AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #1 Del Skrevet i går, 07:38 Jeg beklager om tråden min ligger feil, visste ikke hvor jeg skulle legge den men… Jeg har jo T-we boks 2 og hatt den i 5 år, men problemet er fjernkontrollen, jeg får ikke lada den. Får opp beskjed på skjermen at fjernkontrollen må lades, jeg setter den på lading, den lyser oransje og etter 2 minutter så lyser den grønt, ferdig lada. Så går det 2-3 dager så kommer det beskjed på skjermen igjen at den må lades. Setter den til lading og etter 2 minutter er den full lada. Jeg skjønner ingenting 😫 Kan det være noe feil med selve fjernkontrollen? Umulig å lade den. Noen som har peiling? Anonymkode: 064e7...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:45 #2 Del Skrevet i går, 07:45 Trolig feil med fjernkontrollen. Kontakt kundeservice. Anonymkode: 6c34b...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:07 #3 Del Skrevet i går, 11:07 Oppbrukt batteri. Anonymkode: bc17a...c86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå