AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:22 #1 Del Skrevet fredag kl 18:22 Jeg jobber på en (stor) skole, men vi har ikke egne personaltoaletter. Alle elevdoene er også plassert i gangen ved klasserom og har luke under, så alt av lyd og lukt går rett ut. Hvordan er doene på skolen du jobber? Anonymkode: 42d15...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:25 #2 Del Skrevet fredag kl 18:25 Vi har en egen fløy med kontorer og personaldo. Du må ha adgangskort for å komme inn til fløyen. Funker bra det. Godt å ha en egen avdeling. Nyere skole da. Anonymkode: 28280...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:30 #3 Del Skrevet fredag kl 18:30 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har en egen fløy med kontorer og personaldo. Du må ha adgangskort for å komme inn til fløyen. Funker bra det. Godt å ha en egen avdeling. Nyere skole da. Anonymkode: 28280...6d9 Høres veldig fint ut! Skolen jeg jobber på er også ny. Rektor har egen do, da… Anonymkode: 42d15...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:31 #4 Del Skrevet fredag kl 18:31 Lik det du beskriver. Bygg fra 2019, men alle toaletter har stor glippe ut mot gangen. Våre personaltoaletter er rett ved kopirommene, så det står alltid folk utenfor der og prater eller venter på at kopimaskinen skal bli ferdig. Hvis jeg må på toalettet i en felles pause, går jeg alltid veien til personalgarderoben. Der er det tette toalettdører, sjelden andre mennesker og ingen elever. Tar noen minutter å gå dit, men da får man privatliv i det minste. Anonymkode: 4ee12...bb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:32 #5 Del Skrevet fredag kl 18:32 Her er alle toaletter stengt pga hærverk. Anonymkode: 7225b...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:38 #6 Del Skrevet fredag kl 19:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg må på toalettet i en felles pause, går jeg alltid veien til personalgarderoben. Personalgarderobe 😍 Det ønsker jeg at vi også hadde. Kjempestor skole, så veldig rart at vi ikke har det. Kan ikke sykle til jobb pga det. Anonymkode: 42d15...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:58 #7 Del Skrevet fredag kl 22:58 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg jobber på en (stor) skole, men vi har ikke egne personaltoaletter. Alle elevdoene er også plassert i gangen ved klasserom og har luke under, så alt av lyd og lukt går rett ut. Hvordan er doene på skolen du jobber? Anonymkode: 42d15...35d Dette er bra nok får våre barn? Anonymkode: 7225b...89b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:21 #8 Del Skrevet i går, 10:21 Vi har eget område med kontorer, lærerværelse, garderobe og toaletter. På en annen skole jeg jobbet på, var øverste etasje lærerværelse og ledelsens kontor, samt to lærertoaletter. Anonymkode: 075a4...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:24 #9 Del Skrevet i går, 12:24 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er bra nok får våre barn? Anonymkode: 7225b...89b Jeg jobber på en videregående skole uten personaldoer, kun båsdoer. For meg er det bra nok. Men det er ekstremt lite kult for elevene som brått møter læreren ved vasken, etter de har stått og pratet sammen og trodd ingen voksne hører dem. Så jeg synes det er en uting med fellesdoer. På samme måte som jeg synes lærere bør ha pauserom/personalrom (rundt 2010 ble det poppis blant arkitekter å lage felles spiserom for ansatte og elever). Elevene trenger soner hvor de er fri fra oss voksne. (På samme måte som vi lærere trenger steder for den uformelle praten med kollegaer). Anonymkode: c8c17...e62 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:38 #10 Del Skrevet i går, 12:38 Det er vel egentlig krav om egne toaletter for personale. https://www.arbeidstilsynet.no/regelverk/byggesak/veiledning-til-dokumentasjonskrav-ved-soknad-om-arbeidstilsynets-samtykke/krav-til-toaletter-pa-arbeidsplassen/ Anonymkode: fd912...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:20 #11 Del Skrevet i går, 15:20 På den vgs jeg jobber på er det personal toalettet i alle etg. Toalett for elever har ikke noen åpning. Så de får være privat der 😀 Skolen er 14 år gammel Anonymkode: f51cc...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:32 #12 Del Skrevet i går, 15:32 Jobber på en eldre barneskole, har egne personaltoaletter tilknyttet egen fløy med kontorer, personalrom og garderobe. Har jobbet på to nyere skoler tidligere, da var det egne store garderober, og mange personaltoaletter tilgjengelig. Anonymkode: e394e...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 19.32): Her er alle toaletter stengt pga hærverk. Anonymkode: 7225b...89b Det er faktisk ikke lov. Anonymkode: e5bd9...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 19.30): Høres veldig fint ut! Skolen jeg jobber på er også ny. Rektor har egen do, da… Anonymkode: 42d15...35d Så rektor har et eget privat toalett mens resten av dere må dele?! Anonymkode: 3c2cb...17d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Hehe husker da jeg gikk på barneskolen hvor toalettene var i skolegården, dette var på slutten av 90 tallet og begynnelsen på 00 tallet så er ikke sååå lenge siden. Jeg unngikk å gå dit så mye som mulig , det var rett og slett ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så rektor har et eget privat toalett mens resten av dere må dele?! Anonymkode: 3c2cb...17d Ja. Vi vanlige lærere deler toaletter med elevene, mens rektor har eget toalett bak låst dør. Anonymkode: 42d15...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 23.58): Dette er bra nok får våre barn? Anonymkode: 7225b...89b Hva kan jeg si 🤷🏻♀️ Men jeg trodde ansatte hadde krav på egne og skjermede toaletter. Anonymkode: 42d15...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva kan jeg si 🤷🏻♀️ Men jeg trodde ansatte hadde krav på egne og skjermede toaletter. Anonymkode: 42d15...35d Hvorfor trodde du det? Anonymkode: 1255b...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Absolutt alle skolene jeg har jobbet på, har hatt personaltoalett. Anonymkode: 072d7...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor trodde du det? Anonymkode: 1255b...2cd Les gjerne lenken lenger oppe her fra Arbeidstilsynet. Anonymkode: 42d15...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå