AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #21 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bare å kaste rælet. Problem løst. Anonymkode: cc60a...3be Joda, det er bare at visse ting å kaste, restavfall koster å kaste og kjett å fylle egen søppeldunk med andres søppel. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nja... vi har til og med fått opphengbart brudebilde av et vennepar... Anonymkode: cac74...905 Å gud bedre... disse to har vel ikke helt beina plantet på jorda?? Anonymkode: d96f1...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #22 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): 😂🤭 Anonymkode: ef019...a2c Utrolig nok er det en gave som har gitt veldig mye. I form av latter og en running joke mellom oss, over mange år 😂 "vi skal ikke bare gi dem et brudebilde, da?" "ja, den veggfargen vil jo gå godt sammen med rammen på brudebildet..." Anonymkode: cac74...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #23 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utrolig nok er det en gave som har gitt veldig mye. I form av latter og en running joke mellom oss, over mange år 😂 "vi skal ikke bare gi dem et brudebilde, da?" "ja, den veggfargen vil jo gå godt sammen med rammen på brudebildet..." Anonymkode: cac74...905 Presisering; "oss" er meg og mannen. Vi henger ikke ut venner av oss, med mindre det kan anonymiseres Anonymkode: cac74...905 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #24 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Utrolig nok er det en gave som har gitt veldig mye. I form av latter og en running joke mellom oss, over mange år 😂 "vi skal ikke bare gi dem et brudebilde, da?" "ja, den veggfargen vil jo gå godt sammen med rammen på brudebildet..." Anonymkode: cac74...905 Så egentlig var det en skikkelig bra gave 😄😁 Anonymkode: ef019...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 30. desember 2024 #25 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 17.47): Vi har for lenge siden blitt enige om at det holder med julegaver til barna i familien, med unntak av at vi gir en liten ting til de vi er sammen med på selve julekvelden. Det har funket greit, inntil vi for et par år siden fikk oss hytte. Nå vil folk gi oss alt mulig. Alt fra ting de ikke lenger har plass til selv (det klarer vi greit å unnslippe ved å takke pent nei. Vi har det vi trenger og har plass til i vår lille hytte), men også andre "festlige" ting. Det virker som om der er helt andre regler som gjelder når man gir til hytte..i år har vi fått seviettringer med plastsjøstjerner på, er fyrtårn som skal stå til pynt og noe lignende. Tidigere har vi også fått endel slikt, bla bilder av skuter (ikke spesielt pene) og annet maritimt. Vi har vært så tydelige som vi kan uten å gjøre folk sure. Nå i år har vi et vennepar som i en tid har pratet om at de har en gave til oss til jul. Joda, de vet at vi ikke kjøper til hverandre, men de kom over noe som blir perfekt på hytta vår. Vi svarte " oi, nå blir vi litt nervøs for derner det jo ikke plass til mer", men da fikk vi til svar at "joda, litt plass har man da alltid ". Og det er jo forsåvidt sant, for det hender at vi kjøper noe selv. Det kan være i bruktbutikker, på finn,.No, noe vi har ønsket oss og spart til eller noe som vi har kommet over på reise. Og det er jo litt gøy. Og det har vi sagt til folk rundt oss, men det betyr ikke at de skal hjelpe oss med å finne ting. Nå til jul fikk vi altså en gave fra vennene våre. Vil ikke beskrive helt her hva det var, men det er type veggdekor som krever litt plass. De var så fornøyde med gaven og hadde gledet seg til å gi det. Vi takket og sa at det jo er fint at de tenker på oss, men at vi dessverre ikke har plass til mer. Da fikk vi til svar et helt konkret forslag til hvor dekorasjonen kan henge . Denne gangen gikk vi langt i å si i fra og jeg kjente skikkelig på at vi skuffet vennene våre. Vi endte med å ta i mot, men vi var tydelige på at vi ikke har noe plass det kan henge. Hva gjør dere andre? Klarer dere å si nei takk uten noe mer unnskyldning? Anonymkode: d5af7...232 Kjenner meg igjen...😄 Jeg har hytte i skogen, og før jeg overtok har familien fylt den til randen av gamle ting som de ikke lengre bruker hjemme (type kasseroller uten håndtak og nedslitte skrujern) fordi "vi tar det med på hytta, da slipper vi å kaste det"🙄. Jeg brukte flere uker på å tømme hytta for alt av gamle serviser, gassgriller, plastpynt og bilder med elgmotiv. ALT hadde elgmotiv, helt ned til gryteklutene. Jeg er klinkende klar på at det ikke er plass til pynt av noen slag på hytta, og at jeg har alle kopper og kar som jeg trenger. Jeg har dog en ønskeliste klar hvis noen absolutt må kjøpe noe, type håndklær, bøker, vinglass av en spesiell type, eller forbruksvarer som f.eks kubbelys og servietter. PS: Mine foreldre fikk en gang en diger vegghengt gjenstand av et vennepar. Den ble følgelig hengt opp inne i den knøttlille hytta, og det så helt teit ut. Den har nå fått ny plass på utedoen🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå