AnonymBruker Skrevet 7. januar #21 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Med innlegget ditt sier du: Kvinner er objekter og det er ok å dømme dem og tillegge dem negative personlighetstrekk ut i fra hvordan de ser ut. Jeg er uenig. Lag din egen tråd om du vil diskutere dette. Hvorfor en sånn lang rant om fillers når jeg ikke spør om det i hi, faktisk er jeg tydelig på at fillers ikke er aktuelt. Høres ut som en kjepphest, og en irrelevant sådan. Anonymkode: c67c3...4cb Ser at andre anbefaler det, og da ville jeg poste skadevirkningene. Mange er ikke klar over dette. Selv om du startet tråden vil flere svare hverandre, og starte diskusjoner uavhengige av trådens start. Anonymkode: cf3d7...0ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #22 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Med innlegget ditt sier du: Kvinner er objekter og det er ok å dømme dem og tillegge dem negative personlighetstrekk ut i fra hvordan de ser ut. Jeg er uenig. Lag din egen tråd om du vil diskutere dette Anonymkode: c67c3...4cb Jeg svarte på et annet innlegg i tråden. Hun påsto at det å eldes med verdighet var å sprøyte div i ansiktet, ta ansiktsløft osv. Det er ingen som ser bedre ut etter slike inngrep. Som er et av argumentene mine. Man eldes ikke med verdighet når man mister mimikk og ser helt rar ut. Det er null verdighet i det. Anonymkode: fc7ec...47c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #23 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg svarte på et annet innlegg i tråden. Hun påsto at det å eldes med verdighet var å sprøyte div i ansiktet, ta ansiktsløft osv. Det er ingen som ser bedre ut etter slike inngrep. Som er et av argumentene mine. Man eldes ikke med verdighet når man mister mimikk og ser helt rar ut. Det er null verdighet i det. Anonymkode: fc7ec...47c Jeg "påstår" ingenting, jeg sier at jeg synes det er mer verdig å gjøre noen småting for å bremse forfallet. Men jeg er enig i at hvis man overdriver så får det fort motsatt effekt. Men å eldes "helt naturlig" har ikke jeg noe lyst til, jeg synes ikke det er pent, og jeg synes ikke det er å eldes med verdighet. Dessuten må utsiden matche innsiden for at jeg skal føle meg vel, jeg har ikke lyst på masse rynker så hvorfor ikke bare ta litt botox når muligheten tross alt finnes. Anonymkode: a41fb...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 8. januar #24 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg "påstår" ingenting, jeg sier at jeg synes det er mer verdig å gjøre noen småting for å bremse forfallet. Men jeg er enig i at hvis man overdriver så får det fort motsatt effekt. Men å eldes "helt naturlig" har ikke jeg noe lyst til, jeg synes ikke det er pent, og jeg synes ikke det er å eldes med verdighet. Dessuten må utsiden matche innsiden for at jeg skal føle meg vel, jeg har ikke lyst på masse rynker så hvorfor ikke bare ta litt botox når muligheten tross alt finnes. Anonymkode: a41fb...f5c Hvis jeg absolutt måtte gjøre noe, så ville jeg 100% gått for ansiktsløft framfor fillers og botox. Det er bare dritskummelt helsemessig! Og ser i tillegg stygt ut. Har en venninne som nettopp har løftet og jeg la ikke merke til det første gang jeg så henne etter inngrepet, så de er nok flinkere enn på 80/90-tallet😅 Og så slipper man å miste hele sjarmen fordi smilet ikke når øynene, som ved botox. Men personlig er jeg enig med hun som sier at det er det motsatte av å eldes med verdighet. Jeg er så lei av de glatte pannene og de livløse øynene som demper hele gnisten til folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:02 #25 Del Skrevet torsdag kl 21:02 AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 15.10): Jeg vil gjerne høre fra deg som har tatt en eller annen form for inngrep som gjorde at halsen ble strammere og deg som har tatt ansiktsløft. Hvor gjorde du det, pris, ble du fornøyd? K50 Anonymkode: c67c3...4cb Tok kombinert hals- og ansiktsløft i fjor. Kjempefornøyd. Ser fortsatt ut som kvinne 52 år, men halsen er blitt stram, kjevelinjen tydeligere enn noen gang, og ansiktet er løftet tilbake der det opprinnelig var😊 Rynker og linjer forsvinner ikke, men det slappe uttrykket som kommer når huden eldes, blir strammet opp. Hadde gjort det igjen! Man får ett mer naturlig resultat enn ved å bruke store mengder fillers og botox . Men det koster selvfølgelig ganske mye. Jeg brukte Cosmo Clinic i Oslo. Prisene finner du på nettsidene deres. Anonymkode: 1703e...cf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:45 #26 Del Skrevet torsdag kl 22:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok kombinert hals- og ansiktsløft i fjor. Kjempefornøyd. Ser fortsatt ut som kvinne 52 år, men halsen er blitt stram, kjevelinjen tydeligere enn noen gang, og ansiktet er løftet tilbake der det opprinnelig var😊 Rynker og linjer forsvinner ikke, men det slappe uttrykket som kommer når huden eldes, blir strammet opp. Hadde gjort det igjen! Man får ett mer naturlig resultat enn ved å bruke store mengder fillers og botox . Men det koster selvfølgelig ganske mye. Jeg brukte Cosmo Clinic i Oslo. Prisene finner du på nettsidene deres. Anonymkode: 1703e...cf2 Rynker utgjør en forsvinnende liten del av det å se eldre ut, spør du meg. Alt som synker nedover er jo det som får oss til å se eldre ut. Selv sverger jeg til HRT, enn så lenge… Anonymkode: 1af1e...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet fredag kl 09:57 #27 Del Skrevet fredag kl 09:57 AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 17.25): Har prøvd det, synes faktisk ikke det ga effekt i det hele tatt. Anonymkode: c67c3...4cb Brukte du serum med apparatet? Jeg bruker COSRX The Hyaluronic Acid 3 serum med mitt og jeg ser tydelig forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:59 #28 Del Skrevet fredag kl 09:59 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tok kombinert hals- og ansiktsløft i fjor. Kjempefornøyd. Ser fortsatt ut som kvinne 52 år, men halsen er blitt stram, kjevelinjen tydeligere enn noen gang, og ansiktet er løftet tilbake der det opprinnelig var😊 Rynker og linjer forsvinner ikke, men det slappe uttrykket som kommer når huden eldes, blir strammet opp. Hadde gjort det igjen! Man får ett mer naturlig resultat enn ved å bruke store mengder fillers og botox . Men det koster selvfølgelig ganske mye. Jeg brukte Cosmo Clinic i Oslo. Prisene finner du på nettsidene deres. Anonymkode: 1703e...cf2 Det er det eneste som fungerer. Og resultatet blir best hos de som ikke har ødelagt vev og mimikk med fillers og botox. Anonymkode: cf3d7...0ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:09 #29 Del Skrevet fredag kl 10:09 Tok ansiktsløft og fjernet dobbelt haken for et par år siden. Fantastisk naturlig resultat. Betalte vel rundt 110K. Måtte korrigere en bitte litt i en tilleggsoperasjon men det gikk veldig fint. Anonymkode: 9b979...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:25 #30 Del Skrevet fredag kl 10:25 Mini-facelift der halsen tas med under ett, altså uten å stramme/reparere/sy samen platysma-muskelen koster ca 150 000. Pannen kan se sliten ut, hvis den ikke tas med, blir litt som å male vegger og ikke tak kanskje? Så baller det gjerne på seg, og du er straks oppe i 300 000. Jeg synes litt rynker er fint jeg da. og man slipper arrvev og mulige vonde eller følelsesløse områder eller andre komplikasjoner som er vanlige. Billigere også 😅 Kjøper meg heller et lekkert skjerf og store solbriller, bruker pengene på reiser og opplevelser. Anonymkode: cf3d7...0ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:52 #31 Del Skrevet mandag kl 22:52 AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 7.10): Jeg har vært på konsultasjon for trådløft, og ble frarådet det fordi virkningen er minimal og går ut etter veldig kort tid (ett år maks fikk jeg beskjed om). Anonymkode: a41fb...f5c Pluss at det er lett å få infeksjon og andre uheldige skadee. Ligger en del om det på Yt. Anonymkode: a96ca...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:14 #32 Del Skrevet i går, 08:14 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Pluss at det er lett å få infeksjon og andre uheldige skadee. Ligger en del om det på Yt. Anonymkode: a96ca...010 Min klinikk tilbyr ikke trådløft lengre engang, det er nok en grunn til det. Anonymkode: a41fb...f5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #33 Del Skrevet i går, 12:07 AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 11.25): Mini-facelift der halsen tas med under ett, altså uten å stramme/reparere/sy samen platysma-muskelen koster ca 150 000. Pannen kan se sliten ut, hvis den ikke tas med, blir litt som å male vegger og ikke tak kanskje? Så baller det gjerne på seg, og du er straks oppe i 300 000. Jeg synes litt rynker er fint jeg da. og man slipper arrvev og mulige vonde eller følelsesløse områder eller andre komplikasjoner som er vanlige. Billigere også 😅 Kjøper meg heller et lekkert skjerf og store solbriller, bruker pengene på reiser og opplevelser. Anonymkode: cf3d7...0ab Jepp, livsglede kan ikke opereres fram! Anonymkode: 4b60f...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #34 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 11.25): Mini-facelift der halsen tas med under ett, altså uten å stramme/reparere/sy samen platysma-muskelen koster ca 150 000. Pannen kan se sliten ut, hvis den ikke tas med, blir litt som å male vegger og ikke tak kanskje? Så baller det gjerne på seg, og du er straks oppe i 300 000. Jeg synes litt rynker er fint jeg da. og man slipper arrvev og mulige vonde eller følelsesløse områder eller andre komplikasjoner som er vanlige. Billigere også 😅 Kjøper meg heller et lekkert skjerf og store solbriller, bruker pengene på reiser og opplevelser. Anonymkode: cf3d7...0ab Nå drar du voldsomt på her! Jeg betalte 180.000 for kombinert hals- og ansiktsløft, og det er ved en av de dyrere klinikkene😉 At du trives med eget utseende er jo flott! Samtidig er nok de fleste av oss andre voksne mennesker minst like fornuftige, og klarer å vurdere hvilke behov vi har. Husk også at vi aldres forskjellig utfra gener, hudtype osv. osv. Anonymkode: 1703e...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå