Gå til innhold

Meningsløst å være mann i 2025

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sannt, faktisk blir damer strekke mobbet av menn for å være 30 og barnløse. Single og med barn også. 

Det er mye, du vil dø alene, kos deg med kattene, oppbrukt, hore, møtt veggen, du ser 50 år ut(når hun er 30), bare vent til du er eldre å ingen er glad i deg, du vil bli glemt, du bidrar ikke din plikt i samfunnet, mannehater, bitter, stygg også direkte dødstrussler. 

Anonymkode: 226a5...7b5

Opplevde du dette i virkeligheten eller i en drøm?

Anonymkode: e2636...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som om menn opplever "i virkeligheten" at damer velger 2 prosent av menn øverst på datingnæringstoppen. Dette er Internett-skvip.

Anonymkode: 406ba...b32

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I en drøm såklart, hva du tror? Tror du jeg setter fingrene i lufta og finner på ting med kreativiteten min?

For en gjeng med incel's oppfører noen av dere seg som at en mann aldri har sakt noe stygt til kvinner før(er ikke det ideologien deres å hate damer? Er det ikke damer må vite de er gått ut på dato som 25 deres gud?), å det på samme forum hvor dere også kan lese slike kommentarer helt selv med egne øyer.

Jeg er en usosial kvinne med nærmest bare snille og nære mennesker rundt meg. Jeg leser det på nett med egne øyne også her inne. Men det er i større omfang i kommentarene til 30 åringer på insta fordi det er ferre menensker her. 

Gaslightingen fungerer ikke her, du virker bare oppriktig dum.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I en drøm såklart, hva du tror? Tror du jeg setter fingrene i lufta og finner på ting med kreativiteten min?

For en gjeng med incel's oppfører noen av dere seg som at en mann aldri har sakt noe stygt til kvinner før(er ikke det ideologien deres å hate damer? Er det ikke damer må vite de er gått ut på dato som 25 deres gud?), å det på samme forum hvor dere også kan lese slike kommentarer helt selv med egne øyer.

Jeg er en usosial kvinne med nærmest bare snille og nære mennesker rundt meg. Jeg leser det på nett med egne øyne også her inne. Men det er i større omfang i kommentarene til 30 åringer på insta fordi det er ferre menensker her. 

Gaslightingen fungerer ikke her, du virker bare oppriktig dum.

Jeg lover deg at ingen psykisk stabile bryr seg om du har barn eller ikke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 14.01):

Er glad jeg er mann. Hvis jeg kunne bli født på ny og kunne velge hadde jeg fortsatt valgt å være mann.

Anonymkode: 08a71...fa5

Gratulerer! Dette må være et av de mest intetsigende bidragene på KG😂.

Anonymkode: 28729...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som 30 åring og minst 10 single venninner som ikke blir valgt av noen er ofte fordi menn vil ha den perfekte kvinnen selv om de selv kanskje er lave, ølmage eller skallet. Kvinnen skal ha flott kropp og utrolig bra utseende. 
Av 10 venninner er det 2 som er opptatt av utseende til mann. De andre er også i 30 årene og vil helst bare ha en snill mann som de kan dele livet med og skape en liten familie med.

Det er lett å syntes synd på seg selv og beskylde kvinnen eller menn for alt men realiteten er at alle har utrolig høye krav til hvordan en partner skal se ut. Seg deg rundt, send en melding til en som ikke er din type utseendemessig men kanskje personligheten er mer enn du kan håpe på?

respekt er nøkkelen for et lykkelig forhold. 

Anonymkode: 7e367...d26

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Som om menn opplever "i virkeligheten" at damer velger 2 prosent av menn øverst på datingnæringstoppen. Dette er Internett-skvip.

Menn sitter på nett,og leser kommentarfelt. De ser på Andrew Tate,og Oscar Westerlin,samtidig som de har Wolfgang Wee på repeat. Den "informasjonen" som blir gitt i disse kanalene er kvelende for de aller fleste. Der får man oppskrift på hvordan det skal være å være mann for å lykkes. Klarer man ikke dette,så vil man feile. Dette er noe helt vanvittige mengder menn har tatt til seg. Veldig mange vil ikke leve opp til normer som Andrew Tate har laget. Veldig mange ser ikke engang verden så svartmalt som 70% av gjestene til Wolgang Wee. Men så tenker man jo da at dersom man ikke gjør som disse personene sier,så er det jo derfor jeg sitter her alene. Så dannes det naturligvis større skiller mellom kvinner og menn. På rik og fattig etc. Alt som disse personene får foret seg opp på gjennom sine kanaler.

Det er ikke meningsløst å være mann i dag. Men det er veldig lett å bli sporet inn på mer radikale kanaler,å gjøre situasjonen enda verre for seg selv i den tro at dette er løsningen..

Endret av Fant80
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 0.24):

Ingenting er jo godt nok lenger. Man må være drittsekk for å få sjans på det motsatte kjønn. Eventuelt rik og/eller svært, svært kjekk.

Jada, mindre pene menn har barn, skallede og lavt utdannede. Men de tilhører en mindre overfladisk generasjon. Dagens yngre (30 og nedover) er mer overfladiske. Sosiale medier har ødelagt dem helt.

Tipper svært få skallede og mindre pene menn har partner og barn om 10 år.

Anonymkode: 32ade...3fa

Trikset er nok ikke å være drittsekk. De finnes det nok av allerede!! Tro meg! Det er IKKE sjarmerende.

Fortsett og hver deg selv. En dag vil drømmedama dukke opp. 

Men av nysgjerrighet, hvor gammel er du? Hverfall sånn ish?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 1.01):

Jøss. Dette er noe av det dummeste jeg har lest i 2024.

Gjør en innsats, det betyr mer enn hår på hodet.

Anonymkode: 10140...df7

Enig . Det er en typisk ansvarsfraskrivelse . Enten er det skyldes på  manglende hår på hodet, eller vanskelige damer. Absolutt ALT handler om selvinnsikt og personlighet . 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Enig . Det er en typisk ansvarsfraskrivelse . Enten er det skyldes på  manglende hår på hodet, eller vanskelige damer. Absolutt ALT handler om selvinnsikt og personlighet . 

Ja. Kjenner mange fine menn som ikke har hår på hodet uten at det har vært noe annet enn en humor bemerkning av også deres initiativ. 

De har hatt samboere og noen er gift og har barn som alle andre som har lyst til de tingene. Hårløs er ingen hindring. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kjenner mange fine menn som ikke har hår på hodet uten at det har vært noe annet enn en humor bemerkning av også deres initiativ. 

De har hatt samboere og noen er gift og har barn som alle andre som har lyst til de tingene. Hårløs er ingen hindring. 

Helt ærlig kjenner jeg mange skallede menn som er drit-sexy . Det handler om å eie det. Være den beste utgaven av seg selv . Men ingenting trumfer en god personlighet 🤗

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 18.27):

Helt uenig. Samfunnet har ikke større empati for den dama. Damer har det kanskje, men det er da ikke noe større empati fra menn når det gjelder dama på 30 som håndterer livet dårlig. Sannheten er at de i utgangspunktet er en kjønnspolarisering. Damer synes synd på damer, menn synes synd på menn. Ikke noen radikal forandring, men kanskje en tiltakende polarisering.

Helt uenig. Damer og menn synes synd på damer, ingen synes synd på menn. I grove trekk.

Det har å gjøre med kjønnsroller.

Anonymkode: 5310f...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Helt ærlig kjenner jeg mange skallede menn som er drit-sexy . Det handler om å eie det. Være den beste utgaven av seg selv . Men ingenting trumfer en god personlighet 🤗

Samme her. Sist jeg følte 🔥 av en tilfeldig mann jeg bare så, var han skallet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 0.31):

Handler vel ikke bare om kjønn, synes hele planeten går til helvete, jeg. 

Anonymkode: dde35...536

Så enig. Føler at alt raser sammen. Filmer inneholder alltid afrikanere og homoer eller lesber, engelskmenn er ikke engelsk, tyskere er ikke tyske, men andre mennesker som later som de er det. Alt dårlig eller bra vær er vår egen skyld. Skattene må bare øke, fordi. De som plutselig bestemmer over oss bor lenger og lenger unna. Så ja, å være mann i 2025 er ikke enkelt. Enda verre om du er hvit, da er det heller ingen hjelp å få, ingen sympati, bare all skyld.

Anonymkode: babaa...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (5 timer siden):

Veldig mange ser ikke engang verden så svartmalt som 70% av gjestene til Wolgang Wee…Men det er veldig lett å bli sporet inn på mer radikale kanaler,å gjøre situasjonen enda verre for seg selv i den tro at dette er løsningen..

Tenker du at Wolfgang Wee er radikal? Er Erna Solberg radikal? Guri Melby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt uenig. Damer og menn synes synd på damer, ingen synes synd på menn. I grove trekk.

Det har å gjøre med kjønnsroller.

Wow, jeg er et under for jeg syns synd på menn stadig vekk. Det er normalt å syns om noen. Det er mye trist og sårt i verden og det er ikke godt å vite at noen ikke har det bra eller blir såret. 

Har en nær slektning som hadde veldig vondt for en stund siden og jeg var både bekymret og syns synd på han. Du hørte det her først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Rosa Gnom skrev (På 3.1.2025 den 17.01):

Du kan gjerne sitere hele artikkelen. Ikke bare velge deler av den. «

Du fikk listen over kjennetegn. Ingen av dem passer på brukeren du quotet.

Kanskje litt mindre nedlatenhet og litt mer empati er på sin plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så enig. Føler at alt raser sammen. Filmer inneholder alltid afrikanere og homoer eller lesber, engelskmenn er ikke engelsk, tyskere er ikke tyske, men andre mennesker som later som de er det. Alt dårlig eller bra vær er vår egen skyld. Skattene må bare øke, fordi. De som plutselig bestemmer over oss bor lenger og lenger unna. Så ja, å være mann i 2025 er ikke enkelt. Enda verre om du er hvit, da er det heller ingen hjelp å få, ingen sympati, bare all skyld.

Anonymkode: babaa...b56

Av alle ting i verden som forurensede hav, hat kriminalitet, kriminalitet, vulkanutbrudd, barnearbeidere, fattigdom, så er dette bare en fille ting, utryddelse av dyr, sjokolade mangel i fremtiden og alvorlig sykdom, så er dette bare en filleting. 

Ånei, flere enn hvite får være på tv i en verden der få er hvite? Get out of here, så kritisk 😱 Det finnes flere sexualiteter å de skal være på tv også!? Nei nå! 😅

Det er for å normalisere at noe er normalt så folk som deg skal slutte å tro det er verdens ende for menn å elske menn. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Av alle ting i verden som forurensede hav, hat kriminalitet, kriminalitet, vulkanutbrudd, barnearbeidere, fattigdom, så er dette bare en fille ting, utryddelse av dyr, sjokolade mangel i fremtiden og alvorlig sykdom, så er dette bare en filleting. 

Ånei, flere enn hvite får være på tv i en verden der få er hvite? Get out of here, så kritisk 😱 Det finnes flere sexualiteter å de skal være på tv også!? Nei nå! 😅

Det er for å normalisere at noe er normalt så folk som deg skal slutte å tro det er verdens ende for menn å elske menn. 

Ikke bare for å normalisere da. Men fordi det igså er normalt. De vil da ha en jobb og være en del av underholdning de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 1.24):

Ingenting er jo godt nok lenger. Man må være drittsekk for å få sjans på det motsatte kjønn. Eventuelt rik og/eller svært, svært kjekk.

Jada, mindre pene menn har barn, skallede og lavt utdannede. Men de tilhører en mindre overfladisk generasjon. Dagens yngre (30 og nedover) er mer overfladiske. Sosiale medier har ødelagt dem helt.

Tipper svært få skallede og mindre pene menn har partner og barn om 10 år.

Anonymkode: 32ade...3fa

Varianter av denne påstanden har jeg hørt fra folk som er over 30 år nå.

Det er enklere å legge skylden på andre enn å se litt kritisk på seg selv som kan forklare hvorfor situasjonen er som den er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...