Gå til innhold

hvilke av disse 2 stekepannene ville dere valgt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en keramisk som ligner veldig på nr 2.  Det har lett for å henge fast i bunnen hvis jeg er litt gjerrig på smør/olje.  Jeg tror at det er en sterk og holdbar panne som tåler all slags behandling og redskap.   Jeg bruker heller en liten teflonpanne til egg.

Denne har jeg Stekepanne 28 cm - Hybrid slipp-lett ONYX COOKWARE stekepanne – ONYXCOOKWARE NO  annonsen lyver om at det ikke skal henge fast.

Endret av Perine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tefal er kreftfremkallende og kan føre til misdannelser hvis du blir gravid. Anbefaler å se dokumentaren om taflon og dupont, mener den heter dark waters. Her har jeg kastet tefal og kjøpt inn stål og jern, eller kjeramisk. En må bare varme pannen godt med smør eller olje før en har i kjøtt og sånt, så setter det seg ikke fast. Ser det er snakk om å forby teflon og gore tex fordi det er så skadelige stoffer i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Woll kommer nå i flere utgaver. De blytunge har jeg brukt lengst. Den minste av dem ble byttet ut for omtrent ett år siden. Jeg var da ikke klar over at det var en lettere variant jeg hadde bestilt før den kom. Men den er like grei, på både platen og i steikeovnen. Har enda ikke prøvd å bake brød i den, men vil tro det er det samme som med de tunge. 
Var en annen tråd om steikepanne for litt siden her inne. Da var det en som påsto at Woll inneholdt ett eller annet husker ikke bokstavbelegg. Dette sjekket jeg opp og det stoffet er nå fjernet fra de nyeste Woll pannene. 

G

Anonymkode: fdcc4...5e9

Jeg er en enkel sjel og trenger kun en stekepanne til å steke i og kanskje blande kjøtt og saus mot slutten. Har andre (og lettere) ting til ovnsbruk de gangene jeg trenger det.

En blytung panne blir for min del rett og slett bare noe upraktisk herk, derfor byttet jeg ut Wollen men ser jo andre er glad i den så hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...