AnonymBruker Skrevet i går, 07:29 #1 Del Skrevet i går, 07:29 Er lang avstand mellom meg og daten, typ 6 timer ca. Kjenner at dette kan bli seriøst... Hva tenker dere, hvor ufornuftig er det å starte denne relasjonen? Anonymkode: 7a3bc...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:37 #2 Del Skrevet i går, 07:37 Er en eller begge villige til å flytte på seg på sikt? Om viljen til det er der så kan det være muligheter til at det blir bra, men om ingen av dere ønsker å flytte på seg hadde jeg lagt ballen død med en gang, for å få det til å funke med å bo så langt fra hverandre over flere år vil mest sannsynlig ende i brudd uansett. Anonymkode: ccaab...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:46 #3 Del Skrevet i går, 07:46 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er en eller begge villige til å flytte på seg på sikt? Om viljen til det er der så kan det være muligheter til at det blir bra, men om ingen av dere ønsker å flytte på seg hadde jeg lagt ballen død med en gang, for å få det til å funke med å bo så langt fra hverandre over flere år vil mest sannsynlig ende i brudd uansett. Anonymkode: ccaab...513 Sånn som det er nå, er ingen av oss særlig lystne på å flytte... Så litt håpløst. Håper jo han skifter mening 😅 Anonymkode: 7a3bc...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 07:55 #4 Del Skrevet i går, 07:55 Startet med langdistanse på 45 mil her, det tok halvannet år før han flyttet tilbake etter endt utdanning. Vel og merke er vi fra samme område og det lå i planene at han kom til å flytte hjem igjen. Vi har nå vært sammen i 28 år så det går om man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå