Hellmin Skrevet 27. desember 2024 #1 Del Skrevet 27. desember 2024 Hei dere. Jeg trenger så veldig hjelp til å finne noe realistisk som jeg kan tjene ekstra penger på ganske raskt. Er det noen der ute som har godt og velment tips til meg, som kan spe på med ca. 5000,- ekstra i mnd. jeg kan ikke jobbe mer enn jeg allerede gjør, så gjerne noe jeg kan gjøre på ettermiddag, helg og kveld, og om mulig hjemmefra 😇 På forhånd takk for alle innspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #2 Del Skrevet 27. desember 2024 https://www.dagsavisen.no/annonsorinnhold/2024/04/09/tjen-penger-med-betalte-undersokelser-de-3-beste-i-norge/ Anonymkode: 2c16c...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #3 Del Skrevet 27. desember 2024 Hvorfor kan du ikke jobbe mer enn du gjør? Anonymkode: f0f09...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #4 Del Skrevet 27. desember 2024 Det er alltids noen i nabolaget som jobber mye men som har ensomme hunder der hjemme som trenger en luftetur på ettermiddagen, kvelden eller kanskje i helgen? En gåtur med et par-tre hunder? Stykkpris pr luftetur (en times tur?) kanskje 200 kr pr hund. Heng opp lapp på nærbutikken og annonser på Finn at du lufter hunder i ditt nabolag. Hvis du har park eller skog i nærheten da, og ikke er allergisk selvsagt. Og du må like hunder... Anonymkode: 0d2a3...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Bli verge? Anonymkode: de2d4...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Støttekontakt, hundepasser? Anonymkode: 2a24a...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå