AnonymBruker Skrevet i går, 15:40 #21 Del Skrevet i går, 15:40 Øyvind Anonymkode: 596da...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #22 Del Skrevet 22 timer siden Øjhvhvindh Anonymkode: 53d41...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #23 Del Skrevet 22 timer siden Øyvind. Men kjenner også en Eivind og det gjør det jo litt lettere for han i utlandet Anonymkode: c3361...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #24 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 22.09): Er litt forskjell på 🏝️🍷 og 🏝️🌪️... Anonymkode: 2404f...56e 😂😂😂 Anonymkode: a09db...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #25 Del Skrevet 22 timer siden Eivind. Æøå i navn er plagsomt i den anglifiserte verden vi lever i. Anonymkode: ecc2f...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22 timer siden #26 Del Skrevet 22 timer siden Øyvind. Eivind/Eyvind er også fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22 timer siden #27 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 19.16): Hvordan foretrekker dere å skrive navnet? Hva er finest? Jeg synes siste varianten minner om et barn som nettopp har lært å skrive, folk vil vel uansett legge til en D til slutt, da de tenker at det er mest riktig? Anonymkode: 71f0f...01a Hva er poenget med å skrive det på noen annen måte enn "Øyvind"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Eivind. Æøå i navn er plagsomt i den anglifiserte verden vi lever i. Anonymkode: ecc2f...bca Jeg er en av dem som synes det er flott med et norsk særpreg. Det er unikt. Hvorfor skal vi la oss anglifisere mer enn nødvendig? Ø får bli en oi da eller Oy Anonymkode: 71f0f...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #29 Del Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en av dem som synes det er flott med et norsk særpreg. Det er unikt. Hvorfor skal vi la oss anglifisere mer enn nødvendig? Ø får bli en oi da eller Oy Anonymkode: 71f0f...01a Eivind er muligens samme navn som Øyvind, og muligens (nærmere) det originale navnet. Etter det jeg leser er det usikkert om førsteleddet betyr lykke, evig eller øy, og om sisteleddet betyr vinner eller vind. Jeg er ikke sikker! Øyvind og Eivind er begge fine navn (eller fine varianter av samme navn) Anonymkode: 498d8...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå