Enni Skrevet i går, 15:03 #21 Del Skrevet i går, 15:03 Du vil få det bedre uten Jekyll&Hyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:09 #22 Del Skrevet i går, 15:09 Nei, det er ikke normalt Anonymkode: c8c4f...c4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet i går, 15:11 #23 Del Skrevet i går, 15:11 Det er ganske utpsykende at han skryter av deg utenfor hjemmet, men tråkker på deg hjemme. Det er ikke normalt. Har du spart opp penger og hvor fort kan du komme deg ut? Er det noen du kan bo hos til en eventuell leieavtale går ut? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enda1anonymbruker Skrevet i går, 15:26 #24 Del Skrevet i går, 15:26 Virker som manipulering fra en typisk narssisist/ psykopat. Det at du stusser over at han er snill ute og blant folk, men stygg hjemme. Det at du begynner å bli usikker på deg selv, viser at det funker. Kom deg vekk så fort du kan med helsen enda i behold. Les deg opp om hva slike personer gjør/ opererer. Ikke la deg lure av lovnader/ løgner om han skal bli bedre. Kutt kontakt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:30 #25 Del Skrevet i går, 15:30 Han driver og bygger opp et godt omdømme ute blant venner , slik at du skal fremstå som gæærn og utakknemmelig når du går fra ham. Anonymkode: 38d97...7de 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:30 #26 Del Skrevet i går, 15:30 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Som hva da tenker du? Så det skal forsvare at jeg er stygg, drittkjering, taper, har ingen verdi. Osv. ts Anonymkode: 3d2db...fe6 Psykopat kalles det. Kom deg vekk. Anonymkode: 33309...1ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:33 #27 Del Skrevet i går, 15:33 AnonymBruker skrev (8 timer siden): I det øyeblikket man lurer på om man er normal og trenger bekreftelse - da vet man at det er unormalt det han driver med. Du vet det, på et ubevisst plan, derfor spør du. For meg høres dette ut som psykisk vold - han nedverdiger deg på hjemmebane og sier stygge ting til deg... det skal du ALDRI godta! Og når han skryter av deg etterpå... jeg kjenner jeg blir veldig skeptisk og bekymret. Sjelden jeg er av de som sier dump her på kg, men nå er det bare en ting å gjøre (for dette blir ikke bedre) - dump og kom deg vekk fra denne rare mannen. Han har ikke gode hensikter. Anonymkode: 02755...c43 Hvor kjenner du han fra, siden du bare vet dette?!? Anonymkode: aab19...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enda1anonymbruker Skrevet 23 timer siden #28 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor kjenner du han fra, siden du bare vet dette?!? Anonymkode: aab19...583 Nå svarer eg for den brukeren, men har man for det første vært uheldig og hatt med slike folk. Lærer man å kjenne. Eksempelet ts kommer med her virker som tatt ut ifra læreboka for slike folk. Så eg kjenner nå ikke til mannen til ts, men dømmer helt og holdent ut ifra erfaring. Man skal nå uansett ikke gå rundt å mistrives i eit forhold. Så her er det bare å komme seg vekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enda1anonymbruker Skrevet 23 timer siden #29 Del Skrevet 23 timer siden Gaslighting er det vell det kalles. Eg ber trådstarter lese seg opp og vurdere om hun kjenner seg igjen i dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #30 Del Skrevet 22 timer siden Kullsyrevann skrev (1 time siden): Det er ganske utpsykende at han skryter av deg utenfor hjemmet, men tråkker på deg hjemme. Det er ikke normalt. Har du spart opp penger og hvor fort kan du komme deg ut? Er det noen du kan bo hos til en eventuell leieavtale går ut? Vi eier hus sammen og har en baby på noen få mnder. Ts Anonymkode: 3d2db...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #31 Del Skrevet 22 timer siden I hvilke sammenhenger kaller han deg stygge ting? Anonymkode: c1ffb...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 21 timer siden #32 Del Skrevet 21 timer siden Dette virker som en psykopat, de er grufulle og får alltid partneren og familien til å tro det er dem selv det er noe galt med. Synd dere har fått barn, men dette må du komme deg ut av. Les deg opp, da blir det lettere å se alt han gjør mot deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå