AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #21 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva sier bhg om å levere så sent, kjernetiden pleier å være fra klokke 9? Barnet som har så mye fravær risikerer å falle utenfor både lek og pedagogikk/samhandling med både barn og voksne. Men du velger slik d selv, vil, jeg ser dette som mer til skade for barnet enn til hjelp og mangel på rutiner for et lite menneske. Anonymkode: 6c69b...961 Det var ikke mye borte og nei det er ikke skadelig for barnet å være med mamma Anonymkode: 5ffcf...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #22 Del Skrevet 28. desember 2024 Synes det høres supert ut, min hadde fri 1-2 dager i uken og korte dager ellers, takknemlig for at vi fikk til det Anonymkode: 5ffcf...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #23 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er jo helt normalt for et barn å være i barnehagen fra 7.30 til 16.30 fra de er ett år. Om det er bra, det er vel en diskusjon som aldri vil ta slutt. Skal foreldre jobbe og bidra max i samfunnet, så blir det jo slik. I andre land er de i barnehagen fra de er enda mindre og har vel så lange dager. Gjør det som føles rett for dere! Slutt å tenke hva mammapolitiet mener. De er utelukkende ute etter å gi mødre dårlig samvittighet, antageligvis fordi de aldri selv har oppnådd det de drømte om, er bitre og tenker at det de gjorde i det minste er « riktig». Anonymkode: d9f76...0c5 Helt normalt å være så lenge??eh nei Anonymkode: 5ffcf...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 28. desember 2024 #24 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt normalt å være så lenge??eh nei Anonymkode: 5ffcf...c07 ehh jo.. de fleste jobber faktisk og må levere før jobb og hente etter.. så jo gjennomsnittlig tod i bhg er på 8.5 timer leste jeg en plass i høst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #25 Del Skrevet 28. desember 2024 monican94 skrev (5 timer siden): ehh jo.. de fleste jobber faktisk og må levere før jobb og hente etter.. så jo gjennomsnittlig tod i bhg er på 8.5 timer leste jeg en plass i høst. Det er ikke normalt for så små å være 9 t i bhg, heldigvis Anonymkode: 5ffcf...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #26 Del Skrevet 28. desember 2024 Hørtes helt på trynet ut. Hva med å få seg ben i nesa og gjøre det DU vil, ikke hva ekstremister her vil at du skal? Stakkar barnet som aldri får være med mor og far sammen, til og med ikke i ferier. Barnet blir alltid bare lempet over til den som ikke skal jobbe. Hos oss går alle barna ut på tur kl.9. Leverer man etter det må man levere barnet der de er. Mye mer behagelig for barnet å bli levert rolig på avdelingen til en ca fast tid hver morgen. Mine 4 barn har vært i bhg fra kl.8 -16 fra de var 11 måneder. De er aktive, sosiale, glade og friske barn i dag. Samtidig har vi foreldre fått tatt vare på oss selv og familien på en god måte. Anonymkode: 09456...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #27 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hørtes helt på trynet ut. Hva med å få seg ben i nesa og gjøre det DU vil, ikke hva ekstremister her vil at du skal? Stakkar barnet som aldri får være med mor og far sammen, til og med ikke i ferier. Barnet blir alltid bare lempet over til den som ikke skal jobbe. Hos oss går alle barna ut på tur kl.9. Leverer man etter det må man levere barnet der de er. Mye mer behagelig for barnet å bli levert rolig på avdelingen til en ca fast tid hver morgen. Mine 4 barn har vært i bhg fra kl.8 -16 fra de var 11 måneder. De er aktive, sosiale, glade og friske barn i dag. Samtidig har vi foreldre fått tatt vare på oss selv og familien på en god måte. Anonymkode: 09456...56e Hvor står det at de aldri er sammen i ferier ? Anonymkode: 5ffcf...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå