Gå til innhold

Menn om kvinners orgasme under sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er veldig forskjellig. Min nåværende partner, snart min kone, oppnår vaginal orgasme bortimot hver eneste gang. Det er også det hun liker best, selv om jeg mer enn gjerne hjelper henne på den andre måten med tunge eller fingre hvis hun ønsker det. Det skal heller ikke så mye til for henne, så jeg "trenger" ikke tilpasse meg, i den forstand at hun oppnår minst en vaginal orgasme lenge før meg uansett. 

Jeg har hatt tidligere kjærester som sjelden eller aldri kommer av penetrering alene. Klart jeg synes det er litt trist idet jeg innser det, men det er ikke noe hun kan noe for og trenger heller ikke ha noe med meg å gjøre. Da har vi stort sett sørget for at hun kommer i mål først, med tunge, fingre og/eller andre hjelpemidler, og så gått over til vaginal sex etterpå.

Ville overhodet ikke blitt fornærmet om hun ville hjelpe seg til orgasme. Ønsker selvfølgelig at vi begge skal ha det godt.

Anonymkode: 14d1d...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ønsker å høre menns erfaringer med hvor ofte en kvinne oppnår orgasme under en sex. Får hun orgasme i det hele tatt? Tar det lang tid? Hva må til? 

Anonymkode: a7177...3f8

Jeg har fått orgasme 100% av gangene vi har hatt sex siden vi ble et par for 21 år siden. Jeg har altså i løpet av disse 21 årene ikke hatt sex uten orgasme.

Noen ganger tar det under et minutt, om han ikke stopper det han gjør og tar noen pauser. Oftest tipper jeg det tar 4-6 minutter.

Eneste som må til, er at han stimulerer klitoris. Enten med fingre, tunge/lepper og/eller et vibrerende leketøy. Oftest bruker han munn og finger til å stimulere klitoris, samtidig som han bruker en finger og stimulerer rundt skjedeåpningen. Da går det svært raskt for å si det sånn.

Etter jeg har fått orgasmen, så er jeg på ingen måte giret på eller klar for flere. Så det blir med den ene orgasmen.

Anonymkode: 21c27...f30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ønsker å høre menns erfaringer med hvor ofte en kvinne oppnår orgasme under en sex. Får hun orgasme i det hele tatt? Tar det lang tid? Hva må til? 

Dette er ikke en skrytetråd om best og mest osv.

Kjæresten min er mer enn fornøyd etter en orgasme, hun er vel nesten litt stereotypisk mann der at hun blir helt slått ut av en orgasme

Anonymkode: 3e5da...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette er ikke en skrytetråd om best og mest osv.

damer jeg har sex med får orgasme når vi knuller  men ikke alltid  men da fingrer og slikke jeg til dama får. Er viktig at hun har det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kona hadde vært sammen noen år før det ble vanlig at hun kom i det hele tatt, og vi klarte å finne ut av hva som fungerte. Nå er det vell hver eneste gang, med unntak her og der. Vært gift i 16 år, sammen i 20. 

Anonymkode: 628e7...f9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Bedre å ha fokus på at partneren skal komme enn å ikke ha det uansett,

Bedre å fokusere på at partneren nyter det man holder på kontra å jage orgasmen som veldig mange ikke får.
Man trenger ikke orgasme for å nyte sex, verken som mann eller kvinne.
Så jeg mener det er mye bedre å fokusere på at partneren nyter akten en å jage den orgasmen.

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Blir dere fornærmet hvis kvinnen hjelper seg selv til orgasme?

hvorfor skulle man det?
Man gjør da det man kan for at partneren skal ha en god opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...