Thomasine Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Har vært en stund på Tinder…resulterte i få likes fra min side. Hvorfor forsøker ikke, og ønsker ikke mange menn å vise seg fra sin beste side? Ikke få som ikke smiler, tar bilde av seg selv i baris, bilde nedenifra slik at nesehåra synes, eller mens de gjør grimaser. Tinder og andre slike apper er først og fremst et kjøttmarked - til man evt snakkes og møtes. Da er det mulig å se om det er noen kjemi og om vedkommende har litt sjarm og. Før det er det førsteinntrykket som gjelder…og da må bildet, i alle fall for meg var tiltalende. Er det vits å betale for Tinder? Eller andre liknende apper? Det er vel de samme karene som vises - om det er gratis eller betaling involvert, eller? Og hvilke apper er gode og seriøse i 2024 og 2025 om man ønsker seg en real mann i 50- åra som ønsker seg en partner/date på samme alder -ish? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 28. desember 2024 #2 Del Skrevet 28. desember 2024 Nei, ikke betal. Det er marginalt mer suksess da. Det er kun for å få mer penger inn i det 'velsmurte' maskineriet til Tinder. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 28. desember 2024 #3 Del Skrevet 28. desember 2024 Thomasine skrev (52 minutter siden): Har vært en stund på Tinder…resulterte i få likes fra min side. Hvorfor forsøker ikke, og ønsker ikke mange menn å vise seg fra sin beste side? Ikke få som ikke smiler, tar bilde av seg selv i baris, bilde nedenifra slik at nesehåra synes, eller mens de gjør grimaser. Tinder og andre slike apper er først og fremst et kjøttmarked - til man evt snakkes og møtes. Da er det mulig å se om det er noen kjemi og om vedkommende har litt sjarm og. Før det er det førsteinntrykket som gjelder…og da må bildet, i alle fall for meg var tiltalende. Er det vits å betale for Tinder? Eller andre liknende apper? Det er vel de samme karene som vises - om det er gratis eller betaling involvert, eller? Og hvilke apper er gode og seriøse i 2024 og 2025 om man ønsker seg en real mann i 50- åra som ønsker seg en partner/date på samme alder -ish? Jeg er en mann i 50-åra. Syns ikke dating-apper fungerer jeg heller, men den mest seriøse er vel Møteplassen 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #4 Del Skrevet 28. desember 2024 Thomasine skrev (8 timer siden): Ikke få som ikke smile Menn er generelt dårlige på å smile på kommando, og ender fort opp med å se ond ut, eller som en slagpasient. Da er det bedre å heller la være. I denne artikkelen her ser du er typisk eksempel på det beste smilet fyren klarer å prestere foran fotografen. Ville du høyresveipet? Anonymkode: 89646...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #5 Del Skrevet 28. desember 2024 remix2020 skrev (11 timer siden): Jeg er en mann i 50-åra. Syns ikke dating-apper fungerer jeg heller, men den mest seriøse er vel Møteplassen Seriøse? Det er vel den hvor de aller mest desperate som ikke får noe oppmerksomhet andre plasser samler seg. Anonymkode: 872af...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 28. desember 2024 #6 Del Skrevet 28. desember 2024 Om man først har tydd til apper så er vel løpet kjørt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 28. desember 2024 #7 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Seriøse? Det er vel den hvor de aller mest desperate som ikke får noe oppmerksomhet andre plasser samler seg. Anonymkode: 872af...5c0 Mulig det, men det er vel den med færrest falske profiler. Match.com er full av scam. Tinder vet jeg ikke for der har jeg ikke vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #8 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn er generelt dårlige på å smile på kommando, og ender fort opp med å se ond ut, eller som en slagpasient. Da er det bedre å heller la være. I denne artikkelen her ser du er typisk eksempel på det beste smilet fyren klarer å prestere foran fotografen. Ville du høyresveipet? Anonymkode: 89646...02f Det er lov å øve. Om det å øve på å smile er vanskeligere enn dere har lyst at ei dame skal ha lyst til å møte dere, er det egen skyld at det ikke blir noe. Jeg går etter menn jeg blir trygge på. Om det ikke er et tegn på annet enn seriøsitet, er jeg ikke trygg på han. Da blir det nei. Anonymkode: ce69a...7c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #9 Del Skrevet 4. januar Thomasine skrev (På 28.12.2024 den 1.08): Har vært en stund på Tinder…resulterte i få likes fra min side. Hvorfor forsøker ikke, og ønsker ikke mange menn å vise seg fra sin beste side? Ikke få som ikke smiler, tar bilde av seg selv i baris, bilde nedenifra slik at nesehåra synes, eller mens de gjør grimaser. Tinder og andre slike apper er først og fremst et kjøttmarked - til man evt snakkes og møtes. Da er det mulig å se om det er noen kjemi og om vedkommende har litt sjarm og. Før det er det førsteinntrykket som gjelder…og da må bildet, i alle fall for meg var tiltalende. Er det vits å betale for Tinder? Eller andre liknende apper? Det er vel de samme karene som vises - om det er gratis eller betaling involvert, eller? Og hvilke apper er gode og seriøse i 2024 og 2025 om man ønsker seg en real mann i 50- åra som ønsker seg en partner/date på samme alder -ish? Prøv Sukker.no Anonymkode: e3aeb...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #10 Del Skrevet 4. januar Fant mange fine menn på Happn. Hadde en del koselige kaffe dates og datet et par litt mer seriøst før jeg etter 7 mnd fant mannen i mitt liv. Nå er vi på husjakt sammen. Anonymkode: 406dc...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. januar Forfatter #11 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fant mange fine menn på Happn. Hadde en del koselige kaffe dates og datet et par litt mer seriøst før jeg etter 7 mnd fant mannen i mitt liv. Nå er vi på husjakt sammen. Anonymkode: 406dc...c66 Så fint😀😍 Hvilken app brukte du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #12 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 13.59): Det er lov å øve. Om det å øve på å smile er vanskeligere enn dere har lyst at ei dame skal ha lyst til å møte dere, er det egen skyld at det ikke blir noe. Jeg går etter menn jeg blir trygge på. Om det ikke er et tegn på annet enn seriøsitet, er jeg ikke trygg på han. Da blir det nei. Anonymkode: ce69a...7c6 Jeg har øvd i førti år, klarer fortsatt ikke å smile på kommando. Anonymkode: 89646...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #13 Del Skrevet 4. januar Thomasine skrev (1 time siden): Så fint😀😍 Hvilken app brukte du? Happn. Anonymkode: 406dc...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. januar Forfatter #14 Del Skrevet 4. januar Feet&nylon skrev (1 time siden): Det koster vel ikke mer penger at man kan ta sjansen. 😊 Ja, du kan så si…går ikke på pengene, men hva man får ut av det. Om det bare er menn som er ute etter «et nyp» der, blir det jo det samme som Tinder, som jeg har frekventert uten hell…😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 4. januar #15 Del Skrevet 4. januar Macro skrev (På 28.12.2024 den 13.42): Om man først har tydd til apper så er vel løpet kjørt uansett. Det er ikke sikkert det er så mange andre løp å kjøre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #16 Del Skrevet 4. januar Flintis skrev (1 time siden): Det er ikke sikkert det er så mange andre løp å kjøre.. Det er vel her det ligger. I en verden der nesten alle har meldt seg på dette spillet, er det knapt noen arenaer igjen utenfor. Anonymkode: a05da...d37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #17 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det er vel her det ligger. I en verden der nesten alle har meldt seg på dette spillet, er det knapt noen arenaer igjen utenfor. Anonymkode: a05da...d37 Tror det handler om flere ting. Økte priser betyr økt leie for bedrifter, økt leie betyr at de må øke priser, økte priser gjør det mindre morsomt for noen å bruke det som er. Om ingen bruker det, blir det mindre av det. Sikkert litt på grunn av Internett generelt. Men ikke bare apper, det ear det er så sinnsykt komfortabelt å være hjemme med mat serier, game med kompiser, veninne kvelder med godteri. Kanskje dere er kjempe aktive, jeg føler et litt ork. Nå er jeg 30 år da, og introvert, men kjennte det etter å ha vært med familien på noe idag at når jeg kom hjem var det rett i marsmellows posisjonen under pleddet. Er sikkert over gjennomsnittlig lat. Og det er jo ingen her, så var takknemlig for å kunne være en slappfisk ofre uten noen dømming eller krav fra noen. Det er ganske godt å være alene noen ganger. Anonymkode: ce69a...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 4. januar #18 Del Skrevet 4. januar Nope, aldri igjen. Kvinner trenger det ikke, og for de fleste menn spiller det null rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå