AnonymBruker Skrevet i går, 07:03 #1 Del Skrevet i går, 07:03 Jeg fekk vite jag hadde bryst kreft i mai måned. Har blitt operert og vidare med stråle behandling og skal stå på medisiner i 10 år. har hele tiden tenkt bør jeg melde in til vår forsikring (IF). Men ser at tiden går og de har vart beintøft og en idag er jeg så psykisk utsliten,vart sykemeld og har vidare fått innvilget AAP ,er blitt satt i overgangsalder i en alder av 39 år. Mye skjer med kroppen i tillegg så skal jeg ikke var østrogen så alt har krasje på en gang. Så ja jeg er litt låst her.så noen har erfaring ? Bør jeg melde det in til forsikring? Takk🫶 Anonymkode: eda57...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:06 #2 Del Skrevet i går, 07:06 Men hva slags forsikring har du da? Er det helseforsikring som erstatter tapt arbeidsinntekt ved sykdom, som når man havner på AAP? Eller gir den utbetaling også for perioden du hadde full lønn som sykemeldt? Anonymkode: 23a3e...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:18 #3 Del Skrevet i går, 10:18 Har ganske nylig gjort det selv. Det tar knappe to minutter på if sine sider, og så henter de inn informasjon fra sykehuset. Min forsikring ga en engangsutbetaling på over 600 000 kr. Det ligger også noe støtte i forsikringen hvis jeg må over på AAP, men den er ikke aktuell enda så har ikke kommet så langt. Anonymkode: 1146a...678 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:29 #4 Del Skrevet i går, 10:29 Har du en forsikring som gir dekning i din situasjon, bør du selvsagt kreve denne. Har du ikke det, angår ikke kreften din forsikringsselskapet. God bedring! Anonymkode: 27953...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:49 #5 Del Skrevet i går, 10:49 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har ganske nylig gjort det selv. Det tar knappe to minutter på if sine sider, og så henter de inn informasjon fra sykehuset. Min forsikring ga en engangsutbetaling på over 600 000 kr. Det ligger også noe støtte i forsikringen hvis jeg må over på AAP, men den er ikke aktuell enda så har ikke kommet så langt. Anonymkode: 1146a...678 Så bra. I mitt tilfelle så må jeg over på AAP. Anonymkode: eda57...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:01 #6 Del Skrevet i går, 15:01 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så bra. I mitt tilfelle så må jeg over på AAP. Anonymkode: eda57...8de Du bør sjekke forsikringene dine. Det kan være du har rett på en del penger som kan komme godt med! Anonymkode: 1146a...678 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:06 #7 Del Skrevet i går, 15:06 Du må sjekke hva slags forsikring du har. Har du kritisk sykdomsforsikring og/eller uføre dekning må du melde det inn Anonymkode: af3b8...f5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ganske nylig gjort det selv. Det tar knappe to minutter på if sine sider, og så henter de inn informasjon fra sykehuset. Min forsikring ga en engangsutbetaling på over 600 000 kr. Det ligger også noe støtte i forsikringen hvis jeg må over på AAP, men den er ikke aktuell enda så har ikke kommet så langt. Anonymkode: 1146a...678 Stor styrke klem til deg🫶 kan jeg spør hvilken grad du hadde? Anonymkode: eda57...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå