AnonymBruker Skrevet i går, 06:57 #1 Del Skrevet i går, 06:57 Ja som overskriften sier så»skryter» han av meg etter vi har hadd besøk, jeg synes det er kjemperart, altså som om jeg er helt amøbe og han liksom blir sjokkert over at jeg kan te meg ordentlig. Jeg synes det er ydmykende at han sier slik og det gjør meg usikker på meg selv. Jeg synes også det er så rart at han kan her hjemme kalle meg kjempe stygge ting men ute er så omtenksom og snill. Han var så stygg med meg i går at jeg nå føler jeg et hat mot han, han kan umulig være glad i meg. Å hvis han blir sjokkert over at jeg er flink sosialt kan han ikke ha høye tanker om meg i hvert fall. Hva er denne oppførselen? Er dette normalt? Anonymkode: 3d2db...fe6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet i går, 07:06 #2 Del Skrevet i går, 07:06 Normalt? Dessverre. Møkkafolk er normale. Ville byttet ham ut rimelig kjapt. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:15 #3 Del Skrevet i går, 07:15 Kanskje han har opplevd litt av hvert. Anonymkode: c9f87...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #4 Del Skrevet i går, 07:16 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje han har opplevd litt av hvert. Anonymkode: c9f87...76d Som hva da tenker du? Så det skal forsvare at jeg er stygg, drittkjering, taper, har ingen verdi. Osv. ts Anonymkode: 3d2db...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:17 #5 Del Skrevet i går, 07:17 Men hva hadde du rådet en venninne til hvis mannen ikke var... grei? Anonymkode: c9f87...76d 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:17 #6 Del Skrevet i går, 07:17 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som hva da tenker du? Så det skal forsvare at jeg er stygg, drittkjering, taper, har ingen verdi. Osv. ts Anonymkode: 3d2db...fe6 Og du trenger råd fordi????? Anonymkode: c9f87...76d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #7 Del Skrevet i går, 07:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og du trenger råd fordi????? Anonymkode: c9f87...76d Jeg trenger ikke råd, jeg lurte på om dette er normalt eller om jeg overreagerer. Ts Anonymkode: 3d2db...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:21 #8 Del Skrevet i går, 07:21 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trenger ikke råd, jeg lurte på om dette er normalt eller om jeg overreagerer. Ts Anonymkode: 3d2db...fe6 Du overreagerer.... (ironi).... Anonymkode: c9f87...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet i går, 07:22 #9 Del Skrevet i går, 07:22 Nei, det er ikke normalt å bli kalt drittkjerring på jevn basis av kjæresten sin. Hvis du opplever det ville jeg vurdert om det var verdt å ta vare på forholdet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:22 #10 Del Skrevet i går, 07:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trenger ikke råd, jeg lurte på om dette er normalt eller om jeg overreagerer. Ts Anonymkode: 3d2db...fe6 I det øyeblikket man lurer på om man er normal og trenger bekreftelse - da vet man at det er unormalt det han driver med. Du vet det, på et ubevisst plan, derfor spør du. For meg høres dette ut som psykisk vold - han nedverdiger deg på hjemmebane og sier stygge ting til deg... det skal du ALDRI godta! Og når han skryter av deg etterpå... jeg kjenner jeg blir veldig skeptisk og bekymret. Sjelden jeg er av de som sier dump her på kg, men nå er det bare en ting å gjøre (for dette blir ikke bedre) - dump og kom deg vekk fra denne rare mannen. Han har ikke gode hensikter. Anonymkode: 02755...c43 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:22 #11 Del Skrevet i går, 07:22 Du henger deg opp i at mannen din skryter av deg hjemme, men overser totalt at han er psykisk voldelig mot deg? okei….. Anonymkode: 3c85e...e87 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:27 #12 Del Skrevet i går, 07:27 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg trenger ikke råd, jeg lurte på om dette er normalt eller om jeg overreagerer. Ts Anonymkode: 3d2db...fe6 Normalt??? Trur du selv det???? Siden du ikke trenger råd, så får du ikke det fra meg. Min mann forteller meg hver dag hvor fantastisk jeg er, hvor høyt han elsker meg og er verdens beste støtte, uansett! Dette er for meg NORMALT. Så kan du jo vurdere hva din Normalt skal være. Anonymkode: 4019b...e0c 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:33 #13 Del Skrevet i går, 07:33 Hvor i all verden finner kvinnfolk disse taperne?? LØP, TS. Anonymkode: a8761...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:34 #14 Del Skrevet i går, 07:34 Oi... jeg leste overskriften, og første tre setninger. Og tenkte at det bare er hyggelig. Slik er mannen også, gir meg gjerne kompliment, særlig om vi har hatt gjester som har trivdes her. Og så kom fortsettelsen. Og det er jo noe helt annet. Hadde ikke funnet meg i å bli behandlet slik overhodet. Mannen har aldri kalt meg for noe styggere enn "urimelig" når temperaturen blir litt høy. Anonymkode: a4569...216 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #15 Del Skrevet i går, 07:42 Det er en del av den psykiske volden: Gjøre deg usikker, lure på om du overdriver, tenke at dette kanskje er normalt, få deg til å tro at du fortjener det osv. For mennesker som ikke har opplevd dette eller erfart det selv eller opplevd det gjennom familie, vener, nettverk eller jobb så fremstår det som sinnsvakt at et menneske kan finne seg i det. Men når man sakte, men sikkert, brytes ned blir verden annerledes og man fester ikke helt lit til egne tanker og vurderinger. Det du utsettes for er psykisk vold. Han kaller det stygge ting, han ydmyker deg, han utøver kontroll, han nedvurderer deg, etc. (Hva er psykisk vold? | Dinutvei.no) Det er ikke normalt. Det er ikke sunt og det er ikke bra for deg. Dette bør du komme seg ut av. Anonymkode: 0ecf7...ef0 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #16 Del Skrevet i går, 07:44 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja som overskriften sier så»skryter» han av meg etter vi har hadd besøk, jeg synes det er kjemperart, altså som om jeg er helt amøbe og han liksom blir sjokkert over at jeg kan te meg ordentlig. Jeg synes det er ydmykende at han sier slik og det gjør meg usikker på meg selv. Jeg synes også det er så rart at han kan her hjemme kalle meg kjempe stygge ting men ute er så omtenksom og snill. Han var så stygg med meg i går at jeg nå føler jeg et hat mot han, han kan umulig være glad i meg. Å hvis han blir sjokkert over at jeg er flink sosialt kan han ikke ha høye tanker om meg i hvert fall. Hva er denne oppførselen? Er dette normalt? Anonymkode: 3d2db...fe6 Les en sjarmør og en tyrann Anonymkode: eb6ca...330 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:51 #17 Del Skrevet i går, 07:51 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg trenger ikke råd, jeg lurte på om dette er normalt eller om jeg overreagerer. Ts Anonymkode: 3d2db...fe6 Det er å be om råd. Hvis du ikke har nok respekt for deg selv til å vite det allerede må du gå i deg selv. Anonymkode: c4655...c34 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:55 #18 Del Skrevet i går, 07:55 Jeg skulle til å svare at han kanskje skryter av deg fordi han er stolt, men når du skriver alt det stygge han sier, så syns jeg det var mer problematisk. Det er ikke kjærlighet å behandle noen på den måten der, det er trakassering og psykisk vold. Anonymkode: bf594...04a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:12 #19 Del Skrevet i går, 08:12 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er å be om råd. Hvis du ikke har nok respekt for deg selv til å vite det allerede må du gå i deg selv. Anonymkode: c4655...c34 Det vel akkurat det, jeg har ingen respekt for meg selv i det hele tatt lengre. Jeg føler meg stygg, dum og helt idiot. Jeg er blitt en taper føler jeg, den selvtilliten jeg hadde er fullstendig borte, jeg er blitt et skall av den jeg var. Jeg er dødssliten går rundt med konstant angst for å gjøre noe feil, livet mitt er blitt helt forferdelig. Jeg må finne fram sinnet i meg og komme meg vekk herifra og bygge meg opp igjen. Ts Anonymkode: 3d2db...fe6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet i går, 14:59 #20 Del Skrevet i går, 14:59 Det er vel fordi han har dårlig samvittighet for det stygge, og vil «gjøre opp» for seg? Flott at han har dårlig samvittighet, men du kan jo ikke være sammen med noen som er stygg med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå