Gå til innhold

Dilemma, hjelp…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenk at det går an å ha det forferdelig fordi man er betatt/forelsket…😅🙈

Jeg er hodeløst betatt av moren til en i klassen til guttungen. Hun er selvfølgelig gift, men med en skikkelig traurig type… Når vi er sammen enten i skolesammenheng eller privat. Barna våre er venner og henger mye sammen. Har så lyst til å teste vannet, men tør ikke i frykt for å gjøre ting surt, selvfølgelig. Hun er skikkelig kul, rå og liker litt action i hverdagen og mannen vil helst beise hus eller ordne frimerkesamlingen, virker det som. Tenker at hun må jo brenne inne med mye passion… Hva tenker dere? Går det an å bare legge kortene på bordet, og snakke om det, eller bør jeg satse på å skjenke henne sørpings? Neida, det siste var tull altså…

Anonymkode: 7fd16...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at siden hun tydeligvis er gift/med partner må du holde deg unna.

Anonymkode: 05b66...abb

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvfølgelig legge kortene på bordet, men hun er jo med partner, så du kommer trolig aldri til å gå henne.

Anonymkode: 05b66...abb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 alternative tips fra en totalt inkompetent fyr her. 

1. Kjør på og risiker å ende opp i en fryseboks på 350 meters dyp. 

2. Slutt å tolke enhver tiltrekning som en potensiell partner.

🙂

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn "kjedelig" mann. Han elsker å stelle potteplanter og ordne hjemme, mens jeg flyr rundt og styrer på.

Vi deler ikke med omverden vårt spennende sexliv. Han er like "nerd" på sex som med planter. Den mest spennende mannen jeg har møtt!

Anonymkode: 78f9f...1fc

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har en sånn "kjedelig" mann. Han elsker å stelle potteplanter og ordne hjemme, mens jeg flyr rundt og styrer på.

Vi deler ikke med omverden vårt spennende sexliv. Han er like "nerd" på sex som med planter. Den mest spennende mannen jeg har møtt!

Anonymkode: 78f9f...1fc

Jeg digger et sånt samliv. Jeg heier på dere! 😁👍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Tenk at det går an å ha det forferdelig fordi man er betatt/forelsket…😅🙈

Jeg er hodeløst betatt av moren til en i klassen til guttungen. Hun er selvfølgelig gift, men med en skikkelig traurig type… Når vi er sammen enten i skolesammenheng eller privat. Barna våre er venner og henger mye sammen. Har så lyst til å teste vannet, men tør ikke i frykt for å gjøre ting surt, selvfølgelig. Hun er skikkelig kul, rå og liker litt action i hverdagen og mannen vil helst beise hus eller ordne frimerkesamlingen, virker det som. Tenker at hun må jo brenne inne med mye passion… Hva tenker dere? Går det an å bare legge kortene på bordet, og snakke om det, eller bør jeg satse på å skjenke henne sørpings? Neida, det siste var tull altså…

Anonymkode: 7fd16...199

Hva slags dilemma tenker du at dette er? Valget mellom å være et godt menneske eller en drittsekk?

Anonymkode: 44b98...022

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som er drittsekken som vurderer å ødelegge et hjem. Du kan regne med at hun er fornøyd med sin rolige og stabile mann, det er gode maskuline egenskaper du beskriver der. 

Anonymkode: 2596a...17b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du skal respektere at hun er opptatt, og heller vurdere fremstøt hvis hun noen gang blir singel.

Anonymkode: efde4...477

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk crush…

Det går over. Men veldig vanskelig når man møter personen så og si daglig. Jeg har hatt det på tidligere jobb og måtte bytte jobb for å komme unna… var så ille

Anonymkode: e83a8...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når alt kommer til alt så er det trygge og gode det beste, og hva som skjer på soverommet trenger ikke gjenspeile det kjedelige i hverdagen. 

Anonymkode: fd249...8e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er IT konsulent. Han er litt nerd og ved siden av meg fremstår han nok litt grå for de som ikke kjenner han.

Jeg er utadvendt, sosial, kommer overens med de fleste, elsker å prate med fremmede. Liker å dolle meg opp så vel som å gå i turklær. Jeg er hun som lever meg inn i lazertag med ungene og løper rundt med dem for å ta berg og dalbaner, mens typen fint da kan lene seg litt tilbake på en benk og vente på oss😅

Men vi er bestevenner. Og jeg elsker han så høyt. Han ser meg og elsker meg for alt jeg er. Han er en fantastisk partner som løfter og støtter meg. Og sexlivet vårt er helt rått.

Hadde du prøvd deg på meg når du vet jeg er i et forhold hadde jeg mistet all respekt for deg.

Anonymkode: a9066...2cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...