnonymBruker Skrevet i går, 10:28 #1 Del Skrevet i går, 10:28 Jeg er alenemor, denne nyttårsaften uten barn. Har en venninne i samme situasjon, og vi har avtalt å finne på noe sammen denne kvelden. Etter å ha feirer med venner og familie i all tid, virker det litt fjernt å gå ut og spise og så på byen. Er det liksom noen som gjør det, denne kvelden, som ikke er vennegjenger i 20-årene? Føler at dette vil være for «utskuddene» i vår aldersgruppe (rundt 40), men vi er nå selv der 🤣 Jeg kunne like greit spist mat hjemme og sett film, men dette ble absolutt ikke godkjent av min litt mer datinginteresserte venninne. Bor forøvrig i Oslo. Hva gjør dere andre «barnløse» aleneforeldre? 🎇 Anonymkode: f2819...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:33 #2 Del Skrevet i går, 10:33 Jeg er stort sett alltid hjemme på nyttårsaften da jeg har dyr. Noen ganger har jeg hatt kjæreste, venner eller familie her, spist god mat, musikk/film, litt i glasset osv. I år skal jeg på tidligvakt 1. nyttårsdag, så da blir det bare meg og pelsdotten og tv’en, og trolig i seng før nyttårsrakettene. 😅 Jeg trives ikke på byen lengre, men kan sikkert blir en hyggelig kveld der også, med festglade mennesker overalt? 😊 Anonymkode: e9f07...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:38 #3 Del Skrevet i går, 10:38 Jeg og 2 venninner var på byen i november. Startet på en bar og endte opp med å møte en 20 år gammel jente. Hun tok oss med til et hipt sted for 20 åringer. Vi hadde det supergøy. Spilte alle sangene våre fra 90 tallet😂😂😂 Har det ikke mer morro enn en gjør det til sjæl. Anonymkode: 12e38...999 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:09 #4 Del Skrevet i går, 16:09 Sjekk ut om utestedene i byen din er åpne før dere evt planlegger en ordentlig bytur, for her er det bare de bruneste pubene som er åpne. Kanskje det finnes en organisert sammenkomst dere dere bor? Som Hamar social club. «Fritidsklubb» for voksne kaller de seg ☺️ Anonymkode: 42e0a...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:10 #5 Del Skrevet i går, 16:10 Jeg hadde heller vært hjemme alene, enn å gå på byen med ei venninne nyttårsaften.. Er for øvrig i samme aldersgruppe som dere. Nei takk. 😅 Anonymkode: 1e69b...e3b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Hadde jeg vært singel i Oslo på nyttårsaften hadde jeg dratt med venninna på Big Latin Party på Roackefeller!!! Anonymkode: 828f0...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Jeg er barnløs fordi jeg ikke har barn, men heller ingen å være med, så blir hjemme alene.. Anonymkode: 947cc...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iðunn Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har også barnefri på nyttårsaften, jeg blir hjemme med katten. Litt fordi jeg har lyst, litt fordi formen ikke er på topp, men mest fordi jeg ikke har noen andre alternativer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SosialIntrovert Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er alenemor, denne nyttårsaften uten barn. Har en venninne i samme situasjon, og vi har avtalt å finne på noe sammen denne kvelden. Etter å ha feirer med venner og familie i all tid, virker det litt fjernt å gå ut og spise og så på byen. Er det liksom noen som gjør det, denne kvelden, som ikke er vennegjenger i 20-årene? Føler at dette vil være for «utskuddene» i vår aldersgruppe (rundt 40), men vi er nå selv der 🤣 Jeg kunne like greit spist mat hjemme og sett film, men dette ble absolutt ikke godkjent av min litt mer datinginteresserte venninne. Bor forøvrig i Oslo. Hva gjør dere andre «barnløse» aleneforeldre? 🎇 Anonymkode: f2819...e11 "Barnløs" på sånne dager har jeg ikke vært siden jeg fikk barn. I "barnløse" helger ellers så har jeg brukt tiden på å vaske, rydde og slappe av. Har liksom mistet den interressen med å gå ut å herje. Jeg hadde selvsagt blitt med om noen andre hadde invitert, men venner med sånn kapasitet virker ikke å eksistere ikke i 40 årene. Jeg vet jeg burde tatt initiativ selv, eller gjort noe på egenhånd, men jeg har liksom godt i den trygge slappe av hjemme fellen. Mye bedre å få gjort alt som ikke blir gjort ordentlig ellers. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er alenemor, denne nyttårsaften uten barn. Har en venninne i samme situasjon, og vi har avtalt å finne på noe sammen denne kvelden. Etter å ha feirer med venner og familie i all tid, virker det litt fjernt å gå ut og spise og så på byen. Er det liksom noen som gjør det, denne kvelden, som ikke er vennegjenger i 20-årene? Føler at dette vil være for «utskuddene» i vår aldersgruppe (rundt 40), men vi er nå selv der 🤣 Jeg kunne like greit spist mat hjemme og sett film, men dette ble absolutt ikke godkjent av min litt mer datinginteresserte venninne. Bor forøvrig i Oslo. Hva gjør dere andre «barnløse» aleneforeldre? 🎇 Anonymkode: f2819...e11 Jeg satt mutters alene på nyttårsaften ifjor for første gang og jeg var skikkelig deppa! Skjer aldri igjen! Neste gang skal jeg heller booke meg et hotellrom og kose meg der alene. Veldig få på alderen våres som er ute og fester på byen, da er det mest i private sammenkomster. Ihvertfall her jeg bor uansett så er du heldig som har en venninne i samme situasjon så jeg tenker det kan bli veldig fint. Litt hva en gjør det til selv 🥰 Anonymkode: 70e66...8cf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg satt mutters alene på nyttårsaften ifjor for første gang og jeg var skikkelig deppa! Skjer aldri igjen! Neste gang skal jeg heller booke meg et hotellrom og kose meg der alene. Veldig få på alderen våres som er ute og fester på byen, da er det mest i private sammenkomster. Ihvertfall her jeg bor uansett så er du heldig som har en venninne i samme situasjon så jeg tenker det kan bli veldig fint. Litt hva en gjør det til selv 🥰 Anonymkode: 70e66...8cf Heller hardt mot AB lengre opp sin holdning, med å heller sitte hjemme alene. Føler ikke det er «sosialt akseptert» og normalt, å gå på byen på Nyttårsaften i min aldersgruppe. Men hva f…som du og et par til sier, hva man gjør det til selv.. Bare å senke forventningene, og putte det i erfaringssekkken 😅 Anonymkode: f2819...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Gå ut! Kanskje blir det gly? Kanskje blir det kjedelig, men da er det jo bare å gå hjem Du har ingenting å tape. Livet er kort! Anonymkode: 53503...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gå ut! Kanskje blir det gly? Kanskje blir det kjedelig, men da er det jo bare å gå hjem Du har ingenting å tape. Livet er kort! Anonymkode: 53503...888 GØY, så klart. Anonymkode: 53503...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Hadde jeg bodd i en større by, der ting er åpent på nyttårsaften, og hatt barnefri så ville jeg heller gått ut og spist enn spist hjemme. Det kunne vært gøy Spise god mat, se på folk, følelsen av å "være med". skravle med venninne, ta et glass vin og kose oss. Jeg er 100% alene til en ungdom. Vi skal spise sammen og så drar hun ut med venninner. Da skal jeg se film sammen med katten og gjøre minst mulig. Ikke den mest spennende nyttårsaften, men helt ok Kos deg masse sammen med venninna di, gå ut og ha det gøy (ta et glas vin for meg da🍹 ) Anonymkode: aaffc...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden Hadde jeg hatt barnefri hadde jeg tatt inn på et spahotell, kanskje i utlandet. Mange hoteller har egne nyttårspakker, med blant annet nyttårsmeny. Jeg hadde kost meg med god mat, drikke og det å kunne gjøre akkurat det jeg følte for. Anonymkode: f50eb...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden Jeg hadde 100% laga meg en skikkelig fin alenekveld hjemme. Det er ikke ofte vi foreldre har anledning til å legge opp en dag kun for oss selv😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden Jeg tror jeg i så fall ville valgt et litt fancy sted. Kanskje den i toppen av The Hub eller noe på Sommerro. Kanskje det arrangeres noe nyttårsmiddag eller lignende et sted? Kjedelig om restauranten stenger rett før midnatt. Ville ikke gått hvor som helst, sjekk ut ordentlig. Anonymkode: 6c20e...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden Gå ut vel? Flott dere til med god mat....Kanskje du møter en mann i samme situasjon? Anonymkode: 941a8...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Barnløs i 30 åra, hadde nok heller stukket ut enn å sett film. Blir nok av det i jula. Anonymkode: b281a...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Nyttårsaften har aldri vært en ut på byen-kveld for meg. Er ikke glad i "byen" ellers heller da. Synes vennekvelder hjemme er det hyggeligste, om det kun er enkel bevertning, full middag, spillkveld, med eller uten alkohol. Anonymkode: cec75...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå