AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #1 Del Skrevet i går, 07:18 Kan en snap stå som uåpnet selv om den er åpnet? Hadde en dialog med en på snap, og da vi avsluttet samtalen sendte jeg en godnatt-snap. Etter 16 timer var den fortsatt ikke åpnet… Anonymkode: d2fff...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #2 Del Skrevet i går, 07:26 Nei Anonymkode: 7c204...09c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet i går, 07:48 #3 Del Skrevet i går, 07:48 I sjeldne tilfeller er det bugs eller treghet/feil hos Snapchat. Men i ditt tilfelle så neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:37 #4 Del Skrevet i går, 09:37 Tror det går an å snikkikke på den uten å åpne. Mine barn gjør det (har sett det går an) Anonymkode: 2709c...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #5 Del Skrevet i går, 10:26 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan en snap stå som uåpnet selv om den er åpnet? Hadde en dialog med en på snap, og da vi avsluttet samtalen sendte jeg en godnatt-snap. Etter 16 timer var den fortsatt ikke åpnet… Anonymkode: d2fff...0fa Forventer du at personer er på mobilen hele tiden? Jeg vet det ikke var det du spurte om, men det er ikke noe unormalt med å ikke åpne en melding med en gang, spesielt om de hadde sovnet. En «blå» chat-snap kan de se selv om den ikke står som åpnet, men det er ikke normalt å gjøre sånn. En «rød» snap kan de ikke åpne uten at du ser det Anonymkode: f42f2...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Høres ut som en person som er ganske uinteressert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Hvis jeg er nysgjerrig på en snap, uten å ha noe samtale, ordner jeg slik at den aldri kom opp som åpnet. Men gjør ikke det så ofte akkurat. Men det går helt fint an å åpne snap uten at det kommer som åpnet hos avsender Anonymkode: 03147...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå