AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:27 #1 Del Skrevet fredag kl 21:27 Ikke handlet på Temu på en stund, men når jeg er inne der nå får jeg opp så mange ulike priser på alt. Feks. er en kjole merket med " ca. 83 kr etter at kreditt er brukt på 140 kr." Hvilken kreditt er det snakk om her, og hva blir egentlig prisen? Når jeg legger den i handlekurven er prisen ikke 83 kr, ei heller 83 + 140 kr., men et eller annet sted mellom. Syns dette er fryktelig irriterende, og skjønner ikke vitsen. Mulig å "skru av" denne funksjonen eller finne ut prisen uten å måtte legge varen i handlekurven først? Anonymkode: 0181c...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:25 #2 Del Skrevet fredag kl 23:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke handlet på Temu på en stund, men når jeg er inne der nå får jeg opp så mange ulike priser på alt. Feks. er en kjole merket med " ca. 83 kr etter at kreditt er brukt på 140 kr." Hvilken kreditt er det snakk om her, og hva blir egentlig prisen? Når jeg legger den i handlekurven er prisen ikke 83 kr, ei heller 83 + 140 kr., men et eller annet sted mellom. Syns dette er fryktelig irriterende, og skjønner ikke vitsen. Mulig å "skru av" denne funksjonen eller finne ut prisen uten å måtte legge varen i handlekurven først? Anonymkode: 0181c...39c Du må gå inn på profilen din og se om du har kreditt, altså penger til gode hos Temu. Anonymkode: f4daa...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:53 #3 Del Skrevet lørdag kl 11:53 Ekstremt mye misvisende reklame der, har handlet én gang og da fikk jeg søppelpost om penger jeg har til gode flere ganger om dagen. Jævla drittsted. Anonymkode: 35c25...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:57 #4 Del Skrevet lørdag kl 18:57 Jeg har 57 kroner i kreditt, men denne summen ser det ut som spres på det jeg har i handlekurven. Men er det virkelig ikke mulig å finne ut av prisen på en vare før jeg har lagt den i kurven og kun har de varene jeg skal beholde. Det blir veldig vanskelig å forholde seg til, og den kreditten som vises på varens side er jo ikke en gang det jeg har i kreditt? Irriterende at de ikke bare kunne ha det systemet de hadde.... - TS Anonymkode: 0181c...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Helt enig! Brukte temu mye før men etter det tullet der ble innført har jeg ikke handlet. Anonymkode: 828d2...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå