Fant80 Skrevet lørdag kl 22:54 #201 Del Skrevet lørdag kl 22:54 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tenker du at Wolfgang Wee er radikal? Er Erna Solberg radikal? Guri Melby? Anonymkode: 5310f...7fa Nei,er vel heller gjestene jeg først og fremst tenker på. Ingen av de du nevnte er personer jeg hadde i tankene. Noe du vel og egentlig vet,men hvorfor ikke kverulere når man først sitter med tastaturet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet lørdag kl 22:55 #202 Del Skrevet lørdag kl 22:55 Fant80 skrev (5 timer siden): Menn sitter på nett,og leser kommentarfelt. De ser på Andrew Tate,og Oscar Westerlin,samtidig som de har Wolfgang Wee på repeat. Den "informasjonen" som blir gitt i disse kanalene er kvelende for de aller fleste. Der får man oppskrift på hvordan det skal være å være mann for å lykkes. Klarer man ikke dette,så vil man feile. Dette er noe helt vanvittige mengder menn har tatt til seg. Veldig mange vil ikke leve opp til normer som Andrew Tate har laget. Veldig mange ser ikke engang verden så svartmalt som 70% av gjestene til Wolgang Wee. Men så tenker man jo da at dersom man ikke gjør som disse personene sier,så er det jo derfor jeg sitter her alene. Så dannes det naturligvis større skiller mellom kvinner og menn. På rik og fattig etc. Alt som disse personene får foret seg opp på gjennom sine kanaler. Det er ikke meningsløst å være mann i dag. Men det er veldig lett å bli sporet inn på mer radikale kanaler,å gjøre situasjonen enda verre for seg selv i den tro at dette er løsningen.. 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:02 #203 Del Skrevet lørdag kl 23:02 Fant80 skrev (6 minutter siden): Nei,er vel heller gjestene jeg først og fremst tenker på. Ingen av de du nevnte er personer jeg hadde i tankene. Noe du vel og egentlig vet,men hvorfor ikke kverulere når man først sitter med tastaturet. Hvordan skal jeg vite hva du tenker? Jeg forholder meg til ordene du skriver, om du bare deltar for å kverulere så setter jeg pris på at du sier ifra så jeg slipper å bruke mer tid. Ok, så gjestene til Wolfgang Wee er radikale. Tenker du på Asle Toje? Mahmoud Farahmand? Anonymkode: 5310f...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:25 #204 Del Skrevet lørdag kl 23:25 Fant80 skrev (29 minutter siden): Nei,er vel heller gjestene jeg først og fremst tenker på. Ingen av de du nevnte er personer jeg hadde i tankene. Noe du vel og egentlig vet,men hvorfor ikke kverulere når man først sitter med tastaturet. Syns også det er mye spesielt i det showet. Blokkert det på face flere ganger. Anonymkode: 226a5...7b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:31 #205 Del Skrevet lørdag kl 23:31 Å skylde på samfunnet eller utseendet er bare helt latterlig. Grunnen til at dere ikke får dere dame er på grunn av personligheten! INGEN kvinner synes selvmedlidenhet og ansvarsfraskrivelse er sexy. Sånn seriøst. De ALLER færreste kvinner bryr seg om dere er håpløse eller under 180. De bryr seg derimot veldig om at dere er snille og ordentlige og bryr dere oppriktig om henne. Så skift tankegang, gå på et kurs eller forbered dere på å være single for alltid. Anonymkode: 36b54...ad9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet lørdag kl 23:52 #206 Del Skrevet lørdag kl 23:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du fikk listen over kjennetegn. Ingen av dem passer på brukeren du quotet. Kanskje litt mindre nedlatenhet og litt mer empati er på sin plass? Anonymkode: 5310f...7fa Kjennetegn på en anonym bruker på ett forum hvor jeg ikke kjenner TS? Alt jeg har å gå på er trådtittel og selve innlegget. Noe som forøvrig passer utmerket til den artikkelen jeg linket til. Skal vi begynne med kjennetegn så må jeg nesten sette meg ned med TS og ta en kopp kaffe. Det er litt vanskelig over tekst. Meningsløst å være mann i 2025? Meningsløst for incels. Ikke for resten av den mannlige befolkingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:18 #207 Del Skrevet i går, 08:18 Rosa Gnom skrev (8 timer siden): Kjennetegn på en anonym bruker på ett forum hvor jeg ikke kjenner TS? Alt jeg har å gå på er trådtittel og selve innlegget. Noe som forøvrig passer utmerket til den artikkelen jeg linket til. Skal vi begynne med kjennetegn så må jeg nesten sette meg ned med TS og ta en kopp kaffe. Det er litt vanskelig over tekst. Meningsløst å være mann i 2025? Meningsløst for incels. Ikke for resten av den mannlige befolkingen. Hvis det er for lite informasjon å gå på i denne tråden til å gi en god karakteristikk så burde du kanskje unngå å bruke en slik term? Jeg henviser igjen til kilden din: »Kjennetegn er uttrykt intenst kvinnehat, hat mot såkalte «alfa-menn», voldsforherligelse, samt omfattende konspirasjonsteorier grunnet i at biologisk attraktivitet bestemmer et menneskes samfunnsposisjon. Selvmordsfantasier er også utbredt; såkalt «sui-posting», fra engelsk suicide»» * Viste brukeren til kvinnehat? * Hat mot alfamenn? * Voldsforherligelse? * Konspirasjonsteorier * Selvmordsfantasier? Anonymkode: 5310f...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:21 #208 Del Skrevet i går, 08:21 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å skylde på samfunnet eller utseendet er bare helt latterlig. Grunnen til at dere ikke får dere dame er på grunn av personligheten! INGEN kvinner synes selvmedlidenhet og ansvarsfraskrivelse er sexy. Sånn seriøst. De ALLER færreste kvinner bryr seg om dere er håpløse eller under 180. De bryr seg derimot veldig om at dere er snille og ordentlige og bryr dere oppriktig om henne. Så skift tankegang, gå på et kurs eller forbered dere på å være single for alltid. Anonymkode: 36b54...ad9 Hverken menn eller kvinner synes at bitterhet og selvmedlidenhet er attraktivt. Sånn sett er det en nødvendig men ikke nødvendigvis tilstrekkelig faktor på veien mot å bli attraktiv. Anonymkode: 5310f...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet i går, 10:09 #209 Del Skrevet i går, 10:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er for lite informasjon å gå på i denne tråden til å gi en god karakteristikk så burde du kanskje unngå å bruke en slik term? Jeg henviser igjen til kilden din: »Kjennetegn er uttrykt intenst kvinnehat, hat mot såkalte «alfa-menn», voldsforherligelse, samt omfattende konspirasjonsteorier grunnet i at biologisk attraktivitet bestemmer et menneskes samfunnsposisjon. Selvmordsfantasier er også utbredt; såkalt «sui-posting», fra engelsk suicide»» * Viste brukeren til kvinnehat? * Hat mot alfamenn? * Voldsforherligelse? * Konspirasjonsteorier * Selvmordsfantasier? Anonymkode: 5310f...7fa Termen inkluderer også " En incel (akronym for involuntary celibate), eller ufrivillig seksuelt avholdende,[1][2] er medlem av en mannlig internett-subkultur kalt incels, heterofile menn som føler seg avvist fra fysisk og emosjonell kontakt med kvinner, og som tror at de derfor aldri kommer til å oppleve romantiske forhold, intimitet, sex eller det å få barn." Det er akkurat dette som skjer her. Her har det samlet seg en gjeng med incels, som alle er enige om det samme. At det er meningsløst å være mann. Det jeg tenker på da er mannlig internett-subkultur. Noe som dette tråden er. Det jeg stusser mest over er hvorfor denne tråden ligger på kvinneguiden i det hele tatt. Det finnes egne incel forum. Hvor man treffer likesinnede og kan diskutere hvorfor man er singel og hvorfor det er kvinnene sin feil. Dessuten så er ikke kjennetegn gjeldene for alle incels.Alle mennesker er forskjellige. Kjennetegn vil også varierere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:52 #210 Del Skrevet i går, 10:52 AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 0.24): Ingenting er jo godt nok lenger. Man må være drittsekk for å få sjans på det motsatte kjønn. Eventuelt rik og/eller svært, svært kjekk. Jada, mindre pene menn har barn, skallede og lavt utdannede. Men de tilhører en mindre overfladisk generasjon. Dagens yngre (30 og nedover) er mer overfladiske. Sosiale medier har ødelagt dem helt. Tipper svært få skallede og mindre pene menn har partner og barn om 10 år. Anonymkode: 32ade...3fa Som mann 25 med helt normalt utsende (har til og med en stor ansiksskade) er jeg totalt uenig i kommentaren din, det er ikke at dagens generasjon er overfladiske eller kun bryr seg om utsende. Noen gjør såklart det, men de fleste er ikke slik. Flere unge i dag er hjernevasket av pickupartister, andrew tate aktige profiler, jordan peterson osv. Jeg sier ikke at de ikke har gode poenger av og til, men det er på ingen måte slik at det i dag er spesielt vanskelig å finne seg ei dame. Se deg selv i speilet litt. Mange unge menn i dag faller inn i en spiral av selvhat som fører til en enorm forakt for det motsatte kjønn hvor man kun skylder på dagens samfunn for at man ikke klarer få seg noe. Er du ute etter ei "jordan peterson drømmedame" får du melde deg inn i mormonerkjerka eller et annet konservativt kristent samfunn, haugevis av pene damer der sikkert som drømmer om å bli husmor. Ta en kikk i speilet, ville du datet deg selv? Plutselig står drømmedama der. Det som ikke hjelper er å inbille seg at kun "drittsekker" får damer for det stemmer på ingen måte. Er du en omgjengelig, positiv, morsom med litt selvtilitt er det på ingen måte vanskelig å finne ei dame. Selv har jeg hatt flere forhold til nydelige damer de siste årene. Jeg absolutt elsker den dama jeg er med nå, å hun spurte meg ut når vi først traff hverandre. Anonymkode: 352e5...88b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #211 Del Skrevet i går, 11:02 AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 0.24): Ingenting er jo godt nok lenger. Man må være drittsekk for å få sjans på det motsatte kjønn. Eventuelt rik og/eller svært, svært kjekk. Jada, mindre pene menn har barn, skallede og lavt utdannede. Men de tilhører en mindre overfladisk generasjon. Dagens yngre (30 og nedover) er mer overfladiske. Sosiale medier har ødelagt dem helt. Tipper svært få skallede og mindre pene menn har partner og barn om 10 år. Anonymkode: 32ade...3fa Har du noen gang reflektert over at dette rett og slett handler om at dere menn skal ha den fineste dama? Utseendemessig sikter ekstremt mange menn over sin liga, de damene som har noen lunde samme type utseende er overhodet ikke bra nok. Også sutrer dere når dere forblir single, noe som er utrolig usjarmerende i tillegg. Anonymkode: 6ee3b...9c4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå