AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #21 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hahaha beklager men dette hørtes litt ut som meg 🤭 jeg er religiøst, tror på Jesus og går i kirken men jeg er veldig åpen, seksuelt fri og inkluderende 😁 forstår ikke hvorfor det ene ikke skal bety det andre 🤭 Anonymkode: 3fab5...6b0 Hvorfor beklage? Jeg håper det er mange av dere der ute. Anonymkode: acf1e...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #22 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 14.44): Men jeg har jo ikke noen mann. Det er jo min master/mentor som arrangerer det for meg. Hun vet jo ikke noe om dette. Anonymkode: 8e7b1...e9d Fikk du ddt til å klaffe så det ble gangbang inn i det nye året?🎉🎊🍾🥂 Anonymkode: d5278...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 1. januar #23 Del Skrevet 1. januar Dette er vel omtrent like troverdig som en sekstilapp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå