Gå til innhold

Denne snappen 🫣

Lotta45

Anbefalte innlegg

Lotta45 skrev (15 timer siden):

Best å ikke si noe forstår jeg

Kan det være at posten din har blitt misforstått, og at den ikke handler om Snapchat, men om at daten din får deg til å føle deg usikker på deg selv i forholdet deres ? Du nevner nemlig Snapchat som hovedaktøren i problemet ditt. 

Hvis du har et følelsesmessig behov for å være eksklusiv med han, så fortell han  hvordan du føler det. Det er ofte vanskelig! Si at du ønsker å vite om han kunne tenkt seg å være eksklusiv, og om du er den eneste jenta han flørter med. Du kan forklare at grunnen til at du spør, er fordi du liker han, og at du syns det er på tide å vite mer om hverandre sine følelser for å unngå misforståelser. Dersom han ikke er klar for å snakke med kun deg, må han også aksepter at du snakker med andre. Men aldri beskyld, da endrer stemningen seg. En sånn samtale kan være vond, men den hjelper utrolig på lang sikt. Enten blir han, og da liker han deg. Eller så er han ikke klar. Da ville han nok ikke vært en god kjæreste uansett. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snap er én av mange kommunikasjonskanaler. Det er også det snap er. En måte å sende meldinger fram og tilbake, jeg bruker det til å sende meldinger til venner og kjente.

Anonymkode: 26362...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotta45 skrev (På 27.12.2024 den 19.42):

Fordi jeg har ikke så lyst å være en av flere

Sannsynligvis er du en av flere… 

Anonymkode: 54c7d...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotta45 skrev (På 27.12.2024 den 19.42):

Fordi jeg har ikke så lyst å være en av flere

Sannsynligvis er du en av flere…

Anonymkode: 54c7d...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig helt normalt å reagere på dette. Jeg nærmer meg 40, og reagerer også hvis jeg mister hjertet med kjæresten.. Men mulig din har en venn som han har snappet mye med over lang tid. Da skal det en del til å utkonkurrere den personen. 

Anonymkode: b18c9...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg nærmer meg 40, og reagerer også hvis jeg mister hjertet med kjæresten.

Hva? Sitter dere å snapper til hverandre i sofaen, eller hva?

All ære til Snap som får dere til å legge så mye prestisje inn i slikt, med det er ikke bra. Dere søker etter dopamin og blir avhengige.

Anonymkode: 26362...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...