AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:44 #21 Del Skrevet fredag kl 18:44 Lotta45 skrev (1 minutt siden): Fordi jeg har ikke så lyst å være en av flere Du fremstår som stalker og ikke helt god hvis du henger deg opp i at han snapper med andre. Men hvis det er slik du er så ta det opp med han. Anonymkode: 6c713...914 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta45 Skrevet fredag kl 18:46 Forfatter #22 Del Skrevet fredag kl 18:46 Best å ikke si noe forstår jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:46 #23 Del Skrevet fredag kl 18:46 Er det ekte kommunikasjon og ekte interaction når du snapper han kun for å få en score? Mulig jeg vrir på det, men du må lande i den ekte verden. Om du absolutt ikke klarer å gå inn i et forhold uten å ha Snapchat på din side, så ta det opp med han og fortell hvordan det gikk. Anonymkode: 35489...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:49 #24 Del Skrevet fredag kl 18:49 Lotta45 skrev (Akkurat nå): Best å ikke si noe forstår jeg Du fremstår forferdelig vinglete og usikker. Hvorfor vil du ha sex (overnatting = sex) med en fyr som du ikke stoler på og som du ikke engang tør å spørre om dere skal være eksklusive? Hvordan kommer du til å føle deg etter denne natten tror du? 😳 Anonymkode: 1505f...c71 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:52 #25 Del Skrevet fredag kl 18:52 Lotta45 skrev (8 minutter siden): Fordi jeg har ikke så lyst å være en av flere Men hvordan vet du at det er andre damer og ikke kompiser han har som nummer 1? Skjønner om det er andre dater, da har jeg droppet å møte han, ikke snakket om det. Anonymkode: d96fa...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta45 Skrevet fredag kl 18:56 Forfatter #26 Del Skrevet fredag kl 18:56 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvordan vet du at det er andre damer og ikke kompiser han har som nummer 1? Skjønner om det er andre dater, da har jeg droppet å møte han, ikke snakket om det. Anonymkode: d96fa...6a4 Jeg vet ikke det. Og vi er ikke unge, vi er midt i livet. Er gjerna derfor jeg lurer på om det er andre, vanskelig denne datinga 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:00 #27 Del Skrevet fredag kl 19:00 Lotta45 skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke det. Og vi er ikke unge, vi er midt i livet. Er gjerna derfor jeg lurer på om det er andre, vanskelig denne datinga 😆 Wow, hadde aldri trodd at du var over 20 😅 Du har jo åpenbart en dårlig magefølelse, og du stoler jo heller ikke på ham. Selv om hans snapvenn nr 1 kan være en kompis, så kan jo fint nr 8, 9 og 10 være FFs... Anonymkode: 1505f...c71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:03 #28 Del Skrevet fredag kl 19:03 Tråden din vil bli kunne stengt grunnet manglende beskrivelse på trådtittelen, men du kan redigere innlegget og fikse det selv om du vil minske stengemuligheten. Anonymkode: 2c8c9...9f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:06 #29 Del Skrevet fredag kl 19:06 Så du synes det er enklere å ta opp at du ikke er nummer 1 på snappen istedenfor å ta på deg voksen trusene og ta praten om eksklusivitet? Anonymkode: f9245...79c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:10 #30 Del Skrevet fredag kl 19:10 Lotta45 skrev (46 minutter siden): Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre… Har en jeg har datet litt. Vi snapper myyyye, men jeg er fortsatt ikke hans nr 1. Nå er det planen at han skal komme til meg i morgen, det er litt avstand mellom oss, så han skal overnatte. Problemet mitt er, jeg gidder ikke være en av flere. Hvordan hadde dere tatt det opp? Eller bør jeg ikke ta det opp? Trenger råd, da det plager meg litt. Hadde ikke tatt det opp, hvis det ikke hadde vært overnatting med i planen… Bor han i Drammen? Anonymkode: 913c7...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:11 #31 Del Skrevet fredag kl 19:11 Lotta45 skrev (47 minutter siden): Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre… Har en jeg har datet litt. Vi snapper myyyye, men jeg er fortsatt ikke hans nr 1. Nå er det planen at han skal komme til meg i morgen, det er litt avstand mellom oss, så han skal overnatte. Problemet mitt er, jeg gidder ikke være en av flere. Hvordan hadde dere tatt det opp? Eller bør jeg ikke ta det opp? Trenger råd, da det plager meg litt. Hadde ikke tatt det opp, hvis det ikke hadde vært overnatting med i planen… Kan jo være en kompis. Anonymkode: 8921a...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:15 #32 Del Skrevet fredag kl 19:15 Bare spør du, så kan han ta avstand til den crazynessen din med en gang. For en sinnsyk ting å i det hele tatt legge merke til 😅 kjæresten min har aldri hverken under vår datingfase eller i alle år vi har vært sammen vært min «nr 1» på snap. Anonymkode: 8c1b7...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:17 #33 Del Skrevet fredag kl 19:17 Du vet det kan være mora hans som er nr 1 beste venn?? Anonymkode: a6587...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 19:23 #34 Del Skrevet fredag kl 19:23 Lotta45 skrev (49 minutter siden): Har veldig lyst til å ta det opp med han, men vil ikke virke needy og drama queen 🫣😅 Om du tar dette opp med han så er du både needy og drama queen…. Det spiller vel ingen rolle hvem som er hans 1.? Samboeren min gjennom mange år er ikke på min liste en gang. Ene sjefen min er faktisk min nr 1. Vi snapper mye gjennom arbeidsdagen. Var egentlig ganske tilfeldig at det ble snap som fungerte best som kommunikasjon mellom oss, men for oss fungerer det utmerket. Vi lo ganske godt begge to når vi ble hverandres 1. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:49 #35 Del Skrevet fredag kl 20:49 Har du sett på tlf hans at du ikke er nr 1? For listene er «private» og blir ikke delt med deg via snap? Anonymkode: d2948...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:56 #36 Del Skrevet fredag kl 20:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du reagerer fordi du ikke er nr 1 på snap? Anonymkode: 8e456...da7 Lotta45 skrev (2 timer siden): Ja, så mye som vi snapper, så synes jeg det er rart at vi ikke er det Du fremstår allerede som noe du ikke ønsket å fremstå som - som en dramaqueen. Hvis tallet 45 i nicket ditt er alderen din fremstår du ikke bare som en dramaqueen. Anonymkode: 8e456...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:57 #37 Del Skrevet fredag kl 20:57 Jeg bruker snap som hovede kommunikasjon med bestevenninna mi, så dermed er menn aldri nummer 1. Betyr ingenting. Anonymkode: e1086...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 21 timer siden #38 Del Skrevet 21 timer siden Selvfølgelig kan du ta opp hva som er hans intensjoner med å date? Hva er han ute etter? Disse indirekte spørsmål vil jo vise hva han tenker. "Exclusive"-praten bør man liksom ikke ta tenker jeg, det burde jo være en selvfølge at han dater bare deg om han er ute etter noe seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #39 Del Skrevet 16 timer siden Rangering på snap? Ærlig talt, er dere 15 år gamle? Anonymkode: 28760...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #40 Del Skrevet 15 timer siden Du må jo være fjorten år i hodet om det viktigste for deg er å være nr en på snap. Min nr en er en kollega, faktisk er alle de jeg snapper mest med kolleger. Hadde jeg fått et sånt spørsmål fra en date hadde jeg tenkt vedkommende var en var usikker kontrollfrik, og sagt takk men neitakk og gått min vei. Anonymkode: e0fb3...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå