Gå til innhold

Hva er en attraktiv personlighet i damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KnekkeBørre skrev (1 time siden):

Jeg er rimelig sikker på at ditt syn på denne saken vil endre seg med tiden. 😉

Kropp og utseende er i konstant forfall. 

Anonymkode: caaa4...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du gi noen eksempler på hva du legger i "brautende"? Og hvordan man kan ha sterke meninger og være modig uten å være "brautende"?

Anonymkode: 6e202...02c

Jeg er ikke personen du svarer, men «brautende» er kanskje «kom og se på meg»-personlighet. En som snakker på ut- og innpust, som ikke lytter når andre snakker eller avbryter, som fokuserer på egen fortreffelighet.

Man kan fint ha en mer nedtonet framtoning og likevel stå for sine meninger også når man møter motbør.

Anonymkode: 69d0f...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan du gi noen eksempler på hva du legger i "brautende"? Og hvordan man kan ha sterke meninger og være modig uten å være "brautende"?

Slapp av brauteguri. Han mener bare at han ikke liker brautende kvinner. Hvor vanskelig er det å forstå?

Anonymkode: d5aa8...799

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som er rolig og trygg, og samtidig glad for, og veldig bevisst på, å gjøre menn seksuelt opphisset, er en attraktiv miks av personlige egenskaper. Det er gjerne kvinner som er litt i bakgrunnen, fordi de vet at de trenger ikke være i front for å bli oppdaget. Det utstråler en feminin selvsikkerhet, og kunnskap om menn, og hvordan en kvinne enkelt kan styre menn, dersom hun våger å bruke de riktige virkemidlene. 

Anonymkode: 490ce...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (7 timer siden):

Er nok ikke mange damer som vil ha en mann med slike bedritne holdninger. Håper for din skyld at det var ment som ironi.

Men mange kvinner elsker menn med humor! Og dette var morsomt 😂

Anonymkode: a543b...252

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gaute Grøtta Grav sånn som han fremsto i 71 grader nord er brautende. "Kopperud" (Almås) i Side om side er brautende.

Silje Sandmæl og Trude (moren til Funky-Gine) i Vokteren er modige og har sterke meninger uten å være brautende.

Espen Nakstad er modig og har sterke meninger men ikke brautende. Han er kanskje  litt for belærende, men det er ikke for å fremheve seg selv. Han er nok bare vant til å være mentor.

Anonymkode: 9cf97...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fornøyd med seg selv. Ikke maser over hvor tjukk hun har blitt osv. Er du misfornøyd, gjør noe med det!

Sier fra på en ok måte om jeg gjør noe feil. Jeg kan ta i mot konstruktiv kritikk og bli bedre. Men hyling og nægging, det er turn off. 

Ikke tro at jeg skal forsørge deg. Om jeg tjener mer kan jeg bidra litt mer, men du får ha en 100 % jobb du også. Får vi barn kan vi evt diskutere om noen skal litt ned i stilling for å klare hverdagen. 

Anonymkode: 98f4a...8be

Noen? Lurer på hvem menn flest mener at denne "noen" skulle være. 

Anonymkode: 3535b...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ei som er rolig og trygg, og samtidig glad for, og veldig bevisst på, å gjøre menn seksuelt opphisset, er en attraktiv miks av personlige egenskaper. Det er gjerne kvinner som er litt i bakgrunnen, fordi de vet at de trenger ikke være i front for å bli oppdaget. Det utstråler en feminin selvsikkerhet, og kunnskap om menn, og hvordan en kvinne enkelt kan styre menn, dersom hun våger å bruke de riktige virkemidlene. 

Anonymkode: 490ce...ab9

Og dette skal kvinner gidde å bruke livene sine på? Jeg må virkelig le. Bruke tid på å gjøre en mann opphisset, for å oppleve dårlig sex med null orgasme i årevis. Mens vomma hans vokser i takt med egoet. 

De fleste kvinner har ingen interesse av å mate menns ego. Kvinner får redusert livskvalitet av slikt. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (13 timer siden):

Er nok ikke mange damer som vil ha en mann med slike bedritne holdninger. Håper for din skyld at det var ment som ironi.

Jeg kan legge til at jeg synes det er lite attraktivt med damer som ikke skjønner ironi som er helt åpenbar, og mangler evnen til å se litt humoristisk på ting.

Anonymkode: a932e...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som sprudler og ler er attraktivt, tilsett litt selvironi, livsgnist, positivitet, humor, pågangsmot så vil mannfolk forstå at her blir det kanskje ikke så mye drama.

Det motsatte er, tilbakeholden, skeptisk, negativ, selvsentrert og vil at alt skal være politisk korrekt.

Men det over er vel universelt og gjelder like mye for menn som damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og dette skal kvinner gidde å bruke livene sine på? Jeg må virkelig le. Bruke tid på å gjøre en mann opphisset, for å oppleve dårlig sex med null orgasme i årevis. Mens vomma hans vokser i takt med egoet. 

De fleste kvinner har ingen interesse av å mate menns ego. Kvinner får redusert livskvalitet av slikt. 

Du er et godt eksempel på en uattraktiv kvinnelig personlighet. Takk for at du viser bedre enn jeg kan forklare hva jeg ikke ønsker i en kvinnelig partner.

Anonymkode: 69d0f...88b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damer som sprudler og ler er attraktivt, tilsett litt selvironi, livsgnist, positivitet, humor, pågangsmot så vil mannfolk forstå at her blir det kanskje ikke så mye drama.

Det motsatte er, tilbakeholden, skeptisk, negativ, selvsentrert og vil at alt skal være politisk korrekt.

Men det over er vel universelt og gjelder like mye for menn som damer.

Jeg passer i begge beskrivelsene 😅

Anonymkode: 55fda...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg liker kvinner som er selvsikre men samtidig litt lavmælte. At de har et rolig og behagelig vesen. Snill og omtenksom.  Reflektert. Og selvfølgelig, et lurt smil på lager. Det er også viktig at hun ikke blir høylydt hvis hun drikker. 

Anonymkode: 6644f...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...