AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #1 Del Skrevet 27. desember 2024 I går skulle vi ut. Jeg hadde glemt lue til min datter. Min mor sa vi kunne låne ( hun har en kurv full). Jeg tok min egen lue på før jeg tittet etter en lue til henne ( hun var på badet fortsatt). Min mor pekte på min lue og sa « den da». Og mitt svar var « den skal jeg ha selv». Min mors svar kom spontant»MEG SELV, MEG SELV!» Jeg tror de fleste jeg kjenner kan skrive under på at jeg ikke er noe egoist og at jeg hadde ofret jakke og skjerf for mine barn om det måtte til. Det er sjelden jeg glemmer tøy til de også. Anonymkode: 20eaa...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #2 Del Skrevet 27. desember 2024 >nei da, hun mentenok ikke at du var egoist Anonymkode: 47ebe...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #3 Del Skrevet 27. desember 2024 Ikke overtenk. Men det er lov å spørre hva hun mente med det. Anonymkode: 890ba...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå