Gå til innhold

Meningsløst å være mann i 2025

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det store flertall av menn i dagens datingmarked når ikke engang dithen at "bruk og kast" eller ei er en aktuell problemstilling for dem.

Kvinner lar seg stort sett bruke og kaste av et lite mindretall av mennene. De har seg selv å takke.

Anonymkode: 07487...dec

Vel. På Tinder tilbyr de fleste menn sex. Også de mindre attraktive mennene. 

Anonymkode: c8ffb...08b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vel. På Tinder tilbyr de fleste menn sex. Også de mindre attraktive mennene. 

Anonymkode: c8ffb...08b

Ja, men de fleste får det ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slapp av, det finnes alltid nok av feite og stygge damer som må nøye seg med en skalla Bjarne også i fremtiden. 

Anonymkode: 2c942...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 0.24):

Ingenting er jo godt nok lenger. Man må være drittsekk for å få sjans på det motsatte kjønn. Eventuelt rik og/eller svært, svært kjekk.

Jada, mindre pene menn har barn, skallede og lavt utdannede. Men de tilhører en mindre overfladisk generasjon. Dagens yngre (30 og nedover) er mer overfladiske. Sosiale medier har ødelagt dem helt.

Tipper svært få skallede og mindre pene menn har partner og barn om 10 år.

Anonymkode: 32ade...3fa

Husk at verden alltid vil være urettferdig. Om det ikke er nok, så er det alltid slik at de fleste som ikke plages av et problem personlig, de bryr seg ikke om det problemet. En del i den sistnevnte kategori, topper det med å ikke bare neglisjere problemet, men til og med håner temaet/problemet. Når/hvis du anerkjenner at det er slik jeg beskriver, så er du kommet deg mye lengre i en prosess mot noe bedre. Når du har godtatt og akseptert at slik er verden, så har ting en tendens til å bli enklere, først og fremst fordi du da ikke vil ha urealistiske forventninger til livet. Verden er ikke eventyr eller filmer med happy ending, så i stedet for å dulle deg inn i forestillinger om hvordan det burde vært, så aksepter verden slik det er. 

Ikke mist motet over at vi lever i denne tid, og ikke la selvtilliten din falle til bunns. Ha stolthet over deg selv, lev ditt livet med hevet hode. Gjør du det, så kan kjærligheten finnes rett rundt hjørnet.

Det du kan gjøre selv er å skille mellom informasjonen og meningene som kommer. Det finnes mange kvinner som hater menn, og for de, så er du en lett skyteskive hvor de kan få ut all sin frustrasjon. Du er på en måte et rettsløs offer for slike kvinner. For menns samfunnet har funnet mekanismer til å stoppe menn som hater kvinner, så finnes det ingen mekanismer for det motsatte. Så husk at bak mange av de hatefulle ordene du får, så sitter en bitter og frustrert kvinne, som ikke har det godt med seg selv.

Så er det viktig å skille det fra kritikk som er fair. Den type kritikk skal du ta til deg, og endre på deg selv. Det kan gjelde hvordan du behandler damer, at du tar vare på deg selv økonomisk, åndelig, fysisk, hygienisk. På de områdene kommer det masse saklig kritikk fra oppegående damer, det er ting som man skal ''granske'' seg selv, og se om det kan ligge noen poeng der. Det er på de områdene du også kan gjøre en enkel jobb for å være aktuell, ikke bare for flere damer, men fornuftig oppegående damer. For det er jo de du vil ha, ikke de bitre, frustrerte, mannevonde damene. 

Anonymkode: e77e4...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (5 timer siden):

Ja, men de fleste får det ikke. 

Du skjønte ikke hva jeg ville frem til. Også de mindre attraktive mennene tilbyr sex med en gang, og bare sex. Hadde de faktisk tilbudt noe de fleste kvinner VIL ha, altså forhold, så ville de kanskje ha funnet seg ei dame. Tilbud og etterspørsel. På Tinder er det mange flere tilbydere (menn) enn interesserte (kvinner). I tillegg er det mange tilbydere (menn) som tilbyr en vare (uforpliktende sex) som interesserte (kvinner) ikke vil ha. Så den sytingen om at kvinner bare går etter 5 prosent menn, at en mann ikke får seg dame fordi han er 175 cm eller har vom, er bare bullshit. Du får ikke dame fordi du tilbyr engangsknull. De fleste damer vil ikke ha engangsknull. Det blir som å etablere et selskap som selger fax i 2025, når så å si alle bruker e-post i stedet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Slapp av, det finnes alltid nok av feite og stygge damer som må nøye seg med en skalla Bjarne også i fremtiden. 

Anonymkode: 2c942...49c

Tro meg, feite og stygge (eller én av delene) damer får ikke engang oppmerksomhet fra en skalla Bjarne. For han vil også ha tynne og pene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (4 timer siden):

Du skjønte ikke hva jeg ville frem til. Også de mindre attraktive mennene tilbyr sex med en gang, og bare sex. Hadde de faktisk tilbudt noe de fleste kvinner VIL ha, altså forhold, så ville de kanskje ha funnet seg ei dame. Tilbud og etterspørsel. På Tinder er det mange flere tilbydere (menn) enn interesserte (kvinner). I tillegg er det mange tilbydere (menn) som tilbyr en vare (uforpliktende sex) som interesserte (kvinner) ikke vil ha. Så den sytingen om at kvinner bare går etter 5 prosent menn, at en mann ikke får seg dame fordi han er 175 cm eller har vom, er bare bullshit. Du får ikke dame fordi du tilbyr engangsknull. De fleste damer vil ikke ha engangsknull. Det blir som å etablere et selskap som selger fax i 2025, når så å si alle bruker e-post i stedet. 

Jeg tror ikke kvinner skjønner hvor usynlige den gjennomsnittlige mannen har blitt med sosiale medier og dateapper osv. De får ikke sjansen til å komme så langt som å "tilby forhold", de kunne like gjerne ikke eksistert.

Anonymkode: dc8f2...d03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror ikke kvinner skjønner hvor usynlige den gjennomsnittlige mannen har blitt med sosiale medier og dateapper osv. De får ikke sjansen til å komme så langt som å "tilby forhold", de kunne like gjerne ikke eksistert.

Poenget hennes er også at det samme fenomenet gjelder kvinner, og at når disse mennene klager over at det er så vanskelig å date i dag fordi de ikke kommer så langt at de kan tilby forhold, er det etter å ha filtrert bort de damene de faktisk kunne fått et forhold med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tror ikke menn skjønner hvir usynlige mindre pene kvinner er for alle menn. Både på dateapper og IRL. 

Og jo, mange menn begynner med å tilby sex. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (2 minutter siden):

Poenget hennes er også at det samme fenomenet gjelder kvinner, og at når disse mennene klager over at det er så vanskelig å date i dag fordi de ikke kommer så langt at de kan tilby forhold, er det etter å ha filtrert bort de damene de faktisk kunne fått et forhold med.

Dette! Jeg har flere ganger opplevd at matchen forsvinner etter at jeg sveiper tilbake. Oftere enn at matchen består. Heldigvis er jeg ikke lenger singel, og slipper å forholde meg til denne jungelen. Men mange menn sveiper uten å se på bildet, for så å fjerne matchen når dama sveiper tilbake, og de faktisk ser hvordan hun ser ut. 

Har også flere ganger opplevd at overvektige menn med diverse skavanker fant meg altfor tykk. Den gangen hadde jeg BMI på 22. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (8 timer siden):

Ikke deg jeg siterte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (3 timer siden):

Dere må nesten bestemme dere for om problemet er at menn er for kresne eller for lite kresne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ser heller mer på disse mennene som et produkt av overflodssamfunnet, sykt bortskjemte, vant til å få alt i henda, og så lurer de på hvorfor det prinsippet ikke gjelder damer... 

Anonymkode: 2a2fa...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traktor skrev (38 minutter siden):

Dere må nesten bestemme dere for om problemet er at menn er for kresne eller for lite kresne. 

Menn er kresne. Men de sveiper samtidig på absolutt alt, for så å begynne utvelgelsen. Derfor opplever vi som er mindre pene, at matcher forsvinner rett etter at vi har sveiper tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

ser heller mer på disse mennene som et produkt av overflodssamfunnet, sykt bortskjemte, vant til å få alt i henda, og så lurer de på hvorfor det prinsippet ikke gjelder damer... 

Anonymkode: 2a2fa...5b1

Ja, damene skal senke krav, mens menn skal få lov til å beholde sine. For menn er jo visuelle, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (3 timer siden):

Menn er kresne. Men de sveiper samtidig på absolutt alt, for så å begynne utvelgelsen. Derfor opplever vi som er mindre pene, at matcher forsvinner rett etter at vi har sveiper tilbake. 

Da vi legger vi den død. Ikke noe mere «menn puler alt med puls» prat fra nå av

Anonymkode: e2636...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...