AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden hei jeg skulle reise lengre reise til min oldemor i bil, men har fått hemoroider og klarer ikke å sitte. vi skulle reise dit med familie og reisen tar 6 timer. hvordan kan jeg si til min oldemor at jeg må avbryte reisen vi har planlagt i november? jeg er så dårlig på dette. Kan noen hjelpe meg? :( Anonymkode: 03072...34e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden ts her. føler det er stygt å lyge, men føler også det blir gjerne for mye info med å si at jeg har hemoroider.. Anonymkode: 03072...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Du må jo si det som det er - ikke nødvendigvis alle detaljer men at du da overhodet ikke kan sitte i bil så mange timer - og kanskje heller ikke være på besøk hos andre . Dere kan jo utsette reisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Hva med å skaffe en skumgummiring til å sitte på? Alternativt tror jeg bare jeg ville sagt at jeg var syk - hun trenger ikke detaljer. Anonymkode: a4ebe...108 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ytdhd Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Du blir ikke frisk på 11 måneder? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klott Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Ytdhd skrev (1 minutt siden): Du blir ikke frisk på 11 måneder? Reisen ble planlagt i november... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Klott skrev (6 minutter siden): Reisen ble planlagt i november... Det er riktig, vi planla i november i år. Takk for svarene Anonymkode: 03072...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hei jeg skulle reise lengre reise til min oldemor i bil, men har fått hemoroider og klarer ikke å sitte. vi skulle reise dit med familie og reisen tar 6 timer. hvordan kan jeg si til min oldemor at jeg må avbryte reisen vi har planlagt i november? jeg er så dårlig på dette. Kan noen hjelpe meg? Anonymkode: 03072...34e Om et menneske i verden skulle ha sympati og forståelse for dette, så må det da være en oldemor. Si det som det er. Anonymkode: b9492...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hei jeg skulle reise lengre reise til min oldemor i bil, men har fått hemoroider og klarer ikke å sitte. vi skulle reise dit med familie og reisen tar 6 timer. hvordan kan jeg si til min oldemor at jeg må avbryte reisen vi har planlagt i november? jeg er så dårlig på dette. Kan noen hjelpe meg? Anonymkode: 03072...34e Badering evt sånn rund nakkepute til å sitte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden Fru Uperfekt skrev (31 minutter siden): Badering evt sånn rund nakkepute til å sitte på Jeg tørr ikke å ta sjansen, smertene er så ille at jeg blir helt uvel i kroppen, kaldsvette og kvalme. Hadde det vært kortere tur hadde jeg helt klart prøvd Anonymkode: 03072...34e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden Jeg hadde prøvd. Blir smertene for ille, sjekket inne på hotell og kjørt videre dagen etter, enten hjem eller til oldemor Anonymkode: 913ef...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tørr ikke å ta sjansen, smertene er så ille at jeg blir helt uvel i kroppen, kaldsvette og kvalme. Hadde det vært kortere tur hadde jeg helt klart prøvd Anonymkode: 03072...34e Hva med å legge inn mange pauser osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Hadde bare vært helt ærlig om grunnen. Hun har garantert forståelse for at det frister lite med lang biltur og hemoroider. Er jo helt naturlig ting som kan oppstå hos både folk og dyr. Anonymkode: f3557...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberknøttet Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Hvis man er voksen og fortsatt har en oldemor i livet sitt, ja da bør man virkelig prioritere å besøke henne... Noen hemoroider hadde ikke fått satt stopper for en sånn tur for min del. Det finnes både salver, smertestillende og hjelpemidler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå