Gå til innhold

Mest minneverdig samleie i 2024?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når vi var på ferie (feriehus Danmark) og jeg satt i badstu og søster til kone kom inn. Stort hus med basseng og vi var tre familier.Jeg hadde vært i basseng og svømt noen runder og satt i badstu sent på kveld, tidlig natt når min kones søster kommer inn.  Hun er 14 år yngre enn min kone og var der med sin mann og to små barn.

Jeg satt naken på et håndkle og ble litt overrasket over at hun kom inn, hvor hun raskt kommenterte at jeg trengte ikke å dekke til slangen for hennes del. Overraskende så lot hun håndkle falle og stilte seg opp foran meg, bøyer seg frem og ordner håndkle. Jeg så rett hjem og kjente at her skal det jobbes for å ikke reagere. Hun snur seg, setter seg ned og ser at blodet har begynt å gjøre sin jobb og kuken vokser. Helt uten forvarsel tar hun tak i kuken og begynner å suge, etter kort tid stopper hun opp og sier du kan stoppe det nå eller vi holder kjeft om dette. Totalt tent sier jeg til henne at dette blir mellom oss. Hun fortsetter litt til før jeg ber hun legge seg på rygg, sprer bena hennes og slikker henne samtidig som jeg masserer henne lett. Hun kommer kraftig, når hun kommer tar jeg og kjører kuken i henne og presser meg til bunns. Tar tak i hennes hofter og knuller henne skikkelig, kjenner at jeg nærmer meg og sier skal jeg trekke meg ut eller komme inni. Hun ber meg fylle henne og jeg er ikke vanskelig å be. Pumper på med den siste dråpe og blir liggende oppå henne mens jeg koser med hennes bryst. Trekker meg ut og hun sier raskt, jeg bør nok dusje så «han» ikke merker at jeg er full av din sæd.

Neste morgen ville konemor våkne med kuk, noe hun fikk og jeg enda mer fornøyd. Dette gjentok vi 3 ganger til på ferien før vi begge innså at risikoen var for stor til å kunne fortsette.

Anonymkode: fb430...a9b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har hatt et intimt forhold søstra til samboer i et halvt år. Vi har alltid hatt et godt forhold, men når hun ble singel for et par år siden så eskalerte flørten som endte med at vi ble elskere. Første gang vi elsket kommer jeg aldri til å glemme 

Anonymkode: 44f1c...6db

En drittsekk av mann, og en bitch som søster. Classy. 

Anonymkode: 0e89e...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja si det. Var vel når jeg hadde 2 damer når den ene rimmet meg og den andre saug meg, det er minne for livet. Har blitt mye rimmet og sugd av kona, men som nevnt aldri blitt slikket bak og bli sugd samtidig av 2😇😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bare hatt sex 2 ganger i år med en jeg møtte på ferie hos en vennine😛😅 Han var en deilig og fin fyr. Synd han ikke bor i nærheten😌 Jeg elsker sex, men ligger ikke med en mann uten den rette kjemien er der.

Anonymkode: 444f7...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Deiligste knullet i 2024 var å knulle dama i sexy undertøy hun allerede hadde pult noen andre i før meg

Anonymkode: aa9ea...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk av en 38 årig mann med afrikansk opphav, mens mannen var på trening. Heldigvis var sistnevnte på en lang økt for jeg og gjesten hadde en svært lang økt. To timer med vill, våt og heftig sex, tror han brukte fem kondomer og jeg mistet tellingen på mine puls topper. Helt rått. Det blir mange besøk av han i 2025 for å si det sånn. 

Jeg er passert 50

Endret av Tennplugg
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...