Gå til innhold

Kvinne: Hva tenker du om dette sexlivet i et ekteskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg høres det ut som typisk nyliberalistisk bullshit.

Anonymkode: e160b...053

Ok. Greit nok for meg. Vet ikke hvor du ta liberalistisk fra, men poenget er at vi alle er herre over eget liv. Du velger selv hvordan du legger lista og om du velger å heve den eller å ligge på stedet hvil. Du velger å ta til takke med "levbart" men du kunne ha pushet for "bra" om du gadd.

Jeg stemmer frp btw. Fremdeles usikker på hvorfor du dro liberal inn i diskusjonen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva tenker du om dette sexlivet i et ekteskap? Kunne du som kvinne levd slik?

- Sex ca. 13 ganger i løpet av året. Dette er da på mannens initiativ. Kvinnen tar aldri initiativ lengre, da hun  synes det er trist å bli avvist, så hun har sluttet med det.

- Mannen utfører aldri oralsex på kvinnen, fordi han ikke har lyst. Kvinnen utfører oralsex på mannen.

- Dersom kvinnen ikke har rukket å få orgasme etter 2 minutter med penetrering, blir mannen stresset og mister ereksjonen.

- Mannen klarer ikke få orgasme av sex med kvinnen, han må selv runke til han får utløsning. Han har aldri fått utløsning av penetrering.

- Mannen ønsker ikke sex under menstruasjonen.

Anonymkode: 837ef...636

Jeg hadde ikke klart å leve med dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 ganger i året er veldig mye mer en hva vi har.

Men til forskjell har vi superdigg sex de få gangene vi har det😊

Anonymkode: f6d00...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva tenker du om dette sexlivet i et ekteskap? Kunne du som kvinne levd slik?

- Sex ca. 13 ganger i løpet av året. Dette er da på mannens initiativ. Kvinnen tar aldri initiativ lengre, da hun  synes det er trist å bli avvist, så hun har sluttet med det.

- Mannen utfører aldri oralsex på kvinnen, fordi han ikke har lyst. Kvinnen utfører oralsex på mannen.

- Dersom kvinnen ikke har rukket å få orgasme etter 2 minutter med penetrering, blir mannen stresset og mister ereksjonen.

- Mannen klarer ikke få orgasme av sex med kvinnen, han må selv runke til han får utløsning. Han har aldri fått utløsning av penetrering.

- Mannen ønsker ikke sex under menstruasjonen.

Anonymkode: 837ef...636

Det virker tragisk og trist. Jeg trenger mye kos og ønsker mer en det blir også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (12 timer siden):

Ok. Greit nok for meg. Vet ikke hvor du ta liberalistisk fra, men poenget er at vi alle er herre over eget liv. Du velger selv hvordan du legger lista og om du velger å heve den eller å ligge på stedet hvil. Du velger å ta til takke med "levbart" men du kunne ha pushet for "bra" om du gadd.

Jeg stemmer frp btw. Fremdeles usikker på hvorfor du dro liberal inn i diskusjonen.

Vet du ikke forskjellen på liberal og liberalistisk? FRP har sterke innslag av det siste, men i en salig blanding med andre - tildels motstridende - ideologier og innfall.

Anonymkode: e160b...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...